Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


MOBIL.CZ má díky internetově zaměřené nabídce již 200 tisíc aktivovaných SIM

  14:00aktualizováno  14:00
Virtuální operátor MOBIL.CZ zaměřující se především na předplacené služby dosáhl již 200tisícové hranice aktivovaných SIM. A to především díky internetově zaměřené nabídce. Hlavní cílová skupina uživatelů chytrých telefonů je navíc stále početnější.
MOBIL.CZ

MOBIL.CZ | foto: iDNES.cz

Počtem 200 tisíc aktivovaných SIM je tak MOBIL.CZ třetím nejúspěšnějším českým virtuálním operátorem. Virtuál, kterého provozuje společnost MAFRA, vstoupil na tuzemský mobilní trh již 13. května 2013 a po osmi měsících překonal hranici 100 tisíc zákazníků (více zde).

V silné konkurenci virtuálních operátorů zaujme především nabídkou mobilního internetu zdarma. Po každém dobití má totiž zákazník k dispozici 200 MB dat na až 30denní období. Po uplynutí této lhůty se rychlost sníží na 32/16 kbps. Po spuštění služby tak mobilní operátor T-Mobile, v jehož síti MOBIL.CZ hostuje, zaznamenal dvojnásobné navýšení průměrné spotřeby dat.

MOBIL.CZ spustil e-shop s mobily

Koncem července 2014 rozšířil MOBIL.CZ nabídku o mobilní telefony a tablety. Na e-shopu je k dispozici také více než čtyři tisíce položek příslušenství a také kompletní sortiment značky Apple. Produkty zakoupené v e-shopu lze i osobně vyzvednout v Praze.

Projektový manažer MOBIL.CZ Michal Markoš nepovažuje zákaznický potenciál pro nabídku předplacených služeb, na něž se virtuál zaměřuje, za vyčerpaný. Stále totiž přibývají noví uživatelé chytrých telefonů a řada z nich pak upřednostňuje předplacené služby před tarify.

I přesto nabídku předplacených služeb MOBIL.CZ doplňují také dva paušální tarify. Základní tarif se 100 volnými minutami a 100 SMS do všech sítí vyjde na 349 korun, členové DNES+ a LN+ získají slevu 50 Kč. Stokorunovou slevu pak získají v případě pořízení neomezeného tarifu, jehož standardní cena je 699 Kč.

I v případě paušálních tarifů mají zákazníci stejně jako u předplacené služby k dispozici 500 MB dat na digitální noviny a další aplikace společnosti MAFRA.

MOBIL.CZ navíc letos v únoru spustil také nový vzhled komunikace. Hlavní postavou značky se stal mobilní telefon prezentující výhody pro zákazníky s internetem v mobilu zdarma. Jde například o dostupnost jízdních řádů, předpověď počasí nebo aktuální zpravodajství.

Autor:



Nejčtenější

Kvůli mobilní aplikaci jsme těhotné, stěžují si uživatelky

Aplikace Natural Cycles

Aplikace Natural Cycles, která slouží jako alternativa k běžným antikoncepčním metodám, je terčem stížností mnoha...

Propašoval severokorejský smartphone, byl k prasknutí nacpaný hrami

Smartphone Arirang 151

Dánský vývojář si ze své návštěvy Severní Koreje přivezl neobvyklý suvenýr. Ze země se mu povedlo vyvézt smartphone...



Google odstraní ze smartphonů reproduktory. Má převratnou technologii

Android 6.0 Marshmallow

Loni v prosinci Google koupil za blíže neupřesněnou částku startupový projekt Redux, jenž se zaměřuje na výrobu...

Roční poplatky za bezplatnou službu? Software jako služba v podání BMW

Apple integruje iPhone do palubního systému automobilů prostřednictvím služby...

Zatímco většina výrobců vozidel nabízí systémy pro integraci chytrého telefonu do systému vozu bezplatně, BMW bude za...

MOBIL 2038: Krabička na zápěstí se natahuje jako hodinky, displej není potřeba

Designový koncept Samsung Galaxy X

Za dvacet let budou mobily vypadat úplně jinak než dnes. Jedno jim ale zůstane; budou nejdůležitějším kusem...

Další z rubriky

Silvestrovské SMS a hovory ustupují. Drtí je mobilní data

Ilustrační snímek

Mobilní operátoři zveřejnili objemy provozu ve svých sítích během silvestrovských oslav. Čísla potvrzují jednoznačný...

UPC navyšuje rychlost internetu o polovinu, zdraží o 30 korun

Nové logo UPC

Největší tuzemský kabelový operátor UPC zvýšil rychlosti připojení k internetu až o polovinu. Nově bude nabízet...

Mobilní Vánoce, jak jsme je znali, pomalu končí. SMS už tolik nepípají

Počet vánočních hovorů a SMS klesá, datový provoz výrazně roste.

Operátoři zveřejnili objem provozu na Štědrý den. Hlásí pokles počtu uskutečněných hovorů a poslaných SMS. Naopak...

Najdete na iDNES.cz