V reklamě vystupuje profesionální skokan a olympijský medailista Tom Daley, který si s mobilem HTC U11 fotí u bazénu selfie snímky a následně s ním v ruce skáče do vody. Mobil je dále funkční i poté, co se Daley z bazénu vynoří a ve skákání pokračuje.
Nelíbí se to však britské reklamní komisi (Advertising Standards Authority, ASA). Ta k zákazu reklamy ve stanovisku uvádí, že HTC diváky mylně informuje o tom, že kontakt s chlorovanou vodou v bazénu telefonu neuškodí. To je opravdu chybná informace, výrobci vždy vztahují záruku telefonů s certifikací IP67 nebo IP68 na běžnou čistou vodu, při poruše následkem kontaktu s jinou tekutinou záruka propadá.
HTC však před verdiktem komise kličkuje. Samotné používání mobilu ve vodě v reklamě vyobrazeno není a Tom Daley údajně dopadl do vody nohama napřed s mobilem nad hlavou, čímž ho proti závažnějšímu kontaktu s chlorovanou vodou ochránil. HTC U11 v reklamě nebylo ponořeno do hloubky větší než jeden metr, což odpovídá certifikaci IP67 tohoto modelu. Ke chloru ve vodě se ovšem firma nevyjádřila.
V reklamě bylo tradičně uvedeno, aby podobné kousky nikdo nezkoušel, protože Tom Daley je profesionál. I přesto bylo vysílání spotu v současné podobě ve Velké Británii zakázáno.