Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Graham Maher - generální ředitel českého Vodafonu odpovídá on-line

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 19. března 2008 do 13:30

OTÁZKA: dobrý den, jsou to dva měsíce, kdy jsme se přišel na vaší pobočku informovat, zda cena za připojení na internet je 0,06Kč/kB, tak jak to informují vaše stránky. Tato otázka mi byla potvrzena, a tak jsem tuto službu využil. Jenže při únorovém vyúčtování mi přišla faktura, kde za internet účtujete 0,48Kč/kB, což mě dost překvapilo. Rád bych se Vás chtěl tímto zeptat, proč zaměstnáváte lidi, kteří dokáží svého klienta milně informovat. Po této zkušenosti mi potom příjde, že někteří z Vašich zaměstanců tam ani nemusí pracovat. Že informace, které od nich dostanu, si budu muset opět ověřit z jiných zdrojů, než se pustím do využívání vašich služeb. Děkuji za Vaši odpověď Josef
OTÁZKA: Dobrý den, byla jsem několik let u O2, přítel mne přitáhl k Vodafone (ačkoliv sem nevěřila, že bude Vod.dobrý). Jsem z Vod. nadšená, nečekala sem, že budete o tolik levnější než O2. O2 jsem zrušila. Přítel mě má jako "jednoho kamaráda", a tím máme svobodu ve volání!! Ušetříme tím mnoho peněz... Musím skoro říci, že pro vás musí být program "Čtyři kamarádi" spíše nevýhodný, neboť je pro nás až moc výhodný. :-) Vodafone je velmi sympatický. O2 už nevěřím ani slovo, za každou jejich reklamou je nějaké ALE a není nic nepříjemnějšího než "business mani" od O2, kteří postávají po Praze a kteří nás chtějí agresivně přesvědčovat, že jejich drahý tarify jsou nejvýhodnější! Nemylíte, že by mohl Vodafone mít daleko více zákazníků? Jistě existují mnoho lidí, kteří jsou u konkurence jen ze zvyku nebo proto, že si vaše nabídky ani nesrovnali.. Děkuji předem za odpověď. Dominique
OTÁZKA: Proč klamete zákazníky v ČR s akcí nepodepsal? V zákonech ČR je dáno že telefonická smlouva uzavřená ústně má stejnou váhu jako písemná. Není to klamání potencionálního zákazníka? Děkuji. Milan
OTÁZKA: Vaše společnost reprezentuje barva červená. Můj dotaz směřuje k tomu, proč u Vás nelze žádným způsobem (třeba objednáním) získat jiné barevné provedení dotovaného mobilu? Proč máte v nabídce pouze jednu nebo dvě barevné kombinace? Např. firma Nokia vyrabí své telefony hned v několika barvách. Michal
OTÁZKA: DDobry den, pane Mahere, jsem klientem Oskara/Vodafonu jiz temer 6 let. Bohuzel musim konstatovat, ze kazda nova generace tarifu je pro zakaznika finance horsi nez ta predchozi (napr. v prepoctu CZK/min ). take neustale meneni designu faktur se mi zda lehce... vychodni. Po prevzeti Oskara Vodafonem take jiz nelze uplatnovat nevycerpane volne minuty dale nez do dalsiho mesice (ale diky alespon za to). Co ovsem velmi kvituji je "firemni" casopis ChiliCili Flynn
OTÁZKA: Údajně díky "levnější" technologii máte oproti konkurenci poměrně špatné pokrytí v budovách apod. Hodláte s tím něco dělat? Kdy se zlepší pokrytí celkově? Tomas
OTÁZKA: Dobrý den pane řediteli, Chtěl bych se zeptat, jestli připravujete nějaký tarif pro studenty? Co je vlastně ta sdílená síť jak tu píšete? Nechcete rozšířit počet prodejen aspoň na každé okresní město? Děkuji Aleš
OTÁZKA: co je prosim ve vodafonstine termin Brzy??? olgojchorchoj
OTÁZKA: Dobrý den, byl jsem u launche Oskara v jednom regionu v roce 2000, ale protože jeden manažer slíbil mé místo svémů známému, musel jsem jít. Můžu se ucházet o místo u nástupce Oskara - Vodafonu ? Tomáš
OTÁZKA: Dobry den, chtel jsem se zeptat, jak vidite datovou strategii Vodafonu v Ceske republice a jak by jste ji srovnal s datovou strategii vasich konkurentu v teto zemi. Dekuji. Martin
OTÁZKA: dobrý den, plánujete zachovat bezplatné sms z internetu natrvalo, nebo uvažujete o nějakém "omezení". Jinak se mi velice líbily reklamy na Oskar, poté došlo ke změně agentury a některé reklamy byly přímo strašné, jsem rád, že v posledních letech (až asi na 2 reklamy) jste nezklamali :-) zbyněk
OTÁZKA: Dobrý den sledoval jsem nedávnou konferenci 3GSM kde Arun Sarin přednesl projev v němž varoval své kolegy a konkurenty, že mobilnímu trhu s 3G roste nová konkurence. Nové bezdrátové technologie zdůrazňují již současnou zaostalost řešení 3G a potřebu rychlejšího a pružnějšího řešení mobilní komunikace. Jednou z moderních technologií, která neohroženě vstoupila na trh, je WiMAX. Mluvilo se zde o technologii LTE kterou jste zde zmínil, tu prosazuje Ericsson a její nasazaní není až tak horké a ve světě globální Vodafone zatím žádný velký zájem o implementaci této technologie (LTE) veřejně neprojevil (ostatně pouze 10% příjmů označuje Vodafone jako plynoucích ze služeb 3G). Naopak už v loňském roce téměř 80% mobilních provozovatelů podle Pyramid Research prohlásilo, že zvažuje nasazení WiMAX, což je jasným signálem toho kam se i Vodafone ve světě směruje.Jaké kroky v tomto bude dělat český Vodafone? Mobilní a kvalitní broadband jsou přeci jen věci které této zemi chybí. Ivan
OTÁZKA: Dobrý den, kdy se můžeme tesit na nove tarify, ktere bezpochyby prinesou vice muziky za mene penez? Miro
OTÁZKA: Píšete, že brzy můžeme očekávat změny v tarifech. V jakým přibližně časovém horizontu? Petr
OTÁZKA: Dobry Den, rad bych se zeptal jestli chystate nejaky novy tarif ktery by v sobe zahrnoval moznost telefonovani a neomezene pripojeni na internet. Mam na mysli tarif sity na miru PDA nebo SmartPhoneum. Takovy tarif mi v nabidce chybi, opravte me jestli je to jinak. Oto Lojek
OTÁZKA: Když jsem přecházel ještě k Oskaru, měl normální způsob převodu neprovolaných minut, pak to bylo změněno výrazně v neprospěch zákazníků. Neplánujete nakonec tímhle způsobem přestat obírat zákazníky? Pet
OTÁZKA: Miluju Vodafone - je vtipný a to mi imponuje;-) Martin
OTÁZKA: Dobrý den, zaujali mne vaše projekty s internetem na mobilním telefonu. Nepotřebuji fotit, ani hrát hry, minul bych se i bez GPS, ale rád bych se za přiměřený datum dostal na net minimálně v zemích EU. Můžu v brku očekávat nějakou zajímavou nabídku od Vodafone? Děkuji za odpověd. Vlastik
OTÁZKA: DOBRY DEN, MA VODAFONE V PLANU SPONZOROVAT NEJAKY FOTBALOVY CI HOKEJOVY KLUB? PETR
OTÁZKA: Dobry den,pred nedavnem (3mesice)jsem si ve Vasi prodejne zakoupila tel. SonyEricsson S500i.Popraskli mi tlacitka na klavesnici a byla jsem tel.reklamovat.Dali mi tlacitka nova a slibili,ze uz se to nestane,ale bohuzel popraskali stejne.Uz nechci cekat mesic na opravu.Dekuji Ewa
OTÁZKA: Hezký den, zajímal by mě sponzoring a sportovní reklama. Neuvažujete o tom, že více vstoupíte do dalších českých sportů kromě fotbalu a hokeje? Má to vlastně Vodafone vůbec zapotřebí nebo se zaměřujete jen na opravdu velké projekty? Děkuji a přeji hodně úspěchů! Ondra
OTÁZKA: Dobry den, jak dlouho jeste pocitate ze budete pro Vodafone v CR pracovat? Oskar
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl jsem se zeptat zda plánujete nějaké novinky pro nové zákazníky a naopak, zda odměníte ty své staré(věrné)? díky za odpověď... LoRo
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mě, jak motivujete své zaměstnance ve společnosti Vodafone?Např. prodejní týmy apod. Máte nějaké speciální strategie? Předem děkuji za odpověď anonym
OTÁZKA: Dobrý den, mám 2 podněty. 1) Prosím vylepšete datové služby! Nemyslím jen rychlost, ale hlavně cenu. Pásma u datových služeb navrhuji zlevnit a zvýšit jejich hranice. Hlavně prosím přidat nulové pásmo, abych mohla mít trvale aktivovanou službu a aby se mi "sám" vybíral nejvhodnější tarif. viz též názory uživatelů na blogu Vodafone o datových službách. 2) Čerpání neprovolaného kreditu opravdu není fér, ač se stavíte jako férový operátor. Dříve jste to měli lepší. Prosím, ponechte lidem možnost čerpat neprovolaný kredit aspoň po dobu 6 měsíců! Vždyť jsme si tu službu zaplatili! Eva M.
OTÁZKA: Dobrý den, proc neumoznite svemu zakaznikovat blokovat na svem telefonu cislo, které si nepreje, aby ho otravovalo. Prichazite tim o klienty. Diky za logickou odpoved. lukas bajer
OTÁZKA: Dobrý den, myslíte si, že má Vodafone možnost uspět na českém trhu v konkurenci s ostatními operátory? Dále bych se rád zeptal jak jste na tom s přenositelností čísel? Zda více zákazníků přichází, nebo odchází? Děkuji a přeji hezký den. zákazník :o)
OTÁZKA: Pane Mahere, kolik cini Vas rocni plat ? Financni urad
OTÁZKA: Dobry den, potrebuji se tak 2x v mesici pripojit na internet-platit za to 650Kč se mi zdá příliš. V dni kdy se chci připojit přenesu třeba min 50MB. Neplánujete nějaký tarif, kdy by si člověk mohl např. pouze na den zaplatit připojení? Určitě by ho mnoho zákazníků rádo využilo. Děkuji za odpověď. ciza
OTÁZKA: Prodáváte chytré telefony s Windows Mobile. Proč však není váš portál Vodafone LIVE! optimalizován i pro jiné, než "hloupé" telefony? Navíc zaměstnanci v prodejnách ani nemají představu, jak na telefonech s Windows Mobile portál zobrazit... Pokud chcete vidět, jak (ne)vypadá portál Vodafone LIVE!, tak zde jsou třeba obrázky => http://www.kapl.cz/zivot/sms-zdarma-od-vodafone-a-jejich-odbornci-111/ Scotty
OTÁZKA: Dobrý den, s manželkou jsme využívali vašich služeb. Provolali jsme cca 3-5 tisíc měsíčně. V roce 2005 jste nám prodali telefon, který jsem chtěl reklamovat. Na reklamace jste nereagovali a když jsem se snažil osobně domoci spravení telefonu, nebo vrácení peněz, tak jsme nikdy žádnou reklamaci neuznali. Na dopisy jste většinou nereagovali. Přešli jsme proto k vaší konkurenci. Chtěl bych se zeptat, jestli jste spokojeni, že jste nás vyštvali a proč se vlastně zbavujete zákazníků? Vaše konkurence nás velice ráda přivítala a nyní děláme tržby jim. Děkuji za odpověď Václav anonym
OTÁZKA: Dobrý den přeji. 10 let u Vodafonu to je hezka porce. Kariera sefa v Čechách je asi zajimavá. Na Novém Zelándu jste začínal také jako šéf nebo jste se postupem času vypracoval? Pokud ano, předpokládám, že to jednoduché rozhodně nebylo :-) Dan Ulč
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl jsem se zeptat zda plánujete vpuštění alternativního operátora do své sítě a zda musí být roaming ve vaší jiné národní mateřské síti tak přehnaně drahý když náklady musí být podobné jako účtované náklady u nás? Honza
OTÁZKA: dobry den, do konce roku pry uz nechcete vest tuzemsky vodafone, proc? jak hodnotite sve pusobeni v cesku a kam hodlate prejit a proc je podle vas idealni nastupkyni Muriel Antonova? diky moc za odpoved honza
OTÁZKA: Hi Graham. Do you plan to use your infrastructure with new technologies such as WiMAX in parallel to your other services? (UMTS data connections suffer with long IP response times and not good bandwidth, so, alternate good Internet conenction would help.) Zdenek H.
OTÁZKA: Dobrý den, bohužel Vám musím sdělit, že s Vodafonem nejsem vůbec spokojená. Faktury mi nechodily, nastavení limitu nefungovalo a přestože jsem se snažila o vyřešení celé záležitosti nesoudní cestou, nejsem přesvědčena, že se to zadaří. To, co Vám naslibují operátoři na telefonu pak vůbec není pravdou. To bych raději měla v ruce smlouvu a mohla se o ní opřít, takhle bohužel nemám v ruce nic a monitorované hovory prý také nejsou k dispozici.... Veronika
OTÁZKA: Dobrý den. Rád bych se zeptal, zda VF zvažuje zavedení sekundové tarifikace (od počátku hovoru). Jinak se přidávám k stížnosti ohledně převoditelnosti kreditu, pravidelně o jeho část přicházím, bohužel :( Přesto je však dle mého názoru VF nejlepší český operátor a díky bohu za něj.. Jen tak dál ;) Pavel Pacák
OTÁZKA: vazeny pane, proc na vasich strankach neni uvedeno jakym zpusobem mohu zrusit pritele na telefonu? dekuji l.morag
OTÁZKA: Dobr den, chtel bych se Vas zeptak, kdy se Vam podari konpletne sprovoznit samoobsluhu vcetne kapesni a chytreho prehledu? Druha otazka, proc hodlate v CR skoncit? Prestalo Vam snad chutnan české pivo :-) Dekuji za reakci Tomas
