Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tohle jsou nejhorší vlastníci mobilů, ukazuje operátor

  0:18aktualizováno  0:18
Americký operátor Verizon zveřejnil výsledky průzkumu, ve kterém se snažil zmapovat, jak se lidé chovají ke svým mobilním telefonům. Odhalil, že zhruba polovina zákazníků ničí telefony pravidelně a navíc velice kreativními způsoby.
(Ilustrační snímek)

(Ilustrační snímek) | foto: AP

V anketě o rozbitých telefonech operátor Verizon vyzpovídalo celkem 1 000 zákazníků. Zjistilo se, že téměř polovina (49 % dotázaných) lidí někdy rozbila či ztratila mobil. A co víc, tento podíl lidí navíc v průměru nešikovností odepsal více než dva mobilní telefony různými způsoby.

Například 43 % dotázaných omylem upustilo telefon do vody a 42 % zase omylem telefon vypralo v pračce; 22 % telefon rozbilo hozením o zem a 20 % telefon upustilo z okna. Stejně tak po 20 % lidí se přiznalo, že našlo svého domácího mazlíčka, jak jim telefon rozkousal, a taktéž stejná část dotázaných upadla a telefon bylo to hlavní, co utlumilo jejich pád.

Zajímavé je také to, že lidé do 30 let mají tendence rozbíjet svůj telefon dvakrát častěji než ti starší 30 let. Zároveň také z průzkumu vyšlo najevo, že lidé, kteří mají děti, rozbili svůj telefon v 67 % případů, kdežto bezdětní uživatelé o svůj telefon z nešikovnosti přišli pouze ve 38 % případů.

Na závěr operátor přidává i některé perličky z části, ve které chtěl znát nejvíce kreativní způsoby rozbití telefonu. „Nastoupili jsme do taxíku, když v tom jsem si uvědomil, že mi mobil vypadl z kapsy. Tak jsem řekl řidiči, ať se vrátí a on zacouval a mobil přejel,“ zní jedna z odpovědí.

„Zasunula jsem si mobil do sportovní podprsenky, a pak jsem se předklonila, abych dolila kočce vodu do misky. Telefon mi vypadl přímo do misky s vodou,“ přiznává se jiná respondentka. „Jednou jsem šel po nákupním centru, psal jsem zprávu za chůze a nedíval se před sebe. Zakopl jsem a spadnul jsem přímo do fontánky s vodou,“ svěřuje se další.

Autor:



Nejčtenější

Berte, dokud je. Mobil pro fajnšmekry po neúspěchu drasticky zlevnil

Essential PH-1

Keramické tělo, jeden z nejmodernějších procesorů, 128 GB vnitřní paměti a velký displej s tenkými rámečky a...

Zakázali reklamu s mobilem ve vodě. Spadl tam šikovně, hájí se výrobce

Zakázaná reklama na HTC U11

Ve Velké Británii zakázali reklamu na špičkové HTC U11 na základě pochybného zacházení s mobilem, se kterým...



Huawei P20 Pro má funkci, kterou výrobce tají. Je to záhada

Huawei P20 Pro premiéra

Jak ukázala rozborka nejnovějšího top modelu Huaweie P20 Pro, telefon má optickou stabilizaci u všech tří fotoaparátů....

Konkurenci poprvé ukazuje záda, Huawei P20 Pro je nejlepší smartphone

Huawei P20 Pro

Čínský Huawei si dal letos na nových modelech řady P20 opravdu záležet. Model P20 Pro chce být tím nejlepším...

Američtí teenageři se mohou z iPhonů zbláznit. A zájem roste

iPhone 8 Plus v Drážďanech

Ve Spojených státech je mezi mladými uživateli smartphonů enormní zájem o iPhony - v současnosti je vlastní 82 procent...

Další z rubriky

Nejsme špioni a nešmírujeme vás. Huawei se z USA stáhnout nechce

Huawei P20 Pro je aktuálně nejlépe vybaveným běžným smartphonem. Výše stojí jen...

Huawei dlouhodobě ukazuje, že umí vyrobit špičková zařízení. Poslední novinka P20 Pro může být kandidátem na smartphone...

Přímá linka do záhrobí. Z tohoto telefonu se volá pouze mrtvým

Telefonní budka v japonském Otsuchi

Pozůstalí po obětech ničivého zemětřesení a tsunami z roku 2011, které tehdy zasáhlo pobřeží Japonska, se vyrovnávají...

Prodloužení penisu inzerovala reklama v dětských mobilních hrách

Reklama na pomůcku pro prodloužení penisu na stránkách Wish.com (cenzurováno)

Britská reklamní komise upozornila na závadné reklamy americké nákupní služby Wish, které se zobrazovaly v dětských...



Najdete na iDNES.cz