- TRUSTe, světová organizace zabývající se otázkami soukromí online chystá osvětovou a propagační kampaň, která poučí veřejnost o jejích právech na soukromí online. Součástí kamapně bude i tlak na online společnosti umisťovat na své stránky prohlášení o ochraně soukromých dat.
- IBM Corp. a Sun Microsystems Inc. budou společně pracovat na příští generaci Java Media Framework.
- Network Associates chtějí změnit své 3 miliony měsíčních návštěvníků v zákazníky nové Web hub.
- Představitelé dvou klíčových společností Křemíkového údolí (prosím nespojovat s Pamelou Anderson) zmínili ve svých projevech pro budoucnost Internetu nutný vývoj jednoduchých komunikačních/surfovacích zařízení na místě komplikovaných osobních počítačů. (Jeden z nich byl John Gage z Sun Microsystems, Inc.)
- Andromedia Inc., tvůrce software pro analýzu webové aktivity se sloučí s LikeMinds.
- Oracle uvedl na trh Oracle8 a Oracle Application Server pro operační systém Linux.
- Digital Renaissance připravuje T.A.G. Production Suite, balík nástrojů pro vytváření multimediálních aplikací; jeden z nich je používán v Real G2.
- Nuance Communications předvedl V-Commerce, software pro e - obchod navazující na automatický telefonní odpovědní systém.
MatchLogic mapuje profil uživatelů
(Zdroj: Whit Andrews, Internet World)
MatchLogic oznámil vylepšení softwaru TrueSelect, obsahující více než 35 milionů anonymních surfařských profilů spolu s užitečnými demografickými, geografickými daty a profily chování.
MatchLogic tvrdí, že pro každý individuální profil surfaře může odhadnout se 60% pravděpodobností alespoň jednu charakteristiku. Pro velkou část z nich je možné navíc odhadnout výsledek akce - mapříklad koupě automobilu.
Steve Willet, ředitel pro cílený marketing Excite, říká: "Mohu sestavit profil osoby, která si pravděpodobně brzy koupí nový automobil a budu vycházet pouze ze současného využívání Internetu."
TrueSelect data jsou sbírána na všech 1000 sitech sítě MatchLogic,
provoz Excite se při tom vztahuje asi na 40%. MatchLogic
zaručuje, že ve sbíraných datech není položka, která by umožňovala
určit surfařovu identitu.
Relevantní články: