Mapa infolinek Oskara - abyste nezabloudili (třetí část)

  • 6
Hledat konkrétní informace nebo služby na infolince operátora může být někdy problém. Proto jsme pro vás zmapovali infolinky našich operátorů. Ty Oskara si můžete prohlédnout právě dnes.

Prázdniny se nezadržitelně blíží a většina z vás se jistě chystá vyrazit někam na prázdniny. Mapa je v takovém případě nepostradatelným doplňkem. Protože ztratit se můžete nejen v šumavských hvozdech, ale i na infolince mobilního operátora, připravili jsme pro vás jejich mapy. Infolinku Eurotelu a T-Mobile jsme si již představili a nyní přišla řada na našeho nejmladšího operátora.

Stejně jako předešlí dva operátoři, provozuje Oskar dvě inolinky, jednu vyhradil pro paušální a jednu pro předplacené klienty. Zákazník Oskara se nemusí rozmýšlet, kam zavolat, protože číslo infolinky je stejné pro obě skupiny. Stačí vytočit *077 a automat ho přesměruje na tu infolinku, která je mu určena.

Netradiční konverzace

Co je to IVR? Zkratka anglických slov Interactive Voice Response označuje technologii, která umožňuje použít telefon s tónovou volbou ke komunikaci s databází. Klienti tak mohou získávat aktuální informace a aktivovat služby 24 hodin denně bez nutnosti hovořit s živým operátorem. Technologie IVR se také používá k marketingovým průzkumům. Volajícímu jsou kladeny otázky a ten na ně odpovídá stiskem jednotlivých kláves.

Struktura obou je velice podobná a kromě několika detailů se liší pouze v první nabídce. Infolinka se člení do šesti základních větví a nabízí v podstatě totožné služby jako infolinky obou zbývajících operátorů. Rozhodně ale není stejná. Oskar se na jaře rozhodl svoje IVR trochu pozměnit a přiblížit sterilní automat blíž k lidem.

Svou samoobsluhou vás nyní Oskar provází sice stále nahranou, ale rozhodně ne nudnou konverzací:

"Dobrý den, vítejte v Oskarově Hlasové Samoobsluze. Rádi vás slyšíme! Abyste věděli, že na vás nechceme šetřit, hned na začátek si můžete vybrat ze 6 možností."

"Dobré účty dělají dobré přátele. Takže pro menu Faktury..."

"Že vy jste dneska našel čtyřlístek?! Máte u nás přeplatek ve výši..."

"Chcete využívat službu Moje Jednička? Tak to vám chválíme. Ale mezi námi, číslo Hlasové schránky ani číslo pro data a fax si jako svou jedničkou nedávejte. Určitě si s někým rozumíte ještě líp než se svým faxovým přístrojem, že ano?"

"Dobít Oskartu přes bankomat zvládne i batole. Teda zvládlo by, kdybyste mu přistrčili nějakou vysokou židličku. Na ulicích je fůra bankomatů, tak si vyberte ten, který je vám sympatický a navíc má i Oskarovo logo... "

Někoho Oskar překvapí

Úsměvné hlášky jsou jistě originální, nemusí ovšem vyhovovat každému. Zejména někteří starší lidé nebo firemní zákazníci by jistě uvítali možnost přepnout konverzanta na normální mluvu.

Mapa infolinek Oskara

Infolinka pro paušální zákazníky

Mapa infolinek Oskara

Infolinka pro předplacené zákazníky

Pokud máte zájem porovnat IVR Oskara s ostatními operátory, můžete si prohlédnout ty Eurotelu i T-Mobile.

Používáte služby infolinky?