Eurotel oznámil počet zákazníků

Celkový počet aktivních zákazníků společnosti Eurotel Praha na konci prvního pololetí roku 2002 dosáhl počtu 3 566 857

Celkový počet aktivních zákazníků* společnosti Eurotel Praha na konci prvního pololetí  roku 2002 dosáhl počtu 3 566 857. „Česká republika překročila na počátku roku sedmdesátiprocentní penetraci mobilních telefonů v populaci,“ komentuje trh GSM generální ředitel Eurotelu Terrence Valeski.

Zatímco růst počtu zákazníků předplacených služeb Go se podle našich očekávání zpomalil, smluