Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

V Česku točil pro T-Mobile s Tydýtem, v Kataru s hvězdným Messim

aktualizováno 
Martin Jaroš před rokem a půl odešel z T-Mobilu ke katarskému operátorovi Ooredoo, tehdy ještě pod názvem Qtel. Reklamy s Lukášem Pavláskem, alias Tydýtem, jsou minulostí, hvězdou nejnovější kampaně s jeho rukopisem je fotbalová hvězda Lionel Messi, jehož se snaží přelstít mladí fotbaloví nadšenci.

Šestadvacetiletého Argentince Lionela Messiho, který v současnosti působí v FC Barcelona, měl filmový štáb k dispozici pouze čtyři hodiny, informuje na svých webových stránkách Martin Jaroš. Ten u katarského operátora působí v pozici ředitele značky a komunikace. Filmaři tak stáli před nelehkým úkolem natočit s Messim za poměrně krátkou dobu všechny záběry. Na půlminutový reklamní spot mají přitom běžně vyhrazen celý den, v některých případech i dva.

O náročnosti natáčecího dne jsme se sami přesvědčili v červenci 2012, kdy jsme se zúčastnili natáčení spotu Vodafonu (na reportáž se můžete podívat zde). V případě reklamy s Messim pro katarského operátora Ooredoo však nepřicházela v úvahu ani sekunda navíc nad rámec dohodnuté doby. Hlavní reklama má přitom 130 sekund.

Z celkem 116 naplánovaných záběrů tak štáb musel upřednostnit ty s Messim, prostoje pak eliminoval i obrovským studiem. Díky několika jinak nasvíceným scénám se tak doba mezi záběry s fotbalistou zkrátila na pouhé minuty. V jedné scéně přitom musel asi třicetkrát vykopnout na bránu, protože se během natáčení pořizovaly také fotografie.

"Nikdy jsem neviděl tak skvěle připravený koncert ze strany režiséra ani agentury," zmiňuje Jaroš. Na reklamě, která se natáčela v okrajové části Barcelony v místech, která jsou pro fotbalové spoty vděčným prostředím, spolupracoval s pražskou agenturou Saatchi & Saatchi.

Kampaň katarského operátora s podtitulem Simply do wonders (volně přeloženo Zkrátka dělejte divy) doprovází i soutěž. V zemích, v nichž Ooredoo působí (Alžírsko, Tunisko, Katar, Kuvajt, Maledivy, Indonésie), má totiž podnítit mladé lidi k pořizování videí s jejich fotbalovými dovednostmi. Videa označená hashtagem #MeetMessi pak mohou nahrávat na Instagram, a zúčastnit se tak soutěže o setkání s Lionelem Messim v Barceloně a účast na fotbalovém zápasu.

Martin Jaroš

Martin Jaroš výrazně ovlivnil reklamní kampaně českých mobilních operátorů. Podepsal se pod kampaněmi Vodafonu a T-Mobilu. O spotech s čivavami a Petrem Čtvrtníčkem či spotech s Chuckem Norrisem se mluví i dlouhé roky od jejich nasazení.

U Vodafonu působil celkem devět let, u T-Mobilu pak coby marketingový šéf dva a půl roku. Stál za oblíbenými reklamami s Lukášem Pavláskem, Vojtěchem Kotkem a hrajícím režisérem Jakubem Kohákem. Jeho poslední českou kampaní byla série lyžařských spotů včetně nejvýraznějšího Pojď mi hop.

V lednu 2013 odešel ke katarskému operátorovi Qtel (nyní Ooredoo). Práci v zahraničí však okusil již dříve. Mezi působením v tuzemských pobočkách Vodafonu a T-Mobilu pracoval krátce i u turecké a posléze maďarské pobočky Vodafonu a na podzim 2012 již při odchodu z T-Mobilu také u karibského operátora Digicel.

Autor:




Nejčtenější

Ilustrační snímek
Dovolená v Egyptě je vyšla draho. Operátor chtěl téměř 80 tisíc

Deset srpnových dní strávených v Egyptě se britskému páru výrazně prodražilo. Důvodem nebyly ovšem neplánované výdaje v místě pobytu, překvapení přišlo až po...  celý článek

IBM Simon
Takový smartphone jsme ještě netestovali. Rarita, která nedává smysl

V roce 1994 se začala psát komerční budoucnost chytrých telefonů. IBM Simon se stal prvním chytrým telefonem na trhu. Z dnešního pohledu je to především...  celý článek

Huawei Mate 10 Pro
Tak nízkou cenu nikdo nečekal. Huawei Mate 10 Pro zatopí konkurenci

Huawei představil v Mnichově nový špičkový smartphone Mate 10. Překvapí hned v několika ohledech. Stejně jako nové iPhony má neuroprocesor, který se sám učí,...  celý článek

Za nový iPhone 8 si nechal na ruku vytetovat logo T-Mobilu
Vytetoval si logo operátora na tělo a dostal iPhone zdarma

Neobvyklý způsob, jak si pořídit nový mobil, zvolil muž z USA. Domluvil se s ředitelem T-Mobilu, že si nechá vytetovat logo tohoto operátora na ruku výměnou za...  celý článek

Huawei Mate 10 Pro
Má skvělou výbavu a podle výrobce je lepší než iPhone X

Mnichov (od zpravodajů Mobil.iDNES.cz) Huawei v Mnichově představuje nové modely Mate 10. Trojice novinek patří ve svých segmentech na špičku. Ceny jsou překvapivě výhodné.  celý článek

Další z rubriky

Scotty Allen s iPhonem 7, do kterého přidal sluchátkový port
Nadšenec se podomácku zbavil největší chyby nových iPhonů

Internetový kutil Scotty Allen se skutečně nezastaví před žádným obtížným úkolem. Poté, co si letos v dubnu podomácku sestavil z náhradních dílů funkční iPhone...  celý článek

Úvod do nové webové aplikace Google Photos
Prahli po exkluzivních tapetách, získali neomezené úložiště u Googlu

Možnost ukládat bezplatně neomezené množství fotografií a videí v plném rozlišení na Google Photos je výsadou uživatelů referenčních smartphonů společnosti...  celý článek

Essential PH-1
Prostě se tam nevejde. Sluchátka se budou připojovat jinak

Některé funkce u nových smartphonů přibývají, ale některé musí zmizet. Do už tak napěchovaných moderních smartphonů se zkrátka všechno nevejde.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.