Mobil iDNES.cz

Graham Maher - generální ředitel českého Vodafonu odpovídá on-line

Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher
velikost textu:
vydáno 19.3.2008 12:30
Charismatický šéf české pobočky Vodafonu, Graham Maher, bude dnes hostem Mobil.cz. Pokládat své dotazy přímo generálnímu řediteli operátora můžete dnes od 12:30 do 13:30 hodin.
OTÁZKA: Dobrý den pane generální řediteli. Vodafone se často pasuje do role férového operátora. Váš způsob převodu nevyčerpaného kreditu má však k férovosti hodně daleko. Uvažujete o změně tak, aby zákazníci nepřicházeli o své vynaložené prostředky? Jedině váš konkurent T-Mobile převádí nevyčerpaný kredit tak, jak je to logické a slušné zároveň. Jan Ottmar
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobra otazka, vetsina zakaznika nema s prevodem minut do jednoho mesice problem, ale mate pravdu, ze se snazime byt maximalne ferovi a prinaset zakaznikum predevsim jednoduche sluzby, proto se na system prevodu nevzcerpaneho kreditu jeste zamerime a mozna prinseme nejakou novinku v teto oblasti. 19.3.2008 12:39
OTÁZKA: Dobrý den, mám dotaz zda bude nadále fungovat tarif Odepiš. Proč má tak nízký měsíční poplatek? To jste zavázani ČTÚ ho nějakou dobu provozovat? Budou se brzy měnit i ceny či jiné tarifní programy Vodafone? Díky za odpověď. Petr
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, nasime cilem je neustale zjednodusovat vsechny nase tarify a vylepsovat je takovym zpusobem, aby vzdy prinaseli lepsi hodnotu nez nase predchazejici nabidky. Muzete se urcite tesit na nove a velmi vyhodne tarify v blizke budoucnosti, zkratka vice muziky za mene penez. 19.3.2008 12:42
OTÁZKA: Jak to vypadá se sítěmi 3G. Ve světě se už mluví o 4G (LTE) a u nás pořád nic! Petr S.
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, Ceska republika je v jedne z nejlepsich pozic v Evrope. Mame zde siroce rozsireny EDGE a mobilni datovy provoz neustale vzrusta a jsme na skutecne prahu rozhodnuti, zda po EDGE bude nasledovat 3G nebo LTE. LTE se v tomto ohledu zda byt velmi perspektivni a jsme presvedceni, ye prave sdilena sit treti generace je tou nejlepsi cestou, jak zakaznikovi nabidnout skutecne rychly mobilni internet za priznivou cenu a v odpovidajici kvalite. 19.3.2008 12:46
OTÁZKA: Proc jsou telef. hovory pomerne drahe a zda bude mozno volat neomezene za pausal Kluk
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, ceny za volani patri v CR k nejnizsim v cele Evrope a neustale klesaji. Jak uz jsem rikal muzete se tesit na nove tarify, ktere bezpochyby prinesou vice muziky za mene penez. 19.3.2008 12:48
OTÁZKA: Co jste chtěli dnešní akcí říct? Myslíte, že máte vůbec šanci změnit trh? petr
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, trh jsme uz zmenili, protoze smlouvy uz nemame sedm let. Duvodem dnesni akce bylo upozornit zakazniky na to, ze maji na vyber-podepsat ci nepodepsat. Ja bych jim doporucil, nepodepsat a okamzite se vyvazat z viceletych smluv, ktere jim berou svobodu. 19.3.2008 12:50
OTÁZKA: Dobry den, znate vsechny sve podrizene jmenem? helpik
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den samozrejme znam vetsinu svych podrizenych jmenem, ale jeste vice jich znam podle tvare, protoze jsme v kazdodennim kontaktu. Ackoli bych rad znal vsechny, v pripade dvou tisic zamestnancu je to nemozne. 19.3.2008 12:52
OTÁZKA: Dobrý den Grahame,co dělá tak velká firma jako Vodafone pro své okolí ? Konkrétně mám na mysli třeba životní prostředí nebo neziskové organizace.Díky.P. Přemek