OTÁZKA: Velmi se mi líbila vaše "sobí" vánoční reklamní kampaň namířena proti billboardům vašich konkurentů. Zajímalo by mě ale, jak se taková akce připravuje po právní stránce - jak jste zajistili, že vás ani jeden nich nebude za takový krok žalovat před soudem? Jaká by byla reakce Vodafone na podobný krok z jejich strany? Myslíte, že může vyústění kampaně značit celkové zvýšení hranice tolerance v marketinku telekomunikací v ČR? obuK
OTÁZKA: Dobry den, nabizite nejakym zpusobem studentum moznost zapojit se do Vaseho teamu jeste behem jejich studia? Mozna byste meli se skolami vice komunikovat, protoze napriklad na zlinske Univerzite Tomase Bati neexistuje zadny proaktivni pristup smerem k talentovanym studentum.. Vašek
OTÁZKA: Dobrý den! Pracuji v UK a mám zde paušál od Vodafonu. Na rozdíl od České republiky, kde má Vodafoen pověst i úroveň svého "tatínka" Oskara jsou všechny služby na špičce a to nejen po technologické stránce. Snaží se Vodafone o posun tímto směrem i u nás nebo mu image "levného" operátora vyhovuje? Vlastimil Brázdil
OTÁZKA: Dobrý den pane řediteli, jsme větší společnost, jsme tudíž tzv. významný zákazníci a dostáváme velmi kvalitní servis, zváhodněné podmínky, péči atd. Pro tuto úroveň zákzaníků vy zatím nejste schopni konkurovat, říkám to na základězkušeností, kdy jsme vás oslovili a jak bylo z vaší strany zareagováno. Zůstáváte tedy stále operátorem pro vrstvy studentů či jednotlivů, kteří chtějí volat co nejlevněji, na kvalitě a službách jim nezáleží. Chystáte se s tímto něco udělat?? Popelka
OTÁZKA: Dobrý den, Vodafone je sponzorem týmu F1. Plánujete nějakou soutěž, kde by se výherce mohl podívat na závod a třeba i do zákulisí týmu F1? Lenka
OTÁZKA: Dobrý den, já žádný dotaz nemam. Kamil
OTÁZKA: Mohl bych se zeptat zda také uvažujete o věrnostním programu pro zákazníky něco jako T-mobile Bonus nebo O2 Benefit, jsem u Vodafonu téměř od začátku a něco takového mi dost chybí, přitom v dnešní době by jste právě měli pečovat a dbát o stávajícího zákazníka různými programy a bonusy. díky za odpověď sovička
OTÁZKA: Dobrý den,připravuje Vodafone službu sms gratis či podobnou i ostatním zákazníkům bez ohledu na věk či studium? Martin M.
OTÁZKA: Dobry den, jaka je moznost pro mezinarodniho vyrobce telekomunicni techniky (broadband) aby se stal dodavatelem zarizeni pro Vodafone CZ? Na koho se obratit pro zacatek diskuse o mozne spolupraci? Dekuji za odpoved Vaclav Slehofer anonym
OTÁZKA: Dobrý den, říkáte, že se snažíte být maximálně féroví. Přijde vám fér účtovat 60 sekund, když provolám třeba jen 10? Proč nezavedete účtování 1+1 (po sekundách)? Martas
OTÁZKA: Jaké novinky chystáte pro stávající zákazníky. Lukáš tichý
OTÁZKA: Zdravím, hodil by se tarif někde mezi 1150 a 2100. Děkuji Karel
OTÁZKA: Dobrý den, to umíte tak dobře česky nebo za Vás odpovídá někdo jiný :-) Bára
OTÁZKA: Dobrý den. O tom, že velká budoucnost je v mobilním internetu se dnes již nepochybuje. Proč tedy Vodafone v České republice tak zaspal (sítě třetí generace) a proč má tak drahé GPRS resp. EDGE? Myslím, že odpovídající cena za neomezené připojení touto rychlostí by byla zhruba 200, maximálně 250Kč. Člověk by mohl na mobilu poslouchat rádia přes internet, případně stahovat a odesílat maily, zjišťovat novinky. Za současných (drahých) podmínek to člověk nedělá, neboť mu 15MB na měsíc připadá jako výsměch. Proč máme chytré telefony s několika MPix fotoaparáty, když fotku prostě kvůli drahému připojení posíláme z domova? Nechcete ve Vodafonu udělat takvou malou revoluci co se týče mobilního připojení v ČR a výrazně snížit cenu připojení (omezení by mohlo být třeba 100MB/den; ikdyž omezovat GPRS mi přijde zbytečné...)? Scotty
OTÁZKA: Good afternoon Mr. Maher, Based on the global IT infrastructure delivery it can be expected that Vodafone already has taken or will take into the consideration the local or global outsourcing services with even the remote offshore resources. What do you mean about this model, does the model can bring the benefit for the company by the saving expenses, faster to market delivery? tomiro
OTÁZKA: Dobrý den, je Vám sympatičtější T-Mobile nebo O2, kdyby jste si měl vybrat jen z těchto dvou? A proč? Děkuji Jeennn
