Mapa infolinek T-Mobile - abyste nezabloudili (druhá část)

  • 2
Pokud nechcete zbytečně ztrácet čas posloucháním automatu na infolince, prohlédněte si její mapu. Během několika vteřin pak můžete zjistit všechny dostupné informace nebo aktivovat další služby.

Najít na infolince potřebné informace může být problém. Přinášíme vám proto v třídílném seriálu mapy infolinek všech našich mobilních operátorů. V prvním článku jsme si představili ty Eurotelu a dnes je na řadě společnost T-Mobile.

T-Mobile provozuje stejně jako Eurotel oddělenou infolinku pro paušální a předplacené zákazníky. Uživatelé paušálu mohou využívat její služby od začátku roku 1996. Twist zákazníci si museli počkat až do roku 2000. Každý se může do T-Mobilu dovolat vytočením čísla 603 603 603 a majitelé SIM karty T-Mobile mohou použít také číslo 4603.

Co je to IVR? Zkratka anglických slov Interactive Voice Response označuje technologii, která umožňuje použít telefon s tónovou volbou ke komunikaci s databází. Klienti tak mohou získávat aktuální informace a aktivovat služby 24 hodin denně bez nutnosti hovořit s živým operátorem. Technologie IVR se také používá k marketingovým průzkumům. Volajícímu jsou kladeny otázky a ten na ně odpovídá stiskem jednotlivých kláves.

Paušální IVR

Paušální infolinku tvoří tři základní větve s nabídkami, které se skládají přibližně z 800 slov. Každý den využívá podle tiskového mluvčího společnosti T-Mobile Jiřího Hájka její služby okolo 15 000 zákazníků. Automatický hlasový systém dokáže obsloužit přibližně 35% dotazů a 65% je jich přepojeno na operátory. Když náhodou někde v infolince zabloudíte, stiskem *0 se vždy přepojíte na operátora a kombinace kláves *5 vás vrátí zpět do základní nabídky.

Mapa infolinky T-Mobile

Twist IVR

Twist zákazníci mají infolinku větší a složitější. Její kostru tvoří sedm základních větví a slovní zásoba automatu je přibližně 4 000 slov. Za čtyři roky své existence stihla podle Jiřího Hájka infolinka vyřídit okolo 50 milionů dotazů od zákazníků a průměrně jich obslouží 50 000 denně. Poměr zákazníků, kteří se dovolají na operátory je u Twistu opačný – 80% vyřídí automat a jen 20% se přepojí na operátora. 

Mapa infolinky T-Mobile

Pokud vás zajímá, jaké služby nabízí infolinka Eurotelu, můžete si s nimi seznámit v tomto článku.