Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

V Česku točil pro T-Mobile s Tydýtem, v Kataru s hvězdným Messim

aktualizováno 
Martin Jaroš před rokem a půl odešel z T-Mobilu ke katarskému operátorovi Ooredoo, tehdy ještě pod názvem Qtel. Reklamy s Lukášem Pavláskem, alias Tydýtem, jsou minulostí, hvězdou nejnovější kampaně s jeho rukopisem je fotbalová hvězda Lionel Messi, jehož se snaží přelstít mladí fotbaloví nadšenci.

Šestadvacetiletého Argentince Lionela Messiho, který v současnosti působí v FC Barcelona, měl filmový štáb k dispozici pouze čtyři hodiny, informuje na svých webových stránkách Martin Jaroš. Ten u katarského operátora působí v pozici ředitele značky a komunikace. Filmaři tak stáli před nelehkým úkolem natočit s Messim za poměrně krátkou dobu všechny záběry. Na půlminutový reklamní spot mají přitom běžně vyhrazen celý den, v některých případech i dva.

O náročnosti natáčecího dne jsme se sami přesvědčili v červenci 2012, kdy jsme se zúčastnili natáčení spotu Vodafonu (na reportáž se můžete podívat zde). V případě reklamy s Messim pro katarského operátora Ooredoo však nepřicházela v úvahu ani sekunda navíc nad rámec dohodnuté doby. Hlavní reklama má přitom 130 sekund.

Z celkem 116 naplánovaných záběrů tak štáb musel upřednostnit ty s Messim, prostoje pak eliminoval i obrovským studiem. Díky několika jinak nasvíceným scénám se tak doba mezi záběry s fotbalistou zkrátila na pouhé minuty. V jedné scéně přitom musel asi třicetkrát vykopnout na bránu, protože se během natáčení pořizovaly také fotografie.

"Nikdy jsem neviděl tak skvěle připravený koncert ze strany režiséra ani agentury," zmiňuje Jaroš. Na reklamě, která se natáčela v okrajové části Barcelony v místech, která jsou pro fotbalové spoty vděčným prostředím, spolupracoval s pražskou agenturou Saatchi & Saatchi.

Kampaň katarského operátora s podtitulem Simply do wonders (volně přeloženo Zkrátka dělejte divy) doprovází i soutěž. V zemích, v nichž Ooredoo působí (Alžírsko, Tunisko, Katar, Kuvajt, Maledivy, Indonésie), má totiž podnítit mladé lidi k pořizování videí s jejich fotbalovými dovednostmi. Videa označená hashtagem #MeetMessi pak mohou nahrávat na Instagram, a zúčastnit se tak soutěže o setkání s Lionelem Messim v Barceloně a účast na fotbalovém zápasu.

Martin Jaroš

Martin Jaroš výrazně ovlivnil reklamní kampaně českých mobilních operátorů. Podepsal se pod kampaněmi Vodafonu a T-Mobilu. O spotech s čivavami a Petrem Čtvrtníčkem či spotech s Chuckem Norrisem se mluví i dlouhé roky od jejich nasazení.

U Vodafonu působil celkem devět let, u T-Mobilu pak coby marketingový šéf dva a půl roku. Stál za oblíbenými reklamami s Lukášem Pavláskem, Vojtěchem Kotkem a hrajícím režisérem Jakubem Kohákem. Jeho poslední českou kampaní byla série lyžařských spotů včetně nejvýraznějšího Pojď mi hop.

V lednu 2013 odešel ke katarskému operátorovi Qtel (nyní Ooredoo). Práci v zahraničí však okusil již dříve. Mezi působením v tuzemských pobočkách Vodafonu a T-Mobilu pracoval krátce i u turecké a posléze maďarské pobočky Vodafonu a na podzim 2012 již při odchodu z T-Mobilu také u karibského operátora Digicel.

Autor:


Nejčtenější

Takto vypadá boj o zákazníky: pětkrát více dat a úhrada smluvní pokuty

Slovenský operátor O2 navýšil základní data u vybraných tarifů

Od revoluce v roce 2013 zažívá český mobilní trh spíše menší otřesy, zákazníci operátorů toužící po neomezeném tarifu s...

Konkurence se trefuje do „předražených“ nových iPhonů

Všechny tyto produkty Xiaomi stojí stejně, jako nový model iPhone XR

Na vysoké ceny novinek od Applu reagovali konkurenti poněkud posměšnými nabídkami. Ukazují v nich, co všechno z jejich...



Feministky kritizují nové iPhony. Jsou moc velké na ženskou ruku

iPhone XS/XS Max

Od doby, kdy Apple upustil od malých smartphonů, úhlopříčka nových modelů prudce narůstá. Nejnovější model ve verzi Max...

Nejnovější hodinky Apple Watch se povedly. Změří i elektrokardiogram

Apple představil Watch Series 4 s většími displeji a senzorem pro měření EKG

Přestože byly hlavními hvězdami tiskové konference Applu nové iPhony, zájem vzbudila i další generace chytrých hodinek....

Prohlédněte si nejlepší a nejdražší iPhone. Máme ho jako první

iPhone XS Max

Stejně jako v předchozích letech jsme se i letos vypravili do Německa, abychom mohli vyzkoušet nejnovější smartphone od...

Další z rubriky

Další herečka zapomněla zatajit svůj iPhone, když chválila jinou značku

Herečka propagující smartphony od Googlu posílá chválu na ně z iPhonu

Stává se to zas a znovu. Celebrity, které propagují různé značky telefonů, zapomínají, že lze dohledat, z jakých...

Smartphonová válka přinese bláznivý říjen. Tyto novinky budou stát za to

Podoba Huawei Mate 20 Pro

Na rozdíl od předchozích let bude podzim bohatý na novinky. Na trhu panuje válka, a tak výrobci musí představovat nové...

Konkurence se trefuje do „předražených“ nových iPhonů

Všechny tyto produkty Xiaomi stojí stejně, jako nový model iPhone XR

Na vysoké ceny novinek od Applu reagovali konkurenti poněkud posměšnými nabídkami. Ukazují v nich, co všechno z jejich...

Mýty a fakta o nočním pomočování dětí
Mýty a fakta o nočním pomočování dětí

Podle odhadů trpí nočním pomočováním neboli enurézou asi pětina dětí ve věku 5 let, obtíže se však nevyhýbají ani starším jedincům. Rodiče často spoléhají na to, že „z toho dítě vyroste“, v horším případě děti trestají. Noční pomočování přitom může velmi negativně ovlivnit sebeúctu a duševní pohodu dítěte.

Najdete na iDNES.cz