Počtem 200 tisíc aktivovaných SIM je tak MOBIL.CZ třetím nejúspěšnějším českým virtuálním operátorem. Virtuál, kterého provozuje společnost MAFRA, vstoupil na tuzemský mobilní trh již 13. května 2013 a po osmi měsících překonal hranici 100 tisíc zákazníků (více zde).
V silné konkurenci virtuálních operátorů zaujme především nabídkou mobilního internetu zdarma. Po každém dobití má totiž zákazník k dispozici 200 MB dat na až 30denní období. Po uplynutí této lhůty se rychlost sníží na 32/16 kbps. Po spuštění služby tak mobilní operátor T-Mobile, v jehož síti MOBIL.CZ hostuje, zaznamenal dvojnásobné navýšení průměrné spotřeby dat.
MOBIL.CZ spustil e-shop s mobily Koncem července 2014 rozšířil MOBIL.CZ nabídku o mobilní telefony a tablety. Na e-shopu je k dispozici také více než čtyři tisíce položek příslušenství a také kompletní sortiment značky Apple. Produkty zakoupené v e-shopu lze i osobně vyzvednout v Praze. |
Projektový manažer MOBIL.CZ Michal Markoš nepovažuje zákaznický potenciál pro nabídku předplacených služeb, na něž se virtuál zaměřuje, za vyčerpaný. Stále totiž přibývají noví uživatelé chytrých telefonů a řada z nich pak upřednostňuje předplacené služby před tarify.
I přesto nabídku předplacených služeb MOBIL.CZ doplňují také dva paušální tarify. Základní tarif se 100 volnými minutami a 100 SMS do všech sítí vyjde na 349 korun, členové DNES+ a LN+ získají slevu 50 Kč. Stokorunovou slevu pak získají v případě pořízení neomezeného tarifu, jehož standardní cena je 699 Kč.
I v případě paušálních tarifů mají zákazníci stejně jako u předplacené služby k dispozici 500 MB dat na digitální noviny a další aplikace společnosti MAFRA.
MOBIL.CZ navíc letos v únoru spustil také nový vzhled komunikace. Hlavní postavou značky se stal mobilní telefon prezentující výhody pro zákazníky s internetem v mobilu zdarma. Jde například o dostupnost jízdních řádů, předpověď počasí nebo aktuální zpravodajství.