Firmy neznají nabídky alternativních operátorů

Neznalost nabídky alternativních operátorů je u 35 procent českých firem hlavním důvodem, proč nevyužívají služeb konkurence Českého Telecomu.

Neznalost nabídky alternativních operátorů je u 35 procent českých firem hlavním důvodem, proč nevyužívají služeb konkurence Českého Telecomu. Pro 29 firem údajně nabídka alternativních operátorů nepředstavuje dostatečnou finanční úsporu. Vyplývá to výsledků marketingové studie "Telekomunikace v českých firmách 11/2002", kterou zpracovala agentura Digimark.

Dalších 27 procent společností se domnívá, že nabídka konkurence Českého Telecomu je určena spíše pro větší firmy. Necelá pětina firem (18 procent) jako jeden z hlavních důvodů uvedla obavy ze změny. Mezi méně časté důvody patří názor, že služby alternativních operátorů nejsou na dostatečné výši (devět procent), že jsou příliš technicky náročné (šest procent) a že jsou regionálně nedostupné (dvě procenta).

Firma Digimark působí od roku 2000 v oblasti marketingu internetu, telekomunikací a informačních technologií. Provádí pravidelná kvantitativní šetření bussiness-to-bussiness trhu telekomunikačních a internetových služeb.