Tancující Mimoňové propagují supertenké smartphony

  • 11
Žlutí Mimoňové jsou v poslední době popkulturním hitem. Vypůjčil si je i čínský výrobce smartphonů Vivo, aby s telefony zatancovali v nové reklamě.

Značka Vivo prodává na asijském trhu telefony střední až vyšší třídy. Pyšní se zejména jejich tenkým tělem, v této kategorii dokonce vlastní úplně nejtenčí mobil na světě – model X5 Max. Ten se v mnohých obměnách a edicích považuje za vlajkovou loď výrobce. A právě tento model se dostal do rukou žlutých Mimoňů, kteří telefon propagují v nové reklamě.

Vsadit na žlutá stvoření pocházející z filmů Já padouch, kteří si letos odbyli premiéru i ve svém samostatném snímku Mimoňové, se poslední dobou vyplácí mnoha firmám. Ve svých reklamách je už využil například řetězec fastfoodů McDonalds, mentolky Tic Tac nebo univerzální dálkový ovladač Xfinity. Že srandovní žlutí Mimoňové přitahují pozornost, ukazuje celkem jasně počítadlo zhlédnutí na serveru YouTube – přes půl milionu za týden.

Z reklamy není patrné, kterou variantu Mimoňové propagují, neboť všechny edice modelu X5 si jsou hodně podobné. Může se jednat o X5 Max, jeho platinovou edici nebo model X5 Pro. X5 Max je na trhu už od loňského roku, aktuálními modely jsou tak zejména zmíněná platinová edice, která oproti předchůdci narostla v pase o 2 milimetry, zato nabídne skoro dvojnásobnou baterii a o poznání výkonnější hardware (více zde).