FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky

FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky


Technická podpora uživatelů Windows CE

FAQ - odpovědi na vaše nejčastější otázky

Platnost odkazů a informací odpovídá datu zveřejnění

 
Proč se mi nesynchronizují Schůzky?
"S hrůzou jsem zjistil, že když jsem se na jedná ní chtěl zpětně podívat na poznámku z předcházejícího jednání, prostě jsem nemohl najít žádnou starou schůzku. Vůbec nevím, jak se to stalo." Odpověď na tuto otázku najdete v Návodu na změnu nastavení pro synchronizaci.
 
Nové články technické podpory pro Windows CE
 
Připojení přes sériový port je problematické
Typické PC má dva sériové porty, jeden bývá vyhrazen pro myš a ke druhému je často připojen externí modem. Tato konfigurace vytváří komplikaci: Jak připojit HPC nebo PPC? Navíc, pokud je sériový port zakončen konektorem 25 pin, musíte si opatřit redukci, abyste mohli připojit kabel k HPC (kabely se vyrábí jen s 9 pinovým konektorem). Ještě do větší šlamastiky se můžete dostat, pokud je druhý sériový port odpojen nebo je jako používán jako interní faxmodem. Pokud chcete svoje HPC připojovat často, doporučujeme nechat si PC zkonfigurovat tak, aby jste měli tři sériové porty. Nejelegantnější řešení je, nechat si jeden port vyvést na přední stranu počítače, abyste k němu měli pohodlný přístup.
 
Technická otázka: Jak je to se softwarem na počítači z druhé ruky?
Otázka: Koupil jsem HPC z druhé ruky, mohu používat licence programů, které byly s HPC dodány?
Odpověď: Záleží na typu licence a na formulaci licenční smlouvy. Například OEM licence firmy Microsoft jsou vázány na zařízení. To znamená, že OEM licence přechází na nového majitele pokud je zařízení prodáno. jiný příklad jsou licence České jazykové podpory od firmy ArtSoft, šířené společností Portfolio Praha. Ty jsou vázány na jednu instalaci a jednoho uživatele. To znamená, že musíte zakoupit vlastní licenci, zatímco původní uživatel může svou licenci používat na jiném HPC přístroji, ale pouze na jednom kusu. Všeobecně platí, že pokud prodáváte zařízení, je třeba jej prodat buď s plným převedením autorských práv k programům, nebo prodat pouze zařízení a ODSTRANIT z něho všechny programy, které si plánujete ponechat pro vaši další potřebu.
 
Technická podpora: Jak poznám, že je čeština ArtSKey aktivována?
Otázka: Nainstaloval jsem bezplatně češtinu ArtSKey z Internetu. Po čase se objevila hláška o skončení demonstrační verze. Jak poznám, že je čeština ArtSKey aktivována?
Odpověď: Pro plnou funkci programu ArtSKey bez omezení vlastností a doby použití je třeba provést registraci a aktivaci. Pokud není čeština aktivována, je v menu ikony Cz/En zobrazena položka "Registrace" (viz obrázek). Je-li zobrazena položka "Aktivace", čeká program na zadání aktivačního kódu. Je-li zobrazena položka "Záloha/Obnovení", je čeština plně aktivována a je plně funkční.
 
Odkazy Světa Windows CE
> Svět Windows CE (hlavní strana)
>
nejčastější otázky
> archiv Světa CE
>
technická podpora