Prozatím je v novém call centru umístěno 60 pracovníků, kteří vyřizují dotazy zákazníků mobilní sítě Oskar. V nejbližší době se rozroste počet operátorů na Oskar lince o dalších 20. Ti jsou školeni přímo v nové budově Chrudimského call centra. Při testu rychlosti Oskar linky v průběhu čtvrteční exkurze jsme byli nuceni konstatovat, že je rozdíl patrný již nyní. Po 3 minutách jsme byli spojeni s živým operátorem.
Čekací doby na Oskar lince by se i podle vyjádření pracovníků Oskara měly podstatně zkrátit. K tomu by mimo jiné měla přispět i propagace širšího využívání a automatizace odpovědí na Oskar lince. Údajně až 70% získaných informací na Oskar lince lze získat od "kovového operátora".
Zajímavá je ovšem skutečnost, že do Chrudimi se přesunula pouze Oskar linka pro stávající zákazníky, zatímco call centrum pro potenciální zákazníky zůstává stále v Praze.
Mluvčí Českého Mobilu, Igor Přerovský, zmínil blížící se termín uvedení WAP služeb u Oskara. Ve spojení s Oskar linkou je zajímavé, že s pomocí WAPu bude možné získat informace o vlastním účtu, jaké již dnes nalezneme na WWW stránkách.
Novinky v poskytovaných službách budou představeny již na veletrhu informačních technologiích v Invexu.
"Otevření centra v Chrudimi je další důležitý krok při realizaci našich plánů navazovat přímou spolupráci s regiony, menšími obcemi a městy,"uvedl Fred Hrenchuk, ředitel Oskara pro obchod, logistiku a péči o zákazníky. "Jsme potěšeni našim novým týmem zákaznického centra i tím, jak příznivě zde byl Oskar přijat."
Lokalita v Chrudimi v tuto chvíli nabízí pracovní místa pro 60 operátorů a další pracovníky pro potřebné technické a administrativní zázemí. Hlavním dodavatelem výstavby centra byla společnost se sídlem v Chrudimi. Při výstavbě zákaznického centra bylo počítáno i s jeho dalším rozšiřováním v souladu s obchodními aktivitami společnosti.