Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Na vlastní oči: jak T-Mobile loví nové zaměstnance?

aktualizováno 
T-Mobile loví do řad svých zaměstnanců samozřejmě i čerstvé absolventy vysokých škol. My jsme se byli podívat, jak takový lov vypadá a jak se při něm T-mobile prezentuje.

T-Mobile | foto: T-Mobile

Akce T-Mobile Day se koná jednou ročně a je určena pro studenty vyšších ročníků vysokých škol, kteří pomalu uvažují o možnostech budoucího zaměstnání, nebo například hledají práci při studiu na částečný úvazek.

Letošní ročník se konal včera, tedy v úterý 5. prosince a až na mou osobu se jej zúčastnili pouze a jen studenti Fakulty elektrotechnické ČVUT. Přitom na akci by si na své přišli i studenti vysokých škol ekonomického směru, protože i ti samozřejmě mohou u operátora najít uplatnění. Přítomných bylo zhruba padesát.

Celá akce nebyla žádným přehnaným lanařením nových duší, v podtextu bylo stále dobře cítit, že si T-mobile své zaměstnance pečlivě vybírá.

Cílem této zhruba půldenní prezentace bylo představit operátora samotného a přiblížit studentům fungování společnosti a to jak z hlediska globálního, tak i z pohledu jednotlivých oddělení. Studenti tak měli vzácnou příležitost získat informace, které ve školních lavicích a laboratořích nedostanou.

Mimo jiné se T-mobile pochlubil i několika zajímavými informacemi ze svého zákulisí. Dozvěděli jsme se například, že v současnosti je přes službu Internet 4G přenášeno více dat, než přes klasické GSM/GPRS a to i přes to, že jej používá podstatně méně zákazníků.

Zajímavá jsou také fakta ohledně zaměstnanců společnosti. Jejich průměrný věk je 29 let a 50% z nich je ve věku 21 - 25 let. Sem většinou spadají absolventi středních škol působící přímo v prodejní síti T-mobile. Samotný operátor také poskytuje rovné příležitosti ženám i mužům. Ženy tak tvoří 49% zaměstnaneckého kolektivu společnosti.

Podobnou akci jako T-Mobile Day pořádá operátor i na jaře, v tomto termínu jde ale především o exkurzi na vybraná pracoviště, jako třeba dohledové centrum.





Nejčtenější

Fidget spinner mobil pořídíte za asi 350 korun.
Hit letošního roku už můžete mít i jako mobil. Stojí několik stovek

Hračka původně určená k relaxaci, fidget spinner, je hitem letošního roku. Její slávy využil výrobce z Hongkongu, který do ní vtěsnal celý funkční mobil....  celý článek

Příchod sítí 5G je plánován na rok 2020
Nástup sítí 5G je zase o něco blíže. První vysílače jsou už postavené

Berlín Příchod sítí 5G je plánován až na rok 2020, ale k důležitým milníkům dochází už teď. Společnost Deutsche Telekom spustila první evropské vysílače umožňující...  celý článek

Asus Zenfone 4 Selfie Pro
U volební urny neroztahujte selfie tyčku. Fotit však zakázáno není

Mobily budou hrát u právě probíhajících parlamentních voleb specifickou roli - spousta lidí si jimi bude dokumentovat svoji aktivitu při volbách. Co je ve...  celý článek

iPhone X
iPhonů X bude zoufale málo. Vyprodáno může být za pár minut

Uvedení iPhonu X se blíží, předobjednávky Apple spustí za několik dnů a první kusy zamíří ke koncovým zákazníkům už 3. listopadu. Telefonů však bude ve...  celý článek

Nokia 7
Nokia má novou sedmičku. Výbavou zaujme, cenou spíše ne

Další přírůstek do rodiny obnovené značky Nokia nese pořadovou číslovku sedm a vyplňuje prostor mezi střední třídou v podobě Nokie 6 a špičkovou Nokií 8. Její...  celý článek

Další z rubriky

T- Mobile.
Pevný internet od T-Mobilu zlevnil. Zvýhodnění platí nově pro všechny

Možnost zřízení pevného internetového připojení za nižší měsíční paušál doposud T-Mobile podmiňoval nutností využívání či zřízení hlasového tarifu. Nyní...  celý článek

T-Mobile Streamon služba
Náhoda, nebo záměr? T-Mobile bleskově reaguje na neomezená data Vodafonu

T-Mobile bleskově zareagoval na novou nabídku datových neomezených balíčků Vodafonu. Službu Streamon představí ve stejný den, na kdy to naplánoval Vodafone.  celý článek

Vodafone nové logo
Vodafone spouští neomezené balíčky dat. Má k tomu nové logo

Mobilní operátor Vodafone mění na celoevropské úrovni svou tvář, má nové logo i slogan. Aby to česká pobočka řádně oslavila, připravila pro zákazníky i novou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.