Mapa infolinek Eurotelu - abyste nezabloudili

  • 3
Hledat konkrétní informace nebo služby na infolince operátora může být někdy problém. Proto jsme pro vás zmapovali infolinky našich operátorů. Ty Eurotelu si můžete prohlédnout právě dnes.

Všichni to dobře známe, pomalý hlas bez intonace, který jednu po druhé odříkává volby na infolince mobilního operátora. Záplava možností je uspávající a téměř nekonečná. Navíc stačí malá chvilka nepozornosti a celý kolotoč se spustí znovu. Struktura infolinky je přitom celkem jednoduchá, ale automat na druhém konci sluchátka jí dokáže jenom těžko popsat tak, abychom si jí dokázali zapamatovat.

Jako základ infolinky slouží většinou automat, který dokáže ve strukturované podobě nabídnout základní služby a aktuální informace zákazníkům. Automat seznámí volající se žhavými novinkami, aktivuje jim služby nebo je alespoň roztřídí podle jejich požadavků, a pak spojí s odborníkem na požadovanou oblast. Kromě nestandardních problémů a záležitostí, které vyžadují osobní jednání, dokáže nabídnout vše co školený konzultant.

Někomu samozřejmě může být konverzace s automatem proti mysli, a tak za barierou z voleb a čísel vždy čekají operátoři připravení podat pomocnou ruku při řešení našich problémů. Proč provozovat automat, když jeho práci odvedou lépe lidé? Protože jeho provoz je samozřejmě levnější a několik ušetřených míst na infolince jeho údržbu bohatě vynahradí. Někdo také řeší své problémy raději sám a popere se s automatem, než by vše vysvětloval operátorovi na druhém konci linky.

Proto jsme pro vás zmapovali infolinky našich mobilních operátorů. V třídílném seriálu vám budou postupně všechny představeny, aby jste se v nich dokázali lépe orientovat. Začínáme společností Eurotel. Náš nejstarší mobilní operátor provozuje odděleně infolinku pro paušální a Go zákazníky.

Eurotel Infolinka

Na infolinku pro paušální zákazníky se dovoláte vytočením bezplatného čísla 800 33 00 11 a paušální zákazníci Eurotelu mohou použít zkratku *11. Tato infolinka byla zprovozněna na jaře roku 1992.

Mapa infolinky Eurotelu

Eurotel Golinka

Golinka Eurotelu je samozřejmě mladší, její provoz byl zahájen v listopadu roku 1997. Jak název napovídá, jedná se o linku speciálně provozovanou pro uživatele předplacených karet Go. Dovolat se na ní můžete z každé sítě vytočením 800 33 00 88 a ze sítě Eurotelu také vytočením *88. Pokud uživatel Go karty zkusí vytočit *11, hovor se automaticky přesměruje na *88.

Mapa infolinky Eurotelu

Pokud nechcete trávit čas rozhovorem s automatem, můžete hned po výběru českého jazyka zvolit v obou případech 9 a spojit se rovnou s operátorem. Nemusíte ani čekat, až vám automat tuto volbu nabídne.

Mapy infolinek ostatních operátorů vám přineseme v dalších dílech.

Používate pro aktivace služeb automat nebo raději mluvíte s operátorem?

 


Témata: analýzy, Eurotel