V Česku točil pro T-Mobile s Tydýtem, v Kataru s hvězdným Messim

aktualizováno 
Martin Jaroš před rokem a půl odešel z T-Mobilu ke katarskému operátorovi Ooredoo, tehdy ještě pod názvem Qtel. Reklamy s Lukášem Pavláskem, alias Tydýtem, jsou minulostí, hvězdou nejnovější kampaně s jeho rukopisem je fotbalová hvězda Lionel Messi, jehož se snaží přelstít mladí fotbaloví nadšenci.

Šestadvacetiletého Argentince Lionela Messiho, který v současnosti působí v FC Barcelona, měl filmový štáb k dispozici pouze čtyři hodiny, informuje na svých webových stránkách Martin Jaroš. Ten u katarského operátora působí v pozici ředitele značky a komunikace. Filmaři tak stáli před nelehkým úkolem natočit s Messim za poměrně krátkou dobu všechny záběry. Na půlminutový reklamní spot mají přitom běžně vyhrazen celý den, v některých případech i dva.

O náročnosti natáčecího dne jsme se sami přesvědčili v červenci 2012, kdy jsme se zúčastnili natáčení spotu Vodafonu (na reportáž se můžete podívat zde). V případě reklamy s Messim pro katarského operátora Ooredoo však nepřicházela v úvahu ani sekunda navíc nad rámec dohodnuté doby. Hlavní reklama má přitom 130 sekund.

Z celkem 116 naplánovaných záběrů tak štáb musel upřednostnit ty s Messim, prostoje pak eliminoval i obrovským studiem. Díky několika jinak nasvíceným scénám se tak doba mezi záběry s fotbalistou zkrátila na pouhé minuty. V jedné scéně přitom musel asi třicetkrát vykopnout na bránu, protože se během natáčení pořizovaly také fotografie.

"Nikdy jsem neviděl tak skvěle připravený koncert ze strany režiséra ani agentury," zmiňuje Jaroš. Na reklamě, která se natáčela v okrajové části Barcelony v místech, která jsou pro fotbalové spoty vděčným prostředím, spolupracoval s pražskou agenturou Saatchi & Saatchi.

Kampaň katarského operátora s podtitulem Simply do wonders (volně přeloženo Zkrátka dělejte divy) doprovází i soutěž. V zemích, v nichž Ooredoo působí (Alžírsko, Tunisko, Katar, Kuvajt, Maledivy, Indonésie), má totiž podnítit mladé lidi k pořizování videí s jejich fotbalovými dovednostmi. Videa označená hashtagem #MeetMessi pak mohou nahrávat na Instagram, a zúčastnit se tak soutěže o setkání s Lionelem Messim v Barceloně a účast na fotbalovém zápasu.

Martin Jaroš

Martin Jaroš výrazně ovlivnil reklamní kampaně českých mobilních operátorů. Podepsal se pod kampaněmi Vodafonu a T-Mobilu. O spotech s čivavami a Petrem Čtvrtníčkem či spotech s Chuckem Norrisem se mluví i dlouhé roky od jejich nasazení.

U Vodafonu působil celkem devět let, u T-Mobilu pak coby marketingový šéf dva a půl roku. Stál za oblíbenými reklamami s Lukášem Pavláskem, Vojtěchem Kotkem a hrajícím režisérem Jakubem Kohákem. Jeho poslední českou kampaní byla série lyžařských spotů včetně nejvýraznějšího Pojď mi hop.

V lednu 2013 odešel ke katarskému operátorovi Qtel (nyní Ooredoo). Práci v zahraničí však okusil již dříve. Mezi působením v tuzemských pobočkách Vodafonu a T-Mobilu pracoval krátce i u turecké a posléze maďarské pobočky Vodafonu a na podzim 2012 již při odchodu z T-Mobilu také u karibského operátora Digicel.

Autor:

Nejčtenější

Apple vymyslel omezení používání aplikací. Dětem se ho podařilo obejít

Ilustrační snímek

Nová funkce Screen Time systému iOS na iPhonech a iPadech slouží mimo jiné jako hlídač toho, aby děti netrávily v...

Důchodce chodí s 15 mobily ve speciálním držáku. Loví na nich pokémony

70letý důchodce z Tchaj-wanu loví pokémony na 11 mobilech ve speciálním držáku

Senior z Tchaj-wanu pobavil internet svým podomácku sestaveným držákem na celkem patnáct mobilů, se kterým chodí po...

Zase král inovací? Samsung zapnul turbo a ukázal revoluční řešení

Rozkládací smartphone Samsung

Samsung je zpátky ve hře. Tisková konference s představením novinek, kterou uspořádal v San Francisku, byla plná...

Snížení cen mobilních dat není prioritou, naznačil náměstek Pilný

Ivan Pilný - ANO (Praha 12)

Nižších cen za mobilní data se v Česku v nejbližší době nedočkáme. Nový náměstek na ministerstvu průmyslu a obchodu...

Na smartphony za dumpingové ceny čekaly v Hradci stovky lidí celou noc

Otevření obchodu Mi Store v královéhradeckém Auparku

Český distributor mobilů Xiaomi otevřel v Hradci Králové novou značkovou prodejnu Mi Store. Start prodeje a výrazné...

Další z rubriky

Předběhnou se skládacím smartphonem Samsung? LG ho ukáže už v lednu

Royole FlexPai

Samsung na něj láká už dlouho, ale možná bude právě on tím, komu nakonec ujede vlak. Do boje o to, kdo jako první uvede...

Nový trend: zapneme si televizi, ale kvůli mobilu se na ni pak nedíváme

Lidé u televize koukají do mobilu nebo tabletu

Televize se u internetové populace stále častěji stává pouhou zvukovou kulisou, 86 % uživatelů totiž během jejího...

Rodiče vychovávají mobilní závisláky. Neumí omezit přístup k obsahu

Ilustrační snímek

Do prvního kontaktu s mobilním telefonem či tabletem se dostávají děti už v útlém věku, často po prvních narozeninách....

Najdete na iDNES.cz