FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky

FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky


Technická podpora uživatelů Windows CE

FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky

Platnost odkazů a informací odpovídá datu zveřejnění

 
Chyba v Pocket Excelu?
V Pocket Excelu (WinCE 2.0) zkuste následující postup:

  • v Listě 1 (Sheet 1) pojmenujte buňku A1 jménem ABC (menu Nástroje/Definovat název...)
  • v Listě 2 (Sheet 2) definujte obsah buňky B1 jako =ABC (tzn. hodnota se rovná hodnotě buňky A1 v Listě 1)
  • přiřaďte listu heslo (menu Soubor/Heslo)
  • ukončete práci se souborem a uložte jej
  • znovu otevřete soubor v Excelu
  • podívejte se na obsah buňky B1 v Listě 2. Uvidíte rovnítko a 3 čtverečky
  • pokud se podíváte na seznam jmen, budou tam různá divná jména (v Menu Nástroje / Definovat název)
 
Microsoft záplatuje Outlook kvůli Windows CE
Windows CE (verze pro PPC) obsahuje chybu v hledání kontaktů. Jelikož je systém na PPC v ROM, nelze problém opravit jen tak snadno. A tak MS tvrdí, že problém je způsoben nekompatibilním formátem dat z Outlooku a proto je třeba záplatovat Outlook.
 
On-line nápověda pro PPC
Připravili jsme pro všechny uživatele PPC přehlednou nápovědu k užívání kapesních počítačů s WinCE.

 
Technická podpora: Problém s RAPI.DLL
Otázka: Při pokusu o instalaci programu pro Windows CE se mi objevuje následující hlášení (přeložené): "Soubor SETUP.EXE je propojen na chybějící export RAPI.DLL: CeRegOpenKeyEx." Přehlédl jsem něco? Potřebuji si ještě něco stáhnout?
Odpověď: Programy na PPC nebo HPC lze instalovat jen tehdy, pokud jsou nainstalovány Windows CE Services. Windows CE Services se instalují z CD-ROMu, který je dodáván s každým WinCE zařízením. Po nainstalování se na stolním PC objeví složka Mobile Devices, ve které je přístup na kapesní počítače připojené ke stolnímu PC. Nainstalujte tedy nejprve Windows CE Services. Pak instalujte další programy.
 
Technická podpora: Problém podsvícení po obnovení dat
Otázka: Nainstaloval jsem si podporu češtiny na můj HPC, poté jsem provedl zálohu podle zadaného postupu. Vše proběhlo OK. Poté jsem si chtěl vyzkoušet obnovu dat. Obnovu jsem provedl - také podle návodu. Spustil jsem ArtSKey a ten mi nabídl restart. Po restartu vše vypadalo OK. Nefunguje ale klávesa pro podsvícení obrazovky. Po vynulování HPC podsvícení znova funguje. Postup obnovení jsem opakoval, ale výsledek (nefunkční podsvícení) je stejný. Co jsem udělal špatně aneb jak mohu tento problém odstranit ?
Odpověď: O tomto problému u HPC Compaq C-series 800 jsme již slyšeli. Pokud je nám známo, je to problém, který se vyskytuje na C-series i bez češtiny, tzn. že po obnovení ze zálohy bez češtiny podsvícení také nepracuje.
Opravu tohoto problému lze provést pomocí Service Packu, který je na webu firmy Compaq. Doporučený postup: resetujte HPC studeným startem, nainstalujte Service Pack. Vyzkoušejte provést zálohování/obnovení. Pokud vše pracuje, nainstalujte češtinu a proveďte novou aktivaci. Následně můžete vyzkoušet, zda byl problém odstraněn i "pod češtinou". (Tato odpověď je založena na informacích od uživatelů Windows CE.)
 
Odkazy Světa Windows CE
> Svět Windows CE (hlavní strana)
>
nejčastější otázky
> archiv Světa CE
>
technická podpora