OTÁZKA: Dobrý den, taky využívám vodafon a to už pěkných pár let. Táhla jsem to i s Oskarem. Na mém účtě jsou čtyři čísla. Vždy jsem měla včas uhrazenou fakturu. Jediné co mě mrzí na vodafonu je, že nemáte takové to lidi v nějaké škatulce a nemají ještě nějakou výhodu navíc. Třeba levnější telefon. Víte já sama přemýšlím o přestupu k jinému operátorovi. Ale je to tím, že všichni kolem mě mají telefon za korunu a já ten samý mám za 300,- Martina
OTÁZKA: Dobry den, chtela bych se zeptat, zda ve Vodafonu je umozneno zenam po navratu z materske dovolene pracovat na zkraceny uvazek aniz by to bylo velkym problemem ? Eva
OTÁZKA: Dobrý den, z jakého důvodu oprátoři neříkaji celou pravdu o slevových balíčkách? Do kdy se musejí Oskaráty vyčerpat- jen když platí smlouva a.t.d. Ne, každému vyhovuje volný styl pro mládež,/ tričko, rifle a.t.d/ ale někdo vyžaduje seriozní přístup. Kdy budete mit lepší pokrytí např. Vysočiny? Děkuji Smetana smetana
OTÁZKA: Dobrý den. Pořád mluvíte o férovosti, atd., ale zatím zde na mne vedle bliká flashová reklama, kde porovnáváte výhodnost tarifu Nabito 119 a Simple 240 od O2 a je tam obrázek studentky Anny, která pokud není hloupá, by si vzala od O2 spíše studentský tarif Simple Pohoda. Jenže to by v tu chvíli nebylo pro Vodafone již vůbec výhodné, že? Nevím jak Vám, ale nejen mně je pak Vaše hra na férového trochu podivná... vigo
OTÁZKA: Dobrý den, v posledním roce se stal fenoménem telefon firmy Apple Iphone. BOhužel se netýká české republiky. Mám 2 dotazy: 1. Jak se jako ředitel jednoho z operátorů díváte na smlouvy, které apple uzavřel s jinými operátory které znemožňují legální zakoupení a užívání iPhone pokud nejste zákazníkem ve vybraném státě a nepodepíšete tuším 2 letou smlouvu u vybraného operátora? 2. Vstoupila česká pobočka Vodafonu do jednání s Apple, nebo si pro tento telefon budeme muset přijít ke konkurenci, která údajně bude iPhone prodávat v polovině roku? Děkuji za dpovědi. ČH Čeněk
OTÁZKA: Jeste me napada - da se pocitat s tim, ze Pripojeni Na Dlouho bude mit rozumnejsi limity, aby melo zasadnejsi smysl pro bezne uzivatele, kteri nepotrebuji substituci pevne linky a chteji pouze na cestach mit prenosy do dvou, tri set megabajtu mesicne a nemaji v umyslu platit vic, nez za domaci pevnou linku (vyrazne rychlejsi nez (e)gprs)? Marek
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na situaci v Indii. Vodafone umístil reklamní poutače snad po celé Indii a na dotaz, proč musím v Indii za hovory platit kolem 75 korun mi bylo sděleno, že v Indii nemá Vodafone ždáného partnera. Jak to přesně tedy je? Ptal jsem se na všech dostupných info místech, ale nikdo mi nebyl schopen přímo odpovědět. Děkuji a přeji hezký den Rudolf Havlík
OTÁZKA: dobry den, v poslední době nejsem spokojena s Vaším přehledem prolvolaných minut a sms. Jejich aktualizace byla zprvu poměrně častá a v polslední době čekám na aktualizaci i 14 dní. není to příliš dlouhpo? pavla, ostrava
OTÁZKA: Dobry den,planujete neco noveho ve Vodafone Passportu?Treba zruseni poplatku 22Kc za spojeni?A v jakem horizontu predpokladate uvedeni novych tarifu? Predpokladam, ze budou take kreditni? Jan
OTÁZKA: Dobrý den, dle článku jste působil jak v australské, tak i novozélandské pobočce. 1. Proč je telefonování (resp. SMS) do ČR z NZ levnější než z Austrálie? Vždyť AU je 5x větší než NZ. 2. Kdopak Vám překládá otázky? :-) Mac
OTÁZKA: Dobrý den Pane řediteli. Chtěl bych se zeptat jak jste spokojeni s aplikaci sms studen gratis? Budete ji podporovat i pristi skolni rok Jiří
OTÁZKA: Dobry den, mam dotaz zda Vodafone neuvazuje v CR o zarazeni iPhone do sve nabidky? Pokud ano, od kdy by se mohli zakaznici tesit na Apple iPhone? dekuji Lukas Vlk
OTÁZKA: Dobry den, chci se zeptat, jestli pri kalkulaci ceny za minutu volani apod. se trochu zohlednuji ceny konkurence, a nebo je toto pocinani zakazane? Pokud ano, lze nejak jednoduse rici, jak cena vznika? Dekuji Pebe
OTÁZKA: Chystáte v nejbližší době otevírání nákých prodejen? Lukáš
