Nová reklamní kampaň T-Mobilu míří na službu Magenta 1, která umožňuje slučovat služby na jednu fakturu a čerpat na to slevy. Pro operátora je nová kampaň výraznou změnou, po mnoha letech totiž opustil koncept s hercem Ivanem Trojanem. Lze tedy předpokládat, že nový koncept reklamy nepoužije operátor jen pro jednu službu.
Pokud se ovšem nadále budou příběhy točit okolo osazenstva hotelu Růženka, měl by jej T-Mobile přejmenovat. Operátor si totiž nezaregistroval doménu přímo související s ústředním motivem nové kampaně, tedy hotelruzenka.cz. Toho využil vtipálek, který ji koupil a nechal ji přesměrovat ke konkurenci.
Kdo si tedy pod dojmem reklamy naťuká do prohlížeče www.hotelruzenka.cz s přesvědčením, že se mu zobrazí informace o nové službě Magenta 1, bude překvapen - dostane se totiž na web Vodafonu.
Vtipálek se s nápadem pochlubil na facebookových stránkách T-Mobilu přímo pod videem s novou reklamou: „Milý T-Mobile, sladká pomsta za 150 Kč na rok www.hotelruzenka.cz směřuje ke konkurenci.“ Vtipálek ovšem neupřesnil, za co se operátorovi tímto způsobem mstí.
Pokud by přeci jen chtěl T-Mobile klíčového motivu své nové kampaně využít, nabízela by se možnost registrace jiné domény. Jenže i v případě domény hotel-ruzenka.cz operátora podle výpisu českého doménového správce CZ.NIC předstihl někdo jiný. Není přitom pochyb, že registrace obou zmíněných domén spolu přímo souvisí, ačkoli jsou jejich držiteli různé osoby. Obě domény byly totiž zaregistrovány letošního 19. února, tedy čtyři dny po spuštění nové kampaně T-Mobilu.
Operátora to ovšem nikterak nepálí. Podle vyjádření Lukáše Hrabala z tiskového oddělení totiž T-Mobile o registraci domény hotelruzenka.cz nikdy neuvažoval. „Uvedená webová stránka není a nebude součástí naší kampaně,“ upřesnil Hrabal s tím, že ze stejného důvodu nemá operátor potřebu jakkoli reagovat na to, kam je stránka přesměrována.
Registrace domén přímo souvisejících s konkrétní službou či ústředním motivem nějaké kampaně není přitom nic neobvyklého - pro konkrétní příklad nemusíme jít ani příliš daleko. Názorným příkladem je doména jetovtobe.cz, kterou má již od dubna 2014 registrovanou marketingová agentura spolupracující s Vodafonem. Tato doména má přímou souvislost se stejnojmennou kampaní zacílenou na mladé uživatele. Při zadání adresy www.jetovtobe.cz v prohlížeči tak dojde k přesměrování na mikrostránky operátora s informacemi o tarifu #jetovtobě.