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, mame Nadaci Vodafone a take velmi aktivni oddeleni Spolecenske odpovednosti. Nadace se napriklad angazuje v pomoci dospivajicim nebo nevidomym, mozna jste slyseli o nasem unikatnim GPS/GSM navigacnim systemu. V oblasti Spolecenske odpovednosti se soustredime treba recyklaci mobilu nebo vyuzivani zelene energie v nasi siti. 19.3.2008 12:55
OTÁZKA: Zdravim, kdy se zacne prodavat iphone, diky... Karel
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, iPhone je skvele zarizeni a mnoho z nasich zakazniku a zamestnancu ho pouziva. Verime, ze v blizke dobe se objevi cela rad podobne skvelych zarizeni od dalsich vyrobcu. Nicmene zrovna v tuto chvili nemame podepsanou distribucni smlouvu s vyrobcem iPhonu. 19.3.2008 12:57
OTÁZKA: Děkuji za akce pro studenty. Můžete nám sdělit jaké další novinky plánujete? Šimon
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, myslime si, ze studenti jsou velmi dulezity trh. Muzete se tesit na novou nabidku zejmena v oblasti novych produktu, ktere prinesou vice internetu do mobilu a take nove nabidky v oblasti mobilniho internetu. 19.3.2008 12:59
OTÁZKA: Proč si myslíte, že je to bez smlouvy lepší? Uvážu se u vás tak jako tak k používání tarifu. Nehledě na to, že sankce, které u vás jsou jsou shodné třeba jako u O2 - doplatek ceny telefonu. Řekněte mi, proč se nemám upsat u O2, kde sice za 2letý úvazek (nutnost plnit však 1rok vs půlroku u vás), ale kde dostanu telefon levněji, kde můžu plnit plnění nejen hovory a smskami jako u vás, ale i veškerými balíčky, daty, mmskami, prostě se mi do něj počítá veškerý provoz (kromě Premium služeb třetích stran). Děkuji za odpověď. fiel
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, mate pocit, ze dostanete lepsi nabidku, ale ve skutecnosti dostavate predevsim zlevneny telefon. Ve chvili, kdy se objevi behem onech 2 let lepsi nabidka na trhu, nemuzete ji bohuzel vyuzit. Je to stejne jako byste koupil zlevnene auto, ale musel byste tankovat dva roky na jedine pumpe, ktera by zvysovala ceny, jak by se ji zlibilo. Ceny za mobilni sluzby neustale klesaji, kdyz se uvazete na 2 roky, nebudete toho moci vyuzit. 19.3.2008 13:04
OTÁZKA: Dobry den, velmi obdivuji jaky kus prace jste dokazali vytvorit na mobilnim trhu. Zajimala by me ale premrstena cena MMS - nejen odchozich, ale i v ramci MMS info - napr. zpravodajstvi tvorene pouze 4 zpravami denne (minimum aby jsme mohli hovorit o aktualnosti) dela souctu za mesic 4 * 30 * cca. 10 Kč, tj. 1200 Kč? Neni to podle Vas trochu prehnane, neuvazujete o zavedeni mesicniho predplatneho? S pozdravem Petr J. Petr Jarema
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: dokonceni: Pardon, cena za MMS je skutecne velmi vysoka a brzy se muzete tesit na pozitivni zmenu. 19.3.2008 13:06
OTÁZKA: dobry den, jiz nekolikrat jsem si vsiml, ze ridici vasich firmenich aut jezdi pomerne bezohlednym zpusobem. Nebojite se, ze to poskozuje dobre jmeno vasi firmy? Delate proti tomu neco ? Dekuji. Vojtech,
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, diky za vasi zpetnou vazbu. Chceme bourat hloupa pravidla na trhu pro dobro nasich zakazniku, ale rozhodne nechceme bourat nase zakazniky na silnicich. Postaram se o napravu. 19.3.2008 13:08
OTÁZKA: Dobrý den. Mám mob. Samsung U 600. Když přejedu německé hranice, začnou mi chodit SMSky různá písmena a čísla. Třeba i 20x za den. Nemusím je platit, ale komplikuje mi to práci s mobilem. Jakmile se přiblížím k našim hranicím, přestane to. Co s tím ? Díky. Hájek Neklan
