Podle serveru CNET News.com firma Palm, Inc. přiznala problém s některými modely m500/m505, neuvedla však zatím přesně, kolika modelů se týká. Informaci potvrdil i server TheRegister.
Palm uvedl: "Někteří uživatelé Palmů m500 a m505 hlásili určité těžkosti s HotSyncem na jejich počítačích. Některým zákazníkům, kteří hlásili tento problém na naši technickou podporu, jsme již jejich počítač a kolébku vyměnili".
Uživatelé mají údajně poslat handheld firmě a počkat pět až sedm pracovních dnů, kdy dostanou nazpět počítač i kolébku.
A co u nás?
Zavolali jsme do firmy PDAPlanet - podle sdělení pana Šustra se firma s tímto problémem u jimi prodaných počítačů nesetkala a je tedy možné, že se nám tato problémová série vyhnula. V případě potřeby jsou ale ochotni v běžném reklamačním řízení případný problém zákazníka řešit. Podobně se vyjádřil i pan Brož z firmy PalmPC.