Pro LG je model G2 klíčový (více o modelu G2 zde). Dokazuje to masivní reklamní kampaň, která měla z tohoto smartphonu udělat vážného konkurenta Samsungu Galaxy S4 nebo HTC One.
Podle informací serveru Asia Today ale novinka G2 propadla. Za čtyři měsíce se jí prodalo pouze 2,6 milionu kusů. To je méně, než LG plánovalo. Pro třetí čtvrtletí si jihokorejský výrobce naplánoval prodat tři miliony kusů. Už tak nízké očekávání se tedy nepodařilo naplnit.
Na domácím jihokorejském trhu LG prodalo 600 tisíc kusů, což je jen o něco málo více než předešlého vrcholného modelu G Pro. Ten si loni našel za stejné období 540 tisíc zákazníků.
Pro porovnání se například Samsungu Galaxy S4 za dva měsíce celosvětově prodalo 20 milionů kusů. LG tedy na svého domácího konkurenta pořád výrazně ztrácí. Pomoci by ale měla podobná strategie, jakou použil právě Samsung a po něm HTC.
LG totiž podle řeckého serveru Techblog připravuje zmenšenou verzi modelu G2. LG tak následuje mini verze Samsungu Galaxy S4 nebo HTC One. Sony by mělo také zanedlouho uvést zmenšenou variantu modelu Z1.
Zmenšené LG G2 ale nebude stejně jako konkurenti zase tak úplně mini. Displej by měl byt dost velký, konkrétně 4,7palcový. To není o moc méně než u "velkého" G2 s 5,2palcovým displejem. Rozlišení displeje u "mini" provedení muže být ale nižší.
Jinak ale bude mít i zmenšený G2 výkonný procesor Qualcomm Snapdragon 800 a 2 GB paměti RAM. Ostatní parametry výbavy jsou prozatím neznámé. LG by mělo zmenšenou novinku představit už v lednu na veletrhu CES.
LG může s menším modelem pomoci prodejům G2. Nižší prodeje firmu ale tolik trápit nemusí. Pro Google totiž vyrábí nový Nexus 5, což je upravený model G2. Prodeje nového Nexusu nejsou prozatím známé, Google by ale měl nechat LG slušné vydělat, a to i když se Nexus 5 prodává pod cenou. Google totiž výrobu dotuje a vydělává na svých službách.