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, to mne mrzi. Napiste mi prosim Vase kontaktni udaje na grahame.maher@vodafone.com a ja se postaram o napravu. 19.3.2008 13:10
OTÁZKA: Dobrý den pane Maher, jsem velký fanda firmy Vodafone a spokojeny zakaznik. Chtel bych se zeptat, KDY bude opravdu funkcni a plnohodnotne mobilni pripojeni k internetu? Neustale se o tom mluvi,ale nic se nedeje. GPRS potazmo EDGE je opravdu jen slaba nahrazka. Chybi nejake vyjadreni "k tomu a tomu datu bude vybudovana konkretni technologie v takovem rozsahu" za ktere by se firma postavila. Nemyslim tim samozrejme jen vybudovat 3G v Praze a Brne jako to dela konkurence a pak hlasat o vysokorychlostnim internetu. To by k Vodafone nesedelo. S touto otazkou souvisi,zda-li planujete rozsirit nabidku smartphonu, nebot krom neskutecneho mnozstvi Nokii ve Vasi nabidce je zde prazdne misto. (krom 1 nebo dvou HTC) dekuji za odpoved Jens Owalo
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, nejdrive k smartphonum, ano budeme nase portfolio v tomto ohledu vyznamne rozsirovat a muzete se se tesit na nove sluzby, ne nepodobne tem ktere nabizi iPhone, coz je mimochodem vubec nejuspesnejsi smartphone na trhu a pouziva POUZE Edge. Verim, ze to nejlepsi reseni skutecne rychleho mobilniho internetu je v Cechach sdilena sit, protoze jedine tak dostanou nasi zakaznici tu nejlepsi rychlost a kvalitu za co nejvyhodnejsi cenu. To by mohla splnovat technologie LTE, ktera je dalsim vyvojovym stadiem 3G technologie. Nemúzu vam v tuto chvli rici presne datum, protoze vse zavisi na nasich partnerech, s kterymi se na sdileni snazime dohodnout, verte, ze se snazime opravdu velmi usilovne. 19.3.2008 13:16
OTÁZKA: Dobrý den, v době kdy jste přebírali Oscar bylo z řad představitelů Vodafonu slyšet chvástavé prohlášení, že jste zvyklí ve všech zemích, kde působíte být na pozici jedničky na trhu. Kdy tou jedničkou budete v ČR? Caretaker
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, Vodafone je sice nejvetsim svetovym mobilnim operatorem, ale na mnoha trzich jednickou nejsme. Nasim cilem je byt jednickou pro zakazniky a ne pouze jednickou v poctu SIM karet.Mame za sebou skvely prodejni rok a nasi zakaznici patri k nejspokojenejsim na trhu, protoze jim pomahame zbavovat se hloupych pravidel na trhu. 19.3.2008 13:19
OTÁZKA: pre klienta su zaujimave nizke ceny, co si myslim je mozne docielit budovanim jednej siete s dostatocnou kapacitou, cim sa prepojovacie polatky stanu neopodstatnene. Co preto mozte a chcete urobit? Lubor Perhac
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, samozrejme souhlasim, proto je pro nas tak podstatne dosahnout dohody o sdileni siti. Jinym prikladem jak lze podobnehoi snizeni koncovych cen dosahnout je treba nase sluzba Vodafone Passport, ktera odbourala strach nasich zakazniku z roamingu a zdvojnasobila roamingovy provoz v nasi siti. Budeme v tom samozrejme pokracovat, protoze vysoke propojovaci poplatkz jsou typickym prikladem hloupych pravidle na trhu, ktere chceme odstranit. 19.3.2008 13:22
OTÁZKA: Nehledě na to, že ke všemu, co jsem řekl jako plus dvouleté smlouvy (možnost plnit plnění více službami než pouhými hovory a smskami v rámci republiky, levnějšími telefony) také většinou ještě akce navíc - nyní třeba 1 rok volání ve vlastní síti zdarma u O2.) Nechcete radši začít s chybami u sebe? fiel
