Majitelé iPhonu naproti tomu stáhnou průměrně o tři aplikace méně, tedy 37 programů a her.
Internetový obchod Googlu měl přitom téměř tříměsíční zpoždění oproti podobnému produktu amerického Apple.
Šéf americké divize T-Mobilu Robert Dotson uvedl, že od zahájení prodeje (říjen 2008) se jen v USA prodalo na 1,5 milionu telefonů T-Mobile G1. Celá polovina uživatelů na nich denně využívá k přístupu na web vestavěný wi-fi modul.
Internetové stránky pak prostřednictvím G1 navštíví alespoň jednou denně čtyři pětiny uživatelů a stejné procento si do telefonu stáhne jednou týdně novou aplikaci. Převážná většina rovněž v telefonu využívá Facebook klient a pouští si videa na portálu YouTube. Telefonem průměrně proteče až padesátkrát více dat ve srovnání s běžnými telefony.
Internetový obchod s mobilními aplikacemi Android Market spustil Google v říjnu loňského roku, s téměř tříměsíčním zpožděním oproti AppStore americké firmy Apple. V současné chvíli obsahuje asi jen stovku aplikací ke stažení, asi o třicet více než při svém spuštění.
Pro srovnání: AppStore nabízí po necelém roce existence uživatelům iPhone/iPod touch více než 30 tisíc aplikací.
Možnost si kdykoli svůj telefon obohatit o zajímavou aplikaci či hru bez nutnosti složitého vyhledávání souborů ke stažení se mezi uživateli úspěšně ujal. Nápadu se chytly i ostatní společnosti. Svůj obchod už chystá Microsoft, nedávno jej spustila také americká společnost RIM vyrábějící úspěšné komunikátory BlackBerry. - čtěte BlackBerry mají internetový obchod s aplikacemi
Zdroj: googleandblog.com