Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Graham Maher z Vodafone: Snažíme se věci dělat jinak než konkurence

Před několika dny spustil Vodafone asi nejkontroverznější část své kampaně – nalepil své parohy na billboardy konkurence. Včera se za to oběma konkurentům omluvil. Byl to žert nebo nepočítali s tak ostrou reakcí?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jana

24. 10. 2008 20:02
jana

VVVVV

0 0
možnosti

poemcz

10. 12. 2006 21:16
reklama

je to vtipná reklama, ale reklama na kofolu ...ja už ho vidím ,,,je mnohem lepší :D

0 0
možnosti

Vlada

8. 12. 2006 17:12
No a jak se vlastne prislo na civavy?

http://marketak.bloguje.cz

Zeby? :)

0 0
možnosti

goob

8. 12. 2006 14:45
24 % nárůst nových zákazníků

Tohle nechápu.. Jak si lidi mohou vybírat jen podle reklamy? Osobně si vybírám cokoliv podle parametrů, ceny, atd. a ne podle reklamy! Možná je reklama VF vtipná, ale až budu chtít kvalitní datové služby a lacinější volání, tak mi to bude prd platné.. :-/

0 0
možnosti

jojo

8. 12. 2006 16:15
Re: 24 % nárůst nových zákazníků

nesmíš věřit všemu co někdo bez jakýchkoliv dat řekne. Prostě kecá a žádných 24% nových zákazníků nemá.

0 0
možnosti

Michal

8. 12. 2006 14:22
přes držku....

Grahame, říkáš si o přes držku.....

0 0
možnosti

zachy

8. 12. 2006 14:21
oid ty doby

co je CT a EU O2 tak to nestoji za nic. prijde ze zamestnanci nevedi co maj delat,jestli mobily nebo pevny linky a doplatila na to i reklama. Kraus byl luxusni a myslim ze Telecomu prinesl nejvic zakazniku ADSL,protoze to podal tak ze i pani z kantýny si rekla ze by se ji ten net hodil. ;-)

0 0
možnosti

Romík

9. 12. 2006 16:10
???

Kecy!!!

0 0
možnosti

apokalypsa

8. 12. 2006 13:19
Centrum zaselo, Vodafone sklizi :-)

Myslim si, ze Vodafone se proste svezl na vlne Bobika Rv 

0 0
možnosti

pajka_1

8. 12. 2006 14:51
Re: Centrum zaselo, Vodafone sklizi :-)

nesmysl. na rozdil od bobika je reklama jasne zamerena na vodafone a vsichni vi, ze to je vodafone. bobika vsichni znali, vsichni se mu zasmali, ale nikdo netusil, na co to byla reklama. vyhozene prachy.

ze je v obou reklamach pes jeste neznamena, ze se nekdo na necem vozi

0 0
možnosti

Rys

8. 12. 2006 13:16
Marketingový kalkul

Od chvíle kdy se z parohaté čivavy stal miláček národa měli vyhráno. Přínos včetně neplacené reklamy ve všech hlavních zprávách daleko předčí eventulení sankce. S tím kalkulovali dopředu, nejsou pitomí. A konkurence jen bezmocně zuří.

0 0
možnosti

Michal

8. 12. 2006 14:24
Re: Marketingový kalkul

Miláček té hloupější části národa, ne?? Nebo si snad myslíš, že jsou všichni tak hloupí jako ty??

0 0
možnosti

TarasBulba

8. 12. 2006 11:42
A teď tu moji

Těmahle jakobypřekvapenejma kecama můžete krmit někoho jinýho. Náklady na takovej bilboard se pohybují v desetitisících a je jasný, že když mi ho někdo poškodí, tak budu řvát. Je úplně jedno jestli na něj nasadí parohy, nebo třeba namaluje chlupatej kosočtverec.

0 0
možnosti

Petr

8. 12. 2006 10:55
Kdo vi...

No, kdo vi, ten vi, ze Maher byl tesne pred vyhazovem a zachranila ho tahle kampan, na ktere vsak nema ani miligram zasluh. Vsichni znali problemu vedi, ci je to prace. Nebyl toho cloveka, tak se Maher placa po zadech, jak je skvely, ze mu ta xmesicu planovana vanocni kampan vysla a ze maji skvely priliv 2 % zakazniku (o odlivu pres 10% by nepadlo ani slovo). Nastesti celou planovanou kampan zrusili a maji falesny soby. Doufam, ze tento postup se promitne do prace vsech zadavatelu reklamy a zacnou po agenturach pozadovat i vysledky.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Spotem s Trojanem na horách operátor popudil Poláky. Nerozuměli nadsázce

21. dubna 2024  8:01

Po dvojici Vojtěch Kotek a Lukáš Pavlásek, k níž později přibyl Jakub Kohák, vsadil T-Mobile ve...

Je to už spíš foťák s mobilem a opravdu se povedl. Test Xiaomi 14 Ultra

21. dubna 2024

Prémiový smartphone Xiaomi 14 Ultra působí mezi současnou nabídkou mobilů jako unikát. Jaký jiný...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli

23. dubna 2024

Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...

Doma si natáhnete neviditelné kabely k internetu. Huawei ukázal inovace

17. dubna 2024

Huawei na každoroční roadshow ukázal v Praze své inovace pro letošní rok. Vedle průmyslových...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Operátoři zahušťují pokrytí Česka signálem 5G. Máte ho doma? Podívejte se

20. dubna 2024

Premium V červenci to budou již čtyři roky, co byla v Česku spuštěna první komerční 5G síť. Zatímco v...

Samsung má povedenou stylovku. Zkusí to s ní na trhu, kde se mu nedaří

24. dubna 2024

Samsung po velmi dlouhé době oprášil modelovou řadu Galaxy C a představil stylový smartphone se...

Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli

23. dubna 2024

Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...

Možná s nenápadnou výbavou, ale je to poctivě postavená stylovka

22. dubna 2024

Oppo se v kontextu dalších čínských výrobců prezentuje jako prémiová značka. Rozhodně se nesnaží o...

Spotem s Trojanem na horách operátor popudil Poláky. Nerozuměli nadsázce

21. dubna 2024  8:01

Po dvojici Vojtěch Kotek a Lukáš Pavlásek, k níž později přibyl Jakub Kohák, vsadil T-Mobile ve...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!