Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Internetová samoobsluha Vodafonu nezvládá nápor zájemců o vánoční dárek

aktualizováno 
Operátor Vodafone stále řeší problémy se svou internetovou verzí samoobslužného zákaznického systému. Ten nezvládá velký zájem o aktivaci služby Internet v mobilu, kterou operátor nabízí na půl roku zdarma jako vánoční dárek.

Systémy operátora Vodafone nezvládají nápor zájemců o aktivaci vánočního dárku (ilustrační foto). | foto: Vodafone Plc., Jan Lodl,  Mobil.iDNES.cz

"Vzhledem k velkému zájmu o naši vánoční nabídku půl roku internetu v mobilu zdarma je nyní naše webová samoobsluha velmi vytížena," potvrdil redakci Mobil.cz přetrvávající problémy Miroslav Čepický, tiskový mluvčí společnosti Vodafone. Zákazníkům se dle něj mohou zmíněné stránky pomaleji načítat nebo mohou mít problém se samotným přihlášením do systému.

Zájemci o aktivaci vánoční nabídky se mohou obracet na ostatní samoobslužné kanály operátora nebo svůj požadavek vyřešit přímo v prodejnách Vodafonu. - více o vánoční nabídce Vodafonu si přečtěte zde

Ani poté ale nemusí mít vyhráno; mnozí uživatelé si totiž stěžují také na dlouhou dobu aktivace služby. "Někteří zákazníci mohli delší dobu čekat na aktivaci vánočního dárku," přiznal pochybení operátora Čepický. "Nedávno jsme zaznamenali i pár větších zpoždění, nyní už by ale požadavky na aktivaci dárku měly být zákazníkům vyřizovány v den, kdy k nám dorazí," dodal.

Pokud by tomu tak nebylo, je operátor připraven odpustit zákazníkům poplatky za využití služby mezi zadáním požadavku na její aktivaci a její fyzickou aktivací, jak pro Mobil.cz uvedla osoba obeznámená se situací. Oficiálně se nám ale tuto informaci ověřit nepodařilo, mluvčí pouze uvedl, že se Vodafone "postará o to, aby zákazníci, kteří chtějí vánoční nabídku využít, na současnou situaci nijak nedopláceli do doby, než ji vyřeší."

Vodafone prozatím nedokáže odpovědět na otázku, kdy bude webová samoobsluha zcela funkční. Dle slov jeho zástupců se pracuje na optimalizaci služby tak, aby byla schopna obsloužit více uživatelů a lépe zvládala zvýšený zájem o její využití. "Konečnou odpověď bychom měli mít v následujících dnech," uvedl Miroslav Čepický.

"Za potíže se zákazníkům omlouváme a děkujeme jim za trpělivost. Intenzivně pracujeme na tom, aby naše webová samoobsluha byla brzy opět v té nejlepší kondici," dodal.

Problémy s internetovou samoobsluhou provází Vodafone již od minulého týdne, kdy při plánovaném upgradu systému přestaly na podstatnou část dne fungovat veškeré jeho samoobslužné služby. - čtěte Vodafone měl technické problémy, nefungovaly samoobsluhy

Vodafone Czech Republic je mobilní operátor s 2,751 milionu uživatelů. Pod nynější značkou působí na českém trhu od roku 2006. Historie operátora sahá až do roku 2000, kdy na český trh vstoupila mobilní síť Oskar ve vlastnictví společnosti Český Mobil, a. s. V roce 2005 se stala součástí nadnárodní skupiny Vodafone Group.

Autor:


Nejčtenější

Google posílá vzkaz Evropské komisi. Takhle se bude bránit

Protikartelová komisařka Margrethe Vestagerová.

Google se s obří pokutou od Evropské komise nehodlá smířit. Firma se proti ní odvolá a chce Komisi dokázat, že systém...

Rekordní pokuta pro Google, za dominanci Androidu zaplatí 112 miliard

Ilustrační snímek

Evropská komise uložila internetovému gigantu Google další pokutu. Firma by měla platit za to, že zneužívá dominantního...



Nový supersmartphone vysune kameru a nahrává uživatele bez jeho vědomí

Vivo NEX

V rámci právě skončeného mistrovství světa ve fotbalu byla hrací plocha obklopena panely s reklamami na nový čínský...

Jeden z nejočekávanějších mobilů roku. Nokia 8110 je chytrá jen trochu

Nokia 8110 4G

Retro model Nokia 8110 4G je možná jedním z nejočekávanějších mobilů letošního roku. V Česku se začal prodávat počátkem...

Ten určitě neznáte. Toto je úplně první dotykový mobil v Evropě

Alcatel One Touch Com a Sharp MC-G1

Před dvaceti lety se na trh dostal jedinečný mobilní telefon. Alcatel One Touch Com byl jedním z prvních přístrojů s...

Další z rubriky

O2 půjčí 50 korun na měsíc, vezme si za to pětikorunu

O2 vrací službu Rezerva

Operátor vrací službu Rezerva, se kterou přišel poprvé na konci roku 2010. Potěší všechny zákazníky předplacených...

Banka si vás může proklepnout u operátora. Ptejte se, jak vás ohodnotil

Ilustrační snímek

Banky kromě obvyklých způsobů ověření bonity žadatele využívají nově i hodnocení TelcoScore. Vstupní data poskytují...

Za 99 korun si můžete vzít na chatu domácí LTE internet od T-Mobilu

Ilustrační snímek

T-Mobile letos v dubnu zjednodušil instalaci základního tarifu pevného internetu přes LTE. Nová služba vyžaduje pouze...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz