- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Google by se měl přestěhovat do USA a platit daně tam. Takhle je platí v Irsku a není o co stát. Odstěhovat všechny evropské firmy z EU by bylnzáslužný čin. Stejně se tak jednou musí stát. Až EU přijde o dotace z Británie, bude to velmi závažné. Ten schodek nikdo nevyrovná. Leda tak zvýší.
Co bude pak? Hromadné zvyšování daní?
Brusel = vyděrač Microsoftu a zkouší vydírat i Google.
Je třeba se Bruselu postavit a vydírání nejen zastavit ale reverzovat aby platil Brusel. To jediné je zastaví. Obrátit se na mezinárodní soud.
jako by celá akce EK byla vyvolána tlakem firem, které závistivě vzhlížejí k obchodnímu úspěchu Googlu a chtěly by si přivlastnit část písečku, který jim nepatří.
Proč nezažalují mne, Pokud to dostatečně (alespoň 50ti stránkové zdůvodnění) podloží, já bych jim těch 5% z "podnikatelského" zisku - cca 200Kč - poslal bez obstrukcí.
No vzhledem k tomu jak Google neplatí daně, to byla jen otázka času, než si na ně někdo posvítí.
Google zaplatil v Irsku kde je registrován daně podle starých údajů z r. 2014 28.6 milionů Eur.
PROČ LŽEŠ? Platí tě někdo za to?
EU se stále pokouší zasahovat do soukromého podnikání na úrovních, které mu nepřísluší - připomeňme i dřívější šikanu Microsoftu za to, že do Windows předinstalovává Internet explorer. A tato pokuta je jenom pokus o vybrání dalších daní od těch zlých kapitalistů, kteří si dovolují využívat zcela zákonné daňové výhody a soudruhům v EU se zdá, že neplatí dost.
Nebo buzerace Intelu za to, že dával partnerům slevy, pokud nebudou nabízet konkurenční čipy.
Polovina čistého ročního zisku pro ně zas tak marginální není..
Pokud teda Google nesmí dávat do svého OS (program) své další programy, pak nechť se zruší homologace u automobilů, aby si každý mohl do auta dát co chce. Jako např. si koupím VW, ale dám si tam motor z Ferrari. Což?
Pokud bude mít VW stejné dominantní postavení jako Google v mobilních operačních systémech, tak na to možná dojde...
Homologaci by asi prováděl výrobce motoru.
Ale iOS má jen na vlastních přístrojích které sám vyrábí.
Meli by zazalovat i automobilky. Je to binec, chtel bych Skodovku a ti darebaci mi tam defaultne namontuji koncernovy motor. A pritom ja bych tam chtel Subaru. Auta by se mela prodavat bez motoru a s lozem pravenym pro jakykoli typ. Prevodovky by pak samozrejme mely mit univerzalni osazeni. Tady bych videl dalsi z moznosti prijmu pro EK.
A chtel byste, aby ten koncernovy motor svou trzni prevahou vnutili i vsem ostatnim vyrobcum aut? O to tady totiz bezi.