Huawei ústy Jaromíra Jágra tentokrát sází na emoce. Lidé se nemají vzdávat a bát pádů při cestě za svým snem. Trochu to evokuje situaci firmy na mezinárodních trzích, kde je Huawei pod silným tlakem amerických úřadů a v podstatě nemůže mimo domovskou Čínu prodávat nové modely.
V každém případě Huawei vytvořil speciální stránku, kde mohou lidé uvádět své příběhy, jak se jim přes překážky podařilo splnit svůj cíl. Lidé se mohou přihlásit i na motivační webinář, který vede cestovatel Michal Woroch, který je upoutaný na vozík.
Jaromír Jágr se už objevil v několika kampaních české pobočky Huaweie. V roce 2016 propagoval model Huawei P9. Tehdy globálně Huawei využil spolupráce s hollywoodskou hvězdou Scarlett Johanssonovou a představitelem Supermana Henrym Cavillem, lokálně však spolupracoval s místními celebritami. V Česku s Jágrem, v Polsku pak v reklamě hrál fotbalista Robert Lewandowski.
Kampaň byla úspěšná, i kvůli nechtěnému faux pas, kdy si Jaromír Jágr na svůj facebookový profil dal selfie pořízenou iPhonem, přestože propagoval konkurenční značku. Jágr následně vydal vyjádření a vlastně se tak o jeho spolupráci s Huaweiem dozvěděl skoro každý.
Onu událost s iPhonem po dvou letech Huawei využil a opět najal Jaromíra Jágra, tentokrát pro kampaň na Huawei P20 Pro. Reklama je postavená na tom, že kontroluje Jágra, jestli opravdu používá telefon, který propaguje. V reklamě se slavný hokejista objevil s telefonem i ve vaně.
Aktuální kampaň zahrnuje jak televizní spot, tak billboardy. Od příštího roku se hokejista objeví v reklamě i na sociálních sítích.