"Vodafone patří na českém trhu k nejobdivovanějším značkám. Její jedinečnost a odlišnost od konkurence chceme nadále posilovat," uvedla Monika Čížková, která pracuje ve společnosti Vodafone od roku 2004, kdy začínala jako ředitelka zodpovědná za oddělení průzkumů a plánování (Insights a Planning).
Od 1. února 2008 zastávala post ředitelky oddělení značky a komunikace. Před nástupem do Vodafonu pracovala jako senior konzultant The Gallup Organization, která se zabývala průzkumy trhu.
Monika má bohaté zkušenosti i z oblasti internetu. V Citibank například rozjížděla internetovou dceřinou společnost. Začátky kariéry spojila především se společností DHL International, kde pracovala devět let.
Vystudovala na Vysoké škole ekonomické fakultu informačních technologií a program MBA na University of New York in Prague. Kromě mateřského jazyka mluví také anglicky, francouzsky a rusky. Volný čas často tráví v přírodě, nejraději jízdou na koni.