Huawei Ascend P7 sází nejen na luxusní zpracování

Huawei Ascend P7 sází nejen na luxusní zpracování | foto: huawei.com

Huawei během měsíce prodal milion kusů své jedničky Ascend P7

  • 7
Současná jednička nabídky značky Huawei umí zákazníky oslovit. Výrobce se v tiskové zprávě pochlubil, že jen měsíc od startu prodeje si luxusně vyhlížející Ascend P7 již našel cestu do kapes jednoho milionu uživatelů.

Dosažením této mety ovšem ambice značky Huawei pochopitelně nekončí. V ústředí společnosti totiž předpokládají, že během 12 měsíců by se počet majitelů nového smartphonu mohl zaokrouhlit na deseti milionech.

Acend P7 boduje zejména prémiovým konstrukčním zpracováním, kdy pevný kovový rámeček doplňuje tvrzené sklo Gorilla Glass 3 od společnosti Corning. Telefon je také velmi dobře vybaven, což ilustruje pětipalcový Full HD displej, navzdory kterému si telefon zachovává nízkou šířku necelých 69 milimetrů.

Uvnitř jen 6,5 mm tenkého těla pak bije čtyřjádrový 1,8GHz procesor HiSilicon Kirin 910T, který doplňují 2 GB operační paměti a grafická jednotka Mali-450MP4. K zachycení momentek a videí slouží primárně 13MPix fotoaparát, na autoportréty pak lze využít čelní kamerku s 8Mpix snímačem.

Huawei Ascend P7 letos navázal na předchozí verzi P6, která byla v době svého uvedení nejtenčím smartphonem vůbec. Výrobce tehdy hodnotu štíhlosti 6,18 milimetru s důvtipem promítl i do termínu oficiálního představení, které proběhlo 18.6. (více v dřívějším článku). P6 byl vůbec prvním vyloženě luxusním smartphonem s logem Huawei a i ten se těší oblibě. Dosud se jej prodaly 4 miliony kusů.