Agentura D:Link zakázku realizovala pro společnost Unit 003, což je dceřiná firma agentury Momentum, spadající do skupiny McCann Eriscsson Worldwide. A tu si ke zpracování kampaně najala Telefónica O2. K operátorovi se ale údajně nedostaly ani takové základní údaje, jako je rozmístění poutačů a datum spuštění kampaně, natož pak informace o osvětlení nápisů. Krabičky s diodami měly osvětlovat reflexní pruh, který by zvýraznil reklamní text.
Čtete rádi idnes.cz?Dejte nám svůj hlas v anketě Křišťálová lupa. Hlasujte ZDE |
"Omlouváme se české veřejnosti za nešťastné a nevhodné umístění LED diod, jež v posledních dnech způsobilo falešnou paniku. Rádi bychom vás informovali, že s Policií ČR aktivně spolupracujeme na jejich odstranění," uvedla firma D:Link ve svém prohlášení do médií. "Jsme připraveni zaplatit náklady zásahu v avizované výši 100 000 korun," dodala.
Omluvil se ale i Martin Žabka, mluvčí společnost Telefónica O2. "Bohužel, zadavatelem jsme my, a tak špatné světlo padá i na nás," uvedl.
Krabičky v centru Prahy byla naše kampaň, přiznalo O2. Teď se kaje |