Každý ze sta balonků vypuštěných v centru Soulu měl cenu 16 500 korun. Ilustrační foto

Každý ze sta balonků vypuštěných v centru Soulu měl cenu 16 500 korun. Ilustrační foto | foto: National Geographic Channel - Stewart Volland

Chtěli nové LG zadarmo. Dvacet lidí se při bitvě o poukazy zranilo

  • 21
Marketingová akce společnosti LG se zvrhla v řežbu o mobilní telefony LG G2. Při lovu celkem sta poukázek zavěšených na balonky naplněné heliem bylo zraněno dvacet lidí, sedm z nich skončilo v nemocnici. Firma odpovědnost přiznala a všem se omluvila.

Událost se odehrála v parku v centru jihokorejské metropole Soulu v pátek. Na předem avizovanou akci, při níž bylo k dispozici sto poukázek na nový model LG G2 zdarma, přišli lidé se vzduchovkami i noži, informoval server bbc.co.uk. Telefon se přitom v Jižní Koreji prodává podle BBC za 950 000 wonů, v přepočtu asi 16 500 korun. Akce tak byla pro mnoho lidí velmi lákavá.

Nepokoje při propagaci novinky potvrdila i sama společnost, která za ně převzala plnou zodpovědnost. "Můžeme potvrdit, že v nemocnici skončilo sedm účastníků akce. Ačkoli žádný z úrazů nebyl važný, LG přebírá plnou odpovědnost za nešťastnou situaci a nabídla pokrytí všech souvisejících výdajů na zdravotní péči."

"Společnost LG Electronics hluboce lituje, že při venkovní propagační akci byla zraněna řada korejských účastníků," dodala firma v prohlášení. Zrušila také celou řadu naplánovaných akcí, které novinku (více o ní zde) měly propagovat. Údajně už také pracuje na opatřeních, které těmto situacím mají do budoucna zabránit.