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, nemyslim, ze bychom za O2 v tomto konkretnim pripade zaostavali. Mame podobne a velmi uspesne nabidky jako jsou Kamaradi nebo Moje rodina, kde muzete volat neomezene az na ctyri cisla vcetne pevne linky a nemusite kvuli tomu podepisovat smlouvu. 19.3.2008 13:26
OTÁZKA: Dobry den, nepripada Vam trochu nevhodne (nasli by se i jina slova) popichovat ostatni opraratory kvuli nepruhlednym smlouvam a pozdavkum a pritom sami pri aktivaci sluzby SMS STUDENTS GRATIS, pozadovat celou sadu vysoce citlivych osobnich udaju, jako je >>rodne cislo<< a dokonce >>cislo obcanskeho prukazu<<? Coz je zcela nepochopitelne, az zarazejici. Takoveto udaje nechcete ani pri zrizeni tarifu. Nejen mne, ale plno lidi co znam to pomerne pobourilo a myslim, ze Vam to hodne ubralo na dobrem jmenu, ktere si si Oskar (potazmo Vodafone), pracne v CR vybudoval. Temito udaji stejne nezjistite zda je clovek student nebo ne. Ziskanim RC muzete mozna cilit regionalni reklamu, ale na to by Vam snad bohate stacilo "cestne prohlaseni" odkud dany clovek je. Stejne jako pozaduje, jakesi cestne prohlaseni, ze je dana osoba student. Zkratka v teto veci jste celkem prestreli a meli byste se nad ni zamyslet a nejlepe ji prehodnotit. Stejne tak by na Vas sla udelat reklama:"Chcete posilat smsky? Ano, ale reknete nam Vase RD, cislo OP/pasu, cislo a pin k bankovni uctu, velikost bot a pocet milenek." Petr Mraz
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, SMS gratis umoznuje posilani zprav zdarma vymenou za zobrazenou reklamu. Je pouze na svobodnem rozhodnuti nasich zakazniku, zda-li chteji tuto sluzbu vyuzivat a sdilet tato data, je to uplne stejne, jako kdyz si zrizujete emailovou schranku u Googlu nebo Seznamu. 19.3.2008 13:29
OTÁZKA: PANE REDITELI,CHTEL JSEM SE ZEPTAT,JESTLIBUDETE VYLEPSOVAT POKRYTI V PRIHRANICNICH OBLASTECH.JAVORNIKY,KARPATY,BESKYDY A OSTATNI LOKALITY.TAM ZA KONKURENCI HODNE POKULHAVATE. DEKUJI JIRKA
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den ano. Jsme presvedcen, ze na vsechny problemy tykajici se 3G site, ceny za volani nebo GSM pokryti existuje ucinny lek v podobe sdilene site. 19.3.2008 13:30
OTÁZKA: Vážený pane řediteli, neuvažujete o nějakém tarifu, kde za měsíční paušál už pak máte neomezené volání a psaní SMS na všechny sítě? Děkuji. Jarek
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, myslim, ze vyvoj potvrzuje, ze budou prichazet nove a nove balicky sluzeb s pridanou hodnotou vcetne neomezeneho volani. 19.3.2008 13:32
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mne zda přístup Vašich prodejců na autorizovaných místech je v rámci strategie firmy tzn, ať se ho hlavně zbavím co nejdříve, čili ukážu mu kde je Váš červený telefon a zákazník si zavolá. Toto mi tím pádem připadá jako nesmysl zaměstnávat lidi, kteří nejsou schopni vyřešit daný požadavek zákazníka přímo na místě, ale musí jej odvolávat na infolinku. sunshine
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobrz den, dekujeme za zpetnou vazbu. Vetsinou jsou nasi zakaznici s peci na nasich obchodech velmi spokojeni, ale samozrejme kazda negativni zpetna vazba je duvodem, abychom se dalsim zlepsovanim kvality nasich obchodu zabyvali. 19.3.2008 13:33
OTÁZKA: s prichodem nabitych tarifu jste slibovali do cca pul roku lepsi ceny mms 11.30 je cena tezce nekonkurencni dockame se ?? olgojchorchoj
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, prosime jeste o mlae strpeni, ceny za MMS skutecne klesnou. 19.3.2008 13:34
