FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky

FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky


Technická podpora uživatelů Windows CE

FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky

Platnost odkazů a informací odpovídá datu zveřejnění

 
Technická podpora: Změna fontů
Otázka: Jak mohu změnit fonty, které používá systém za jiné?
Odpověď: Odpověď hledejte na této stránce, kde jsou popsány změny fontů pomocí registry. K jsou dispozici také odkazy na nástroje pro editaci registrů.
 
Technická otázka: Studený start na Casio A-11
Stiskněte CTRL+ALT+DEL a následně stiskněte tlačítko reset a stylusem klikněte na obrazovku. marku@juno.com
 
Vzdálené propojení s kanceláří
Stává se Vám, že cestujete nebo jste na dovolené či na služební cestě. A právě v takové situaci se nutně potřebujete spojit s firemní kanceláří a získat informace, které pro Vás sekretářka nebo kolegové připravili. V našem článku se dozvíte, co k takovému vzdálenému propojení potřebujete, ale hlavně, jak vše nastavit tak, aby to fungovalo.
 
Technický dotaz: Nastavení samočinného vypínání
Otázka: Jaké jsou možnosti nastavení samočinného vypnutí při chodu na baterie? Standardně je možné nastavit max. 5 minut a to je někdy dost málo. Jak lze toto nastavení upravit?
Odpověď: Periodu samočinné vypínání lze upravit následujícím způsobem. Nainstalujte si do HPC libovolný nástroj pro úpravu registry např. Registry Explorer a změňte následující klíč: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Power] "BattPowerOff"=dword:000000b4            (Marek Brejnik marekb@magicware.cz)
 
Technická podpora: Problém synchronizace s Outlookem 98
Otázka: Když jste nainstalovali WinCE Services - spouští se vám Outlook 98 bez problémů? Mně se objeví dva chybové dialogy. Jak na to? - Odpovědi věnujeme samostatný článek.
 
Odkazy Světa Windows CE
> Svět Windows CE (hlavní strana)
> nejčastější otázky
> archiv Světa CE
> technická podpora