Najít na infolince potřebné informace může být problém. Přinášíme vám proto v třídílném seriálu mapy infolinek všech našich mobilních operátorů. V prvním článku jsme si představili ty Eurotelu a dnes je na řadě společnost T-Mobile.
T-Mobile provozuje stejně jako Eurotel oddělenou infolinku pro paušální a předplacené zákazníky. Uživatelé paušálu mohou využívat její služby od začátku roku 1996. Twist zákazníci si museli počkat až do roku 2000. Každý se může do T-Mobilu dovolat vytočením čísla 603 603 603 a majitelé SIM karty T-Mobile mohou použít také číslo 4603.
Co je to IVR? Zkratka anglických slov Interactive Voice Response označuje technologii, která umožňuje použít telefon s tónovou volbou ke komunikaci s databází. Klienti tak mohou získávat aktuální informace a aktivovat služby 24 hodin denně bez nutnosti hovořit s živým operátorem. Technologie IVR se také používá k marketingovým průzkumům. Volajícímu jsou kladeny otázky a ten na ně odpovídá stiskem jednotlivých kláves.
Paušální IVR
Paušální infolinku tvoří tři základní větve s nabídkami, které se skládají přibližně z 800 slov. Každý den využívá podle tiskového mluvčího společnosti T-Mobile Jiřího Hájka její služby okolo 15 000 zákazníků. Automatický hlasový systém dokáže obsloužit přibližně 35% dotazů a 65% je jich přepojeno na operátory. Když náhodou někde v infolince zabloudíte, stiskem *0 se vždy přepojíte na operátora a kombinace kláves *5 vás vrátí zpět do základní nabídky.
Twist IVR
Twist zákazníci mají infolinku větší a složitější. Její kostru tvoří sedm základních větví a slovní zásoba automatu je přibližně 4 000 slov. Za čtyři roky své existence stihla podle Jiřího Hájka infolinka vyřídit okolo 50 milionů dotazů od zákazníků a průměrně jich obslouží 50 000 denně. Poměr zákazníků, kteří se dovolají na operátory je u Twistu opačný – 80% vyřídí automat a jen 20% se přepojí na operátora.
Pokud vás zajímá, jaké služby nabízí infolinka Eurotelu, můžete si s nimi seznámit v tomto článku.