Infolinka mobilního operátora T-Mobile v Hradci Králové

Infolinka mobilního operátora T-Mobile v Hradci Králové | foto: T-Mobile

Konec čekání na infolince. Za „dvacku“ vás T-Mobile spojí přednostně

  • 295
T-Mobile říká, že čas jsou peníze. Twist zákazníkům proto nabídne možnost přepojení na operátora infolinky během pouhých dvaceti sekund. Uživateli posléze naúčtuje poplatek 19 korun. Tarifním zákazníkům nabídne novou službu později.

Při zavolání na zákaznické centrum T-Mobile s číslem 4603 dostane zákazník s předplacenou kartou Twist na výběr ze dvou možností. Svůj požadavek vyřeší přes hlasový automat či později s živým operátorem, a to s běžnou (delší) spojovací dobou či přednostně. Pokud si vybere přednostní spojení, zaplatí 19 korun včetně DPH a s asistentem infolinky by měl být podle tvrzení T-Mobilu spojen do dvaceti sekund. Nestane-li se tak, poplatek se nezaúčtuje.

"Ne každý má v oblibě hlasový automat, nebo se mu zdá čekání na operátora dlouhé. Pro takové zákazníky jsme připravili Expresní zákaznickou linku," vysvětluje Martina Kemrová, tisková mluvčí T-Mobile, a upřesňuje: "Neznamená to však, že bychom zpoplatňovali zákaznickou linku. Všechny služby jsou i nadále zdarma a zákazník má možnost volby, zda chce být přednostně spojen či nikoliv."

Standardní doba spojení se pohybuje kolem 20 až 40 sekund od chvíle, kdy se zákazník v hlasovém automatu rozhodne využít služeb živého operátora. Než se k této volbě ale dopracuje, uběhnou další desítky sekund.

Služba funguje v testovacím provozu od 31. ledna. Mohou ji využít vybraní zákazníci Twist. V následujících týdnech pak čeká nabídka přednostního spojení na všechny tři miliony uživatelů Twist karet. Tarifním zákazníkům firma službu nabídne až na základě vyhodnocení úspěšnosti testovacího provozu.

T-Mobile má dnes téměř 5,5 milionu zákazníků.