Fitness náramek Step-it

Fitness náramek Step-it | foto: McDonald's

V McDonaldu dostali náramek na hubnutí. Jenže jim dráždil kůži

  • 7
Kampaň řetězce fastfood restaurací McDonald’s cílenou na to, aby se děti více hýbaly, zastavila řada stížností. Fitness náramky totiž lidem způsobovaly kožní problémy.

Jít do McDonald’s kvůli tomu, abychom byli zdravější, zní jako hodně zvláštní tvrzení, nicméně pobočky ve Spojených státech a Kanadě měly v posledních dnech skutečně takový plán. K dětským menu Happy Meal byl totiž přibalený fitness náramek.

Vzhledem k tomu, že menu Happy Meal je otázkou několika dolarů, není na místě čekat kvalitu náramku odpovídající třeba značce Fitbit. Šlo v podstatě o jednoduchý krokoměr s názvem „Step-it“ ve dvou verzích. Jedna bez displeje, která pouze bliká v závislosti na tom, jak moc se hýbete, a druhá s jednoduchým digitálním displejem. Oba byly vyrobeny v Číně.

Kdokoliv, kdo v zastoupení firmy chápal fitness doplněk jako dobrý nápad, toho teď nejspíš lituje. Jen pár dní po uvedení tohoto fitness dárku se začaly hromadit stížnosti, že lidem, kteří jej používají, způsobuje kožní problémy.

Agentura AP uvádí, že řetězec restaurací celou situaci momentálně prověřuje a ke stávajícím Happy Mealům přidává jinou hračku. V současnosti není jasné, co na fitness náramku způsobovalo podráždění kůže. Tak jako tak, akce pro zdraví dětí, která měla trvat celý měsíc, u McDonald’s skončila velice rychle.