K omylu došlo při běžném dobíjení kreditu. Informovala o tom dnes večer televize Nova. Podle operátora za to může chyba v systému.
"Došlo k technické chybě a vlivem této chyby se posunula desetinná čárka o dvě místa. Tento případ se dotkl asi stovky zákazníků," potvrdila televizi Nova mluvčí T-Mobile Jitka Pajurková.
"Samou radostí jsem začala volat svým známým, s nimiž jsem dlouho nemluvila. Volala jsem také do Holandska," řekla televizi Nova paní Jindra, které operátor dobil kredit o 20 000 Kč. Po jednom dni však přišla od operátora SMS zpráva, že bonus byl 200 korun, a nikoliv 20 000 Kč.
Tisícové kredity nyní operátor ruší a provolané peníze si bez náhrady strhne. Technická chyba ho ale podle Novy může přijít draho. Zatímco podle Pajurkové se jedná o takzvané bezdůvodné obohacení a zákazník si nemůže peníze nechat, názor zástupce Sdružení pro ochranu spotřebitelů Jana Mišurce je jiný. "V případě, že by na základě uvedení v omyl byla provolána vyšší částka, může poškozená žádat od společnosti T-Mobile, aby tuto částku anulovala," řekl televizi Nova Mišurec.
Poškozená paní Jindra provolala kvůli této chybě operátora navíc 600 korun a chystá se podle televize u T-Mobilu skončit. Operátor slíbil, že příště zavádění informačních služeb přes SMS zprávy lépe prověří.