OTÁZKA: Dobry den Chcem sa spyta preco ste odlozily start UMTS , ked je dopyt po tejto sluzbe ? Mnohych ludi to nastvalo. Maju telefony na to ,chcu to puzit ale nemozu lebo vodafone nema 3g siet. Kedy pridete z datovymi balikmy ako ma napr T-Mobile SK napr 199 SK ma tam 20 MB a bonus neobmedzeny pocet emailu, alebo O2 za 199 SK 30 MB ? Alebo s balikmy 10 MB za 99 Kc , 1 MB za 10 az 30 Kc bez rozdielu ci je to apn wap alebo internet ? Pretoze ponuka v operatorov v CR oblasti datovych sluzieb v mobilu je bida/bieda oproti slovensku. Vysoke ceny za MB ktore len brzdia rozvoj nic ine. Je jeden z hlavnych dovodov preco potom nie je zaujem o UMTS .Budete s tym nieco robit aj na vodafone karte a pausaly ? Zlacnite hovory do zahranicia na prijatelnu uroven napr na uroven ceny aku volam v CR ? Bude niekedy zavadzat sekundovu tarifikaciu v CR ake je napr v australii alebo v UK , IE ? tom
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, Vodafone CR patri v meritku cele skupiny Vodafonu k podobckam s nejvetsim mobilnim datovym provozem. Nezapomente, ze nejsupesnejsi smartphone na trhi - iPhone, pouziva pouze EDGE. Takze nabidka mobilnich datovych sluzeb neni jenom o technologii, ale zejmena o cene a nabidce sluzeb. Jak uz jsem rikal sdilena sit je prave tou cestou, ktera umozni skutecne sirokou, kvalitni a cenove priznivou nabidku mobilniho internetu. 19.3.2008 13:39
OTÁZKA: Pane řediteli, na systém převodu volných minut se nemusíte zaměřovat nijak speciálně. Nám bude stačit, když nám vrátíte původní Oskarův převod - Nejdříve se v měsíci čerpají převedené a pak teprve nové. Děkujeme just_do_it
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, dekujeme, jak uz jsem rikal, budeme se tim dale zabyvat. 19.3.2008 13:40
OTÁZKA: Dobrý den pane řediteli, zajímalo by mě kdo prvotně stojí za myšlenkou Vašich napaditých reklamních kampaní(viz Petr Čtvrtníček a nebo ovce).Je to nápad někoho přímo z firmy Vodafone nebo to pro Vás připravuje agentura. Ladislav Bleha
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, dekujeme. Je to vzdy kombinace skvelych lidi v agenture a ve Vodafonu, kazdopadne se vzdy jedna o ceskou produkci a ceske napady. 19.3.2008 13:43
OTÁZKA: Dobrý den, Umím si představit, kolik provoláne minut. Ja, jako zaměstnanec t-mobilu, bych Vám mohl nabídnout ten nejlepší tarif a jen ty nejlepši podmínky. Smlouvu samozřejmě na dobu 2ou let. Zdarma Vám mohu vygenerovat kod na přenos a ukazat Vám, jaké je to být u Nejuznávanějšího poskytovatele služeb. Můžete si vyzkoušet, že to jde i jinak :-) Pěkný den Kamil Drasnarpipek
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Diky moc! Ja jsem si porovnaval svuj ucet se svym tarifem v nasi on-line tarifni kalkulaccce a vysel jsem z toho velmi dobre. Vam bych doporucil to same, ukoncete kontrakt a prejdete k nam :-) 19.3.2008 13:46
OTÁZKA: Dobrý den,dokážete si představit život bez mobilního telefonu? Kdy se Vám naposledy stalo, že jste telefon za celý den nepoužil? Dík za odpovědi. Ondra
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, ano dokazu a myslim, ze je to skvela vec, obcas si udelat den bez mobilu. Pred par lety jsme trekovali s manzelkou dva mesice v Jizni Americe absolutne bez mobilu a bylo to fantasticke, vrele doporucuji! 19.3.2008 13:47
OTÁZKA: Hello, what kind of advice would you give to a 25 year old guy with university degree who would like to run Vodafone in the Czech Republic? Thank you. Regards Carlos
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Apply and believe you can, then work hard. Good luck! 19.3.2008 13:48
