FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky

FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky


Technická podpora uživatelů Windows CE

FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky

Platnost odkazů a informací odpovídá datu zveřejnění

 
Technická podpora: Soubor Artskey.ini - nastavení
Jak mohu provádět další změny nastavení rozložení klávesnice? Na tuto otázku odpovídá dokument Soubor Artskey.ini - uživatelská nastavení.
 
Technická podpora: Práce se souborem Artskey.ini
Tento dokument odpovídá na otázky týkající se souboru Artskey.ini. Soubor Artskey.ini je soubor s informacemi o nastavení české jazykové podpory. Nastavení v tomto souboru určují vlastnosti českého prostředí v systému Windows CE.
 
Technická podpora: Co se stane když zadám aktivační kód pro ArtSKey
Pokud zadáte správný aktivační kód, objeví se hlášení, že je potřeba zavřít všechny programy. Ukončete všechny programy a stiskněte OK. Pak musíte resetovat HPC stiskem tlačítka Reset. Pokud zadáte nesprávný kód, nestane se vůbec nic. To, že je čeština již aktivovaná poznáte, že v menu ikony En/Cz na nástrojové liště je položka Záloha/Obnovení.

 
Technická podpora: Vytvoření nového připojení na schránku elektronické pošty.
Otázka: Nevím si rady, jak vytvořit nové připojení na svoji poštu v kanceláři. Prosím o radu, kde se nové připojení vytvoří.
Odpověď: V programu Pošta (Inbox) zvolte menu Vytvořit a pak dále položku Volby. Objeví se dialogové okno. Zvolte záložku Služby a stiskněte tlačítko "Přidat". Více informací se dovíte v podrobném návodu k nastavení pošty.

 
Odkazy Světa Windows CE
> Svět Windows CE (hlavní strana)
>
nejčastější otázky
> archiv Světa CE
>
technická podpora