FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky

FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky


Technická podpora uživatelů Windows CE

FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky

Platnost odkazů a informací odpovídá datu zveřejnění

 
Technická otázka: Mazání databází Outlookovských aplikací

Otázka: Je nějak možné smazat databáze kalendáře, kontaktů, úkolů a mailů bez toho, abych musel udělat nejtvrdší reset?
Odpověď: Jeden z problémů WinCE je, že se občas databáze bez vnější příčiny poruší a pak nastává problém. Například některé položky v databázi nelze smazat, nebo je nelze upravit, popřípadě se objevuje hlášení, že aplikace má málo paměti. Zde jsou dva postupy, jak vytvořit prázdnou databázi a do té potom uložit data při nové synchronizaci s PC:

  • Varianta A:
    Po provedení tvrdého resetu instalujte na HPC bUseful Backup, proveďte zálohu nyní prázdných databází. Pak teprve natáhněte ho HPC data prostřednictvím synchronizace a instalujte ostatní programy. Pokud dojde k problému, budete si moci v budoucnu obnovit prázdné databáze a data do nich nasypat z Outlooku ze stolního PC.
  • Varianta B:
    Potřebujete prázdný soubor outlook.pst. Vámi používaný soubor soubor Outlooku (obvykle C:\Windows\outlook.pst) dočasně zaměňte za prázdný soubor outlook.pst. Proveďte synchronizaci s HPC/PPC - databáze budou vyprázdněny. Následně vraťte zpět původní soubor outlook.pst s daty a proveďte opět synchronizaci.
 
Technická podpora: Slučitelné modemy

Zajímá vás který model je slučitelný s Windows CE? Odpověď hledejte na stránce Windows CE Hardware Compatibility List.

 
Technický tip: Zálohujte efektivně

Pro zálohování je praktické používat bUseful Backup, jehož demoverzi si stáhněte zde. Když zálohujete na kartu, můžete zálohování urychlit tím, že některé položky nebudete zálohovat: Storage Card - nemá cenu zálohovat obsah karty zpět na kartu, zejména jelikož při každé záloze narůstá velikost zálohovacího souboru, protože obsahuje již jednou zálohovaná data. Recycled - asi není třeba zálohovat koš, Temp - dočasné soubory - také můžete vynechat, Temporary Internet Files - obsahuje zásobní stránek stažených z internetu - také není třeba zálohovat. Uvedené volby provedete zaškrtnutím/odškrtnutím podle obrázku.

 
Technický dotaz: Při synchronizaci dochází k chybě

Otázka: Při synchronizaci nejprve PC začne hledat data která je třeba aktualizovat (out-of-date items), během této doby mi synchronizace zatuhne a objeví se hlášení, že HPC nereagovalo do 120 sekund. Toto hlášení se objeví opakovaně během synchronizace a nakonec synchronizace dopadne dobře. Problém je v tom, že díky tomuto hlášení není synchronizace automatická. Co dělat?
Odpověď: Příčinou by mohla být PCMCIA (CF) karta ve slotu. V určité fázi synchronizace skenuje HPC adresáře a pokud je na kartě v některém adresáři mnoho souborů, dojde k vypršení času. Vyzkoušejte kartu vyjmou po dobu synchronizace. ernst.bokkelkamp@gmx.net

 
Odkazy Světa Windows CE
> Svět Windows CE (hlavní strana)
> nejčastější otázky
> archiv Světa CE
> technická podpora