OTÁZKA: Dobrý den, Jsem zákazníkem již 7 let, ale pokud můžu srovnat služby poskytované dřívějším Oskarem a dnešním Vodafonem musím uznat, že Vodafone se více zaměřuje spíše na zisky, než na zákazníky. Kvalita služeb, šla hodně dolů. Např. vyřizování reklamací, internet. samoobsluha atd. V mém případě došlo dokonce i ke zneužití osobních údajů. Můžete prosím napsat, co je příčinou ? Luboš
OTÁZKA: Dobrý den p. Maher, jako váš zákazník mám jeden problém, že v nabídce telefonů nemáte telefony vyšší třídy nebo smartphony bez fotoaparátu. Protože mám v zaměstnání zakázané jakékoliv přistroje pro záznam obrazu. Změní se to? bude například v nabídce Nokia E51 bez fotoaparátu. Díky za odpověď! Josef Ch. Josef Ch
OTÁZKA: Dobrý den. Jaká je šance Vodafonu přinést do Česka Apple iPhone? Michal Jan Uhlíř
OTÁZKA: Chystate se hnout s prevodem minut (popr. kreditu) mezi uctovacimi obdobimi? Chystate se pokracovat ve zlepsovani sluzeb zakaznikum a dohnat Slovensko uctovanim 1+1? Na novinky v datech a zjednoduseni tarifu asi nema smysl se ptat, ze? Marek
OTÁZKA: Dobry den. Rad bych se Vas zeptal na pokryti, ktere je sice stale lepsi a lepsi, ale stale ne plne dostacujici. Mame napr. chalupu 20 km od Prahy, kde jiz radu let lze pouzivat jak O2, tak i T-Mobile bez problemu, ale Vodafone absolutne ne. Vedete take napr. pripadne jednani o moznem propojeni siti pro bezne hovory? Dekuji. Santorini
OTÁZKA: Co rikate na zkušeností s prechodem k vam: http://odadama.blogspot.com adam
OTÁZKA: Velmi vám pomáhá na popularitě, že jako jediní umožňujete posílat pořádné SMSky zdarma přes net. Doufám, že v tom budete pokračovat. Petr
OTÁZKA: Dobrý den, jaký používáte telefonní přístroj a jakého operátora :o) anonym
OTÁZKA: Dobrý den, jsem zákazníkem Vodafonu přes 5 let /3 tel. čísla/ vynikající platební morálka, ale žádné zajímavé nabídky od vaší společnosti nepřicházejí. J. Veselý
OTÁZKA: Dobrý den, kdy za např. 15s hovor zaplatím 15s a ne celou minutu? Martina Koloucová
OTÁZKA: Dobrý den, jaké máte pracovní plány do budoucna? Děkuji Jan Januš
OTÁZKA: Dobry den, stale jen obecne definovane, me ale zajima, kdy bude sit mozna konkurovat ostatnim statum co se v rychlosti dat. prenosu tyce. Podivejme se napr. na Slovensko, jak operator Orange vsadil na 60 MB internet.. preci jenom nejsem jediny koho zajima datum a cena (ktera je mimochodem znacne nadsazena). Dekuji Jindřich
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych se zeptal,jaký zastáváte názor k této věci. Naše společnost žádala zvýhodnění tarifu u Vaší společnosti, ale nebylo nám vyhověno. Až poté co jsem přešli k jinému operátorovi jsme od Vaší společnosti několikrát denně obdrželi zprávy, že pro nás uděláte stejný tarif,možná i dokonce výhodnější. Bohužel už bylo pozdě. Nemyslíte, že by bylo lepší těmto situacím předcházet včasným jednáním se zákazníkem? Děkuji za odpověď. David Koribský
OTÁZKA: Dobrý den, máme u nás velmi špatné pokrytí signálem Vodafonu (ač nejsme extrémně hornatá nebo neobydlená oblast). Sliby na zlepšení signálu ze strany Vodafonu se míjí účinkem. Jedinou naději vidíme v propojení sítí operátorů. Zda, a kdy toto propojení, které vyřeší kvalitu signálu v ČR lze reálně očekávat? Proslýchá se totiž, že vzájemná jednání mezi operátory v tomto ohledu zkrachovala. Děkuji za odpověď a přeji hodně úspěchů. Martin
OTÁZKA: Nemam k provozu Vodafone vyhrady, ale co me obcas privadi k silenstvi je psani sms z internetu..Je skoro nemozne napsat kontrolni cislo k odesilane sms, protoze neni zcela jasne o jaka cisla se jedna..Sjednate brzo napravu? Dekuji Krosward
OTÁZKA: Podle článku zde na mobilu.cz chystáte internet v mobilních telefonech. Můžete k tomu říct něco víc? na co se můžeme těšit a tak? Jantar
OTÁZKA: Dobrý den, pane řediteli, jen bych Vás chtěla pozdravit a říct, že se mi Vaše firma a její jednání velmi líbí. Od reklamy až po sympatické a vstřícné operátory jste moc fajn a je jen škoda, že takových firem není u nás více. Jana
OTÁZKA: Hello, what kind of advice would you give to a 25 year old guy with university degree who would like to run Vodafone in the Czech Republic? Thank you. Regards Carlos
OTÁZKA: Dobrý den,dokážete si představit život bez mobilního telefonu? Kdy se Vám naposledy stalo, že jste telefon za celý den nepoužil? Dík za odpovědi. Ondra
OTÁZKA: Dobrý den, Umím si představit, kolik provoláne minut. Ja, jako zaměstnanec t-mobilu, bych Vám mohl nabídnout ten nejlepší tarif a jen ty nejlepši podmínky. Smlouvu samozřejmě na dobu 2ou let. Zdarma Vám mohu vygenerovat kod na přenos a ukazat Vám, jaké je to být u Nejuznávanějšího poskytovatele služeb. Můžete si vyzkoušet, že to jde i jinak :-) Pěkný den Kamil Drasnarpipek
OTÁZKA: Dobrý den pane řediteli, zajímalo by mě kdo prvotně stojí za myšlenkou Vašich napaditých reklamních kampaní(viz Petr Čtvrtníček a nebo ovce).Je to nápad někoho přímo z firmy Vodafone nebo to pro Vás připravuje agentura. Ladislav Bleha
OTÁZKA: Pane řediteli, na systém převodu volných minut se nemusíte zaměřovat nijak speciálně. Nám bude stačit, když nám vrátíte původní Oskarův převod - Nejdříve se v měsíci čerpají převedené a pak teprve nové. Děkujeme just_do_it
OTÁZKA: Dobry den Chcem sa spyta preco ste odlozily start UMTS , ked je dopyt po tejto sluzbe ? Mnohych ludi to nastvalo. Maju telefony na to ,chcu to puzit ale nemozu lebo vodafone nema 3g siet. Kedy pridete z datovymi balikmy ako ma napr T-Mobile SK napr 199 SK ma tam 20 MB a bonus neobmedzeny pocet emailu, alebo O2 za 199 SK 30 MB ? Alebo s balikmy 10 MB za 99 Kc , 1 MB za 10 az 30 Kc bez rozdielu ci je to apn wap alebo internet ? Pretoze ponuka v operatorov v CR oblasti datovych sluzieb v mobilu je bida/bieda oproti slovensku. Vysoke ceny za MB ktore len brzdia rozvoj nic ine. Je jeden z hlavnych dovodov preco potom nie je zaujem o UMTS .Budete s tym nieco robit aj na vodafone karte a pausaly ? Zlacnite hovory do zahranicia na prijatelnu uroven napr na uroven ceny aku volam v CR ? Bude niekedy zavadzat sekundovu tarifikaciu v CR ake je napr v australii alebo v UK , IE ? tom
OTÁZKA: s prichodem nabitych tarifu jste slibovali do cca pul roku lepsi ceny mms 11.30 je cena tezce nekonkurencni dockame se ?? olgojchorchoj
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mne zda přístup Vašich prodejců na autorizovaných místech je v rámci strategie firmy tzn, ať se ho hlavně zbavím co nejdříve, čili ukážu mu kde je Váš červený telefon a zákazník si zavolá. Toto mi tím pádem připadá jako nesmysl zaměstnávat lidi, kteří nejsou schopni vyřešit daný požadavek zákazníka přímo na místě, ale musí jej odvolávat na infolinku. sunshine
OTÁZKA: Vážený pane řediteli, neuvažujete o nějakém tarifu, kde za měsíční paušál už pak máte neomezené volání a psaní SMS na všechny sítě? Děkuji. Jarek
OTÁZKA: PANE REDITELI,CHTEL JSEM SE ZEPTAT,JESTLIBUDETE VYLEPSOVAT POKRYTI V PRIHRANICNICH OBLASTECH.JAVORNIKY,KARPATY,BESKYDY A OSTATNI LOKALITY.TAM ZA KONKURENCI HODNE POKULHAVATE. DEKUJI JIRKA
OTÁZKA: Dobry den, nepripada Vam trochu nevhodne (nasli by se i jina slova) popichovat ostatni opraratory kvuli nepruhlednym smlouvam a pozdavkum a pritom sami pri aktivaci sluzby SMS STUDENTS GRATIS, pozadovat celou sadu vysoce citlivych osobnich udaju, jako je >>rodne cislo<< a dokonce >>cislo obcanskeho prukazu<<? Coz je zcela nepochopitelne, az zarazejici. Takoveto udaje nechcete ani pri zrizeni tarifu. Nejen mne, ale plno lidi co znam to pomerne pobourilo a myslim, ze Vam to hodne ubralo na dobrem jmenu, ktere si si Oskar (potazmo Vodafone), pracne v CR vybudoval. Temito udaji stejne nezjistite zda je clovek student nebo ne. Ziskanim RC muzete mozna cilit regionalni reklamu, ale na to by Vam snad bohate stacilo "cestne prohlaseni" odkud dany clovek je. Stejne jako pozaduje, jakesi cestne prohlaseni, ze je dana osoba student. Zkratka v teto veci jste celkem prestreli a meli byste se nad ni zamyslet a nejlepe ji prehodnotit. Stejne tak by na Vas sla udelat reklama:"Chcete posilat smsky? Ano, ale reknete nam Vase RD, cislo OP/pasu, cislo a pin k bankovni uctu, velikost bot a pocet milenek." Petr Mraz
OTÁZKA: Nehledě na to, že ke všemu, co jsem řekl jako plus dvouleté smlouvy (možnost plnit plnění více službami než pouhými hovory a smskami v rámci republiky, levnějšími telefony) také většinou ještě akce navíc - nyní třeba 1 rok volání ve vlastní síti zdarma u O2.) Nechcete radši začít s chybami u sebe? fiel
OTÁZKA: pre klienta su zaujimave nizke ceny, co si myslim je mozne docielit budovanim jednej siete s dostatocnou kapacitou, cim sa prepojovacie polatky stanu neopodstatnene. Co preto mozte a chcete urobit? Lubor Perhac
OTÁZKA: Dobrý den, v době kdy jste přebírali Oscar bylo z řad představitelů Vodafonu slyšet chvástavé prohlášení, že jste zvyklí ve všech zemích, kde působíte být na pozici jedničky na trhu. Kdy tou jedničkou budete v ČR? Caretaker
OTÁZKA: Dobrý den pane Maher, jsem velký fanda firmy Vodafone a spokojeny zakaznik. Chtel bych se zeptat, KDY bude opravdu funkcni a plnohodnotne mobilni pripojeni k internetu? Neustale se o tom mluvi,ale nic se nedeje. GPRS potazmo EDGE je opravdu jen slaba nahrazka. Chybi nejake vyjadreni "k tomu a tomu datu bude vybudovana konkretni technologie v takovem rozsahu" za ktere by se firma postavila. Nemyslim tim samozrejme jen vybudovat 3G v Praze a Brne jako to dela konkurence a pak hlasat o vysokorychlostnim internetu. To by k Vodafone nesedelo. S touto otazkou souvisi,zda-li planujete rozsirit nabidku smartphonu, nebot krom neskutecneho mnozstvi Nokii ve Vasi nabidce je zde prazdne misto. (krom 1 nebo dvou HTC) dekuji za odpoved Jens Owalo
OTÁZKA: Dobrý den. Mám mob. Samsung U 600. Když přejedu německé hranice, začnou mi chodit SMSky různá písmena a čísla. Třeba i 20x za den. Nemusím je platit, ale komplikuje mi to práci s mobilem. Jakmile se přiblížím k našim hranicím, přestane to. Co s tím ? Díky. Hájek Neklan
OTÁZKA: dobry den, jiz nekolikrat jsem si vsiml, ze ridici vasich firmenich aut jezdi pomerne bezohlednym zpusobem. Nebojite se, ze to poskozuje dobre jmeno vasi firmy? Delate proti tomu neco ? Dekuji. Vojtech,
OTÁZKA: Dobry den, velmi obdivuji jaky kus prace jste dokazali vytvorit na mobilnim trhu. Zajimala by me ale premrstena cena MMS - nejen odchozich, ale i v ramci MMS info - napr. zpravodajstvi tvorene pouze 4 zpravami denne (minimum aby jsme mohli hovorit o aktualnosti) dela souctu za mesic 4 * 30 * cca. 10 Kč, tj. 1200 Kč? Neni to podle Vas trochu prehnane, neuvazujete o zavedeni mesicniho predplatneho? S pozdravem Petr J. Petr Jarema
OTÁZKA: Proč si myslíte, že je to bez smlouvy lepší? Uvážu se u vás tak jako tak k používání tarifu. Nehledě na to, že sankce, které u vás jsou jsou shodné třeba jako u O2 - doplatek ceny telefonu. Řekněte mi, proč se nemám upsat u O2, kde sice za 2letý úvazek (nutnost plnit však 1rok vs půlroku u vás), ale kde dostanu telefon levněji, kde můžu plnit plnění nejen hovory a smskami jako u vás, ale i veškerými balíčky, daty, mmskami, prostě se mi do něj počítá veškerý provoz (kromě Premium služeb třetích stran). Děkuji za odpověď. fiel
OTÁZKA: Děkuji za akce pro studenty. Můžete nám sdělit jaké další novinky plánujete? Šimon
OTÁZKA: Zdravim, kdy se zacne prodavat iphone, diky... Karel
OTÁZKA: Dobrý den Grahame,co dělá tak velká firma jako Vodafone pro své okolí ? Konkrétně mám na mysli třeba životní prostředí nebo neziskové organizace.Díky.P. Přemek
OTÁZKA: Dobry den, znate vsechny sve podrizene jmenem? helpik
OTÁZKA: Co jste chtěli dnešní akcí říct? Myslíte, že máte vůbec šanci změnit trh? petr
OTÁZKA: Proc jsou telef. hovory pomerne drahe a zda bude mozno volat neomezene za pausal Kluk
OTÁZKA: Jak to vypadá se sítěmi 3G. Ve světě se už mluví o 4G (LTE) a u nás pořád nic! Petr S.
OTÁZKA: Dobrý den, mám dotaz zda bude nadále fungovat tarif Odepiš. Proč má tak nízký měsíční poplatek? To jste zavázani ČTÚ ho nějakou dobu provozovat? Budou se brzy měnit i ceny či jiné tarifní programy Vodafone? Díky za odpověď. Petr
OTÁZKA: Dobrý den pane generální řediteli. Vodafone se často pasuje do role férového operátora. Váš způsob převodu nevyčerpaného kreditu má však k férovosti hodně daleko. Uvažujete o změně tak, aby zákazníci nepřicházeli o své vynaložené prostředky? Jedině váš konkurent T-Mobile převádí nevyčerpaný kredit tak, jak je to logické a slušné zároveň. Jan Ottmar

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.