OTÁZKA: Dobrý den, pane řediteli, jen bych Vás chtěla pozdravit a říct, že se mi Vaše firma a její jednání velmi líbí. Od reklamy až po sympatické a vstřícné operátory jste moc fajn a je jen škoda, že takových firem není u nás více. Jana
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, dekuji moc, ale za nas uspech jsem vdecny predevsim mym kolegum a myslim, ze mam fakt stesti, ze jsem se na nasem uspechu mohl podilet. Doufam, ze nase nase chovani, ktere je zalozeno na bourani nesmyslnych pravidle na trhu, budou nasledovat take nasi konkurenti. 19.3.2008 13:50
OTÁZKA: Podle článku zde na mobilu.cz chystáte internet v mobilních telefonech. Můžete k tomu říct něco víc? na co se můžeme těšit a tak? Jantar
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, v tuto chvili jeste ne, ale nebude to skutecne dlouho trvat a predstavime nasi novou nabidku v teto oblasti. 19.3.2008 13:51
OTÁZKA: Nemam k provozu Vodafone vyhrady, ale co me obcas privadi k silenstvi je psani sms z internetu..Je skoro nemozne napsat kontrolni cislo k odesilane sms, protoze neni zcela jasne o jaka cisla se jedna..Sjednate brzo napravu? Dekuji Krosward
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, to nas mrzi, ale chystame v nasi SMS brane vyrazna zjednoduseni, ktera by mela psani kontrolnich cisel ulehcit. 19.3.2008 13:52
OTÁZKA: Dobrý den, máme u nás velmi špatné pokrytí signálem Vodafonu (ač nejsme extrémně hornatá nebo neobydlená oblast). Sliby na zlepšení signálu ze strany Vodafonu se míjí účinkem. Jedinou naději vidíme v propojení sítí operátorů. Zda, a kdy toto propojení, které vyřeší kvalitu signálu v ČR lze reálně očekávat? Proslýchá se totiž, že vzájemná jednání mezi operátory v tomto ohledu zkrachovala. Děkuji za odpověď a přeji hodně úspěchů. Martin
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, delame co muzeme a ja skutecne verim, ze se nam podari dohodnout se s nasimi konkurenty. Na druhou stranu nevazeme Vas smlouvou, takze pokud potrebujete lepsi signal uz nyni, muzete samozrejem vyuzit sluzeb konkurence. 19.3.2008 13:54
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych se zeptal,jaký zastáváte názor k této věci. Naše společnost žádala zvýhodnění tarifu u Vaší společnosti, ale nebylo nám vyhověno. Až poté co jsem přešli k jinému operátorovi jsme od Vaší společnosti několikrát denně obdrželi zprávy, že pro nás uděláte stejný tarif,možná i dokonce výhodnější. Bohužel už bylo pozdě. Nemyslíte, že by bylo lepší těmto situacím předcházet včasným jednáním se zákazníkem? Děkuji za odpověď. David Koribský
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den omlouvam se, to jsme trosku zbodali. Prave proto se ale nevyplati podepisovat smlouvy, protoze pak nemuzete vyuzit tu nejlepsi nabidku ve chvili, kdy se vynori. 19.3.2008 13:57
OTÁZKA: Dobrý den, jaké máte pracovní plány do budoucna? Děkuji Jan Januš
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, v tuto chvili nemam zadne konretni plany do budoucna. 19.3.2008 13:58
OTÁZKA: Dobrý den, kdy za např. 15s hovor zaplatím 15s a ne celou minutu? Martina Koloucová
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, v tuto chvili neplanujeme menit nase uctovani, je to otazka spise na nase konkurenty, kteri maji sekundove uctovani dokonce az po 1 minute 30 sekundach. 19.3.2008 13:59
OTÁZKA: Dobry den, stale jen obecne definovane, me ale zajima, kdy bude sit mozna konkurovat ostatnim statum co se v rychlosti dat. prenosu tyce. Podivejme se napr. na Slovensko, jak operator Orange vsadil na 60 MB internet.. preci jenom nejsem jediny koho zajima datum a cena (ktera je mimochodem znacne nadsazena). Dekuji Jindřich
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, odpoved viz moje vyjadreni ke sdileni siti nize. 19.3.2008 14:00
OTÁZKA: Dobrý den, jsem zákazníkem Vodafonu přes 5 let /3 tel. čísla/ vynikající platební morálka, ale žádné zajímavé nabídky od vaší společnosti nepřicházejí. J. Veselý
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, v tom pripade mi poslete email na grahame.maher@vodafone.com a podivame se na to. 19.3.2008 14:00
OTÁZKA: Dobrý den, jaký používáte telefonní přístroj a jakého operátora :o) anonym
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, Nokia 6500 a BlackBerry. 19.3.2008 14:02
OTÁZKA: Velmi vám pomáhá na popularitě, že jako jediní umožňujete posílat pořádné SMSky zdarma přes net. Doufám, že v tom budete pokračovat. Petr
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, ano, to rozhodne budeme. 19.3.2008 14:02
OTÁZKA: Dobry den. Rad bych se Vas zeptal na pokryti, ktere je sice stale lepsi a lepsi, ale stale ne plne dostacujici. Mame napr. chalupu 20 km od Prahy, kde jiz radu let lze pouzivat jak O2, tak i T-Mobile bez problemu, ale Vodafone absolutne ne. Vedete take napr. pripadne jednani o moznem propojeni siti pro bezne hovory? Dekuji. Santorini
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, odpoved viz moje vyjadreni ke sdileni siti vyse. 19.3.2008 14:03
OTÁZKA: Dobrý den. Jaká je šance Vodafonu přinést do Česka Apple iPhone? Michal Jan Uhlíř
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Doíbry den, viz moje odpoved na iPhone vyse 19.3.2008 14:03
OTÁZKA: Dobrý den p. Maher, jako váš zákazník mám jeden problém, že v nabídce telefonů nemáte telefony vyšší třídy nebo smartphony bez fotoaparátu. Protože mám v zaměstnání zakázané jakékoliv přistroje pro záznam obrazu. Změní se to? bude například v nabídce Nokia E51 bez fotoaparátu. Díky za odpověď! Josef Ch. Josef Ch
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Ano, viz moje odpoved vyse. 19.3.2008 14:04
OTÁZKA: Dobrý den, Jsem zákazníkem již 7 let, ale pokud můžu srovnat služby poskytované dřívějším Oskarem a dnešním Vodafonem musím uznat, že Vodafone se více zaměřuje spíše na zisky, než na zákazníky. Kvalita služeb, šla hodně dolů. Např. vyřizování reklamací, internet. samoobsluha atd. V mém případě došlo dokonce i ke zneužití osobních údajů. Můžete prosím napsat, co je příčinou ? Luboš
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, dekuji za vasi zpetnou vazbu. Vetsina nasich zakazniku je s nasimi sluzbami i peci spokojena, ale kazda negativni vazba je pro nas duvodem ke zlepseni. 19.3.2008 14:05
OTÁZKA: Dobry den, mam dotaz zda Vodafone neuvazuje v CR o zarazeni iPhone do sve nabidky? Pokud ano, od kdy by se mohli zakaznici tesit na Apple iPhone? dekuji Lukas Vlk
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, viz ma odpoved vyse. 19.3.2008 14:06
OTÁZKA: Dobrý den, dle článku jste působil jak v australské, tak i novozélandské pobočce. 1. Proč je telefonování (resp. SMS) do ČR z NZ levnější než z Austrálie? Vždyť AU je 5x větší než NZ. 2. Kdopak Vám překládá otázky? :-) Mac
Generální ředitel Vodafone CZ Graham Maher ODPOVĚĎ: Dobry den, wow, to jsem ani nevedel. Kazdopadne v Evrope nabizime sluzbu Vodafone Passport, ktera sjednocuje ceny za volani doma a v zahranici sjednoducuje a podobnou ambici mame samozrejme i pro volani mimo Evropu. 19.3.2008 14:09
zpět na osobnost