Jak je to s inkasem u RadioMobilu?

Radiomobil uvádí problémy s platbami inkasem na pravou míru. V čem byl problém?

Na náš poměrně ostře laděný článek z konce minulého týdne jsme dostali i reakce z RadioMobilu, které pomohou vnésti trochu světla do inkasních problému RadioMobilu.

Jak se ukázalo, majoritním problémem bylo to, že dvě banky neprovedly inkaso z účtu klienta dostatečně včas, na což RadioMobil zareagoval tak, že přikázal znovu strhnout částku z účtu. Chybou bylo, že se firma s bankami nedomluvila a obě dvě banky, které se právě probraly ze snění o svých nových vlastnících, provedly oba dva příkazy ke strhnutí částky.

RadioMobil tuto skutečnost rychle zjistil a klientům jsou rozesílány omluvné dopisy. Firma také poskytla všem postiženým bonus 500 Kč jako hmotné vyjádření lítosti.

Podle neoficiálních informací se problémy s inkasem dotkly cca. půltisíce zákazníků, z čehož je vidět, že platba inkasem není tolik rozšířena, jak by si patrně operátoři přáli. Vzhledem k tomu, že operátoři neradi vidí omezování maximální strhnutelné částky, není se čemu divit, že svolení k inkasu z účtu není mezi klienty tolik populární, jak by mohlo.