LG Shine

LG Shine | foto: Akihabara News

LG Shine má zaděláno na větší úspěch než měla čokoláda

Prodej nového LG Shine překonává očekávání výrobce a je v prvních dnech prodeje úspěšnější než předchozí model Chocolate za stejné období.

Novinka korejského výrobce mobilních telefonů LG s označením Shine se na domácím  trhu začala úspěšně prodávat. Za prvních patnáct dní prodeje se každý den prodá 1 500 kusů. Úspěšný předchůdce, známý pod označením Chocolate, se ve stejném období prodával po tisíci kusech za den.

Úspěšný prodej na domácím korejském trhu by měl být dobrým důvodem pro uvedení tohoto modelu i na dalších trzích. Výrobce by tak zopakoval strategii, kterou použil u modelu Chocolate. S prodejem modelu Shine se na evropském trhu počítá, ale nesetkáme se s ním dříve než v první polovině příštího roku.

LG Shine je stylový vysouvací telefon s hliníkovým krytem. Telefon má místo senzorových navigačních kláves rolovací kolečko. Nepodsvícený displej může posloužit jako zrcátko. Výrobce u tohoto modelu poprvé použil optiku Schneider-Kreuznach pro dvoumegapioxelový fotoaparát, se kterou se v budoucnu setkáme i u dalších modelů LG. Více o LG Shine - zde.