Motrola V3 Razr si dokázala uříznout 6,2 % trhu, když si ji za poslední tři měsíce pořídilo jenom v Evropě 5,3 miliónů uživatelů. Nejúspěšnější byla žiletka v Anglii, Itálii a Španělsku.
Motorola V3 Razr přinesla do mobilního světa revoluční tenký design spojený s exkluzivním materiálem. Jediný model dokázal odstartovat celosvětové šílenství, kdy se téměř všichni výrobci snaží tomuto konceptu alespoň přiblížit.
Úspěch Motoroly v Evropě je pro amerického výrobce velkým vítězstvím, protože tomuto trhu vládne mnoho let finská Nokia. Té stále patří na evropském trhu pět z osmi nejprodávanějších modelů.
Na vývoji za posledních šest měsíců je vidět, že Nokia 6230(i) pomalu ztrácí dech. Nokia manažerského nástupce 6233 odsunula a vsadila na vysouvák 6280. Telefony této konstrukce se ovšem zatím v Evropě příliš neprodávají. V první osmičce se umístil pouze vysouvací Samsung D600 s 2,2 %.
Motorola nyní uvádí na trh novou generaci telefonů postavených na konceptu žiletky. Podle nás ovšem nová véčka V3x i V3i postrádají mnoho z kouzla původního modelu. Mnohem větší šanci na překonání stínu Razru tak dáváme oblázku Motorola Pebl. - více zde