Oskar skončil na konci ledna. Spolu s ním měly zmizet i veškerá loga na reklamních plochách. Operace Kulový blesk, kdy se ze dne na den proměnily prodejny Oskar Vodafone na značkové prodejny Vodafone proběhla poslední den v lednu.
Ambiciózní plán vedení Vodafone jsme podrobili menšímu testu a vyhlásili jsme soutěž Lov na Oskara. V jejím rámci jste nám mohli do konce minulého týdne posílat každého zapomenutého Oskara. Dvě hlavní ceny, předplacené Vodafone karty, motivovalo k hledání Oskara více než třicet čtenářů.
Vítězové hlavních cen ale mohli být v našem případě jen dva. Těmi se stala Hana Berková z Moravských Budějovic, která pro nás vyfotila Oskarovu vodárnu a čtenář jménem Mobi.S, který nám zaslal jako první fotografie Oskarova informačního stojanu na prodejně Vodafone v Ostravě. Navíc sérii doplnil o svou neodolatelnou podobiznu.
Vítězná vodárna v Moravských Budějovicích (5.2.06) a ostravská pobočka Vodafone i s pouliční navigací (2.2.06)
Nejčastěji jste posílali fotografie displejů vašich telefonů, rozličné chyby na internetových stránkách Vodafone a nebo loga na poštách a bankomatech, kde ale změna není moc závislá na vůli operátora. Děkujeme všem za účast a drobnostmi od Vodafone oceníme i některé další lovce.
Billboard v tranzitní hale ruzyňského letiště (5.2.06) a výtah v brněnském technologickém parku (Listová budova 2.2.06).
Oskar ještě chvíli zůstal i v adresní řádce na stránkách Vodafone (2.2.06), v obchodním centru Chodov (1.2.06) a nebo v Plzni (4.2.06)
Jak dlouho ještě vydrží tento Oskar? |