Večírek O2

Večírek O2 | foto: O2, iDNES.cz

„Z krámů jsou tu, z Olšan jsou tu...“ V O2 se učí novou firemní hymnu

  • 258
Zazpívat si firemní popěvek po příchodu do práce, jako to dělají Japonci? Zvykejte si. Přibývá společností, které mají v Česku svou vlastní hymnu. Naposledy si ji zazpívali zaměstnanci operátora O2.

"Pojď si k tanci stoupnout, brouky v zádech mít, jméno z placky sloupnout, modrý šampus pít. Dámy jsou tu, páni jsou tu," znělo pod taktovkou Beatles Revival v polovině ledna vysočanskou O2 Arenou, kde mobilní operátor Telefónica O2 oslavoval pětileté působení pod touto značkou na českém trhu.

Firemních popěvků v tuzemsku přibývá. Své zaměstnance se skladbou Síla skupiny "motivoval" už před sedmi lety energetický kolos ČEZ. Časem se ale přidaly i další společnosti jako KPMG či RWE. Jmenujme také například České aerolinie s hymnou Dřou fest.

Ačkoliv se firemní hymny často stávají terčem posměchu z řad samotných zaměstnanců, management to od jejich tvorby neodrazuje. Ba naopak, rozpočet v mnoha případech umožní najmout i populární zpěváky či hudební skupiny.

K japonským poměrům však mají firmy působící v Česku ještě daleko. Hymny zde povětšinou slouží jako humorný doprovodný program k výročním setkáním a večírkům. Firemní rozcvičky se tedy zatím obávat nemusíte.


Témata: ČEZ, O2, RWE, Telefónica