FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky

FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky


Technická podpora uživatelů Windows CE

FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky

Platnost odkazů a informací odpovídá datu zveřejnění

 
Techický problém: Compaq má chybu v aplikaci kalendář
Otevřete HPC Compaq, spusťte kalendář a zkuste vytvořit schůzku, která začíná v 7.00 ráno. Podle Compaqu je v 7.00 čas být ještě v posteli a tak na schůzku v 7.00 zapomeňte! - Na HPC Compaq nelze schůzku v 7.00 ráno vytvořit. mlg@syrex.co.za
 
Technická podpora: Jak si nakonfigurovat síť na Microsoft Windows CE
Pokud Vám k synchronizaci Vašich dat se stolním počítačem nestačí rychlost sériového kabelu, který se standardně dodává k Vašemu palmtopu, a dokonce Vám nestačí ani rychlost infračerveného portu, zajisté budete chtít okusit rychlosti síťového připojení pomocí karty PCMCIA nebo CompactFlash.
 
Synchronizace s attachmenty vyřešena
Pokud synchronizujete emailovou zprávu s připojeným zástupcem (odkazem) na soubor, proces synchronizace smaže soubor, na který bylo odkazováno. Tato chyba synchronizace řešena na online support stránkách Microsoftu (v search je ID "Q187371"). Bohužel k chybě není uvedeno nic víc než to, že je to chyba produktu Microsoftu a že se odstraňuje instalací opravného souboru. josy@decros.cz
 
Úplné řešení modelových problémů Windows CE
V tomto dokumentu se seznámíte s přehledem řešení nejčastějších problémů uživatelů HPC s Windows CE 2.0.
 
Používání počítačů s Windows CE - nejčastější problémy
V České republice je něco přes tisíc přístrojů s operačním systémem Windows CE. Jaké jsou největší slabosti těchto počítačů? S jakými překážkami se uživatelé setkávají při denním používání?
 
Odkazy Světa Windows CE
> Svět Windows CE (hlavní strana)
> nejčastější otázky
> archiv Světa CE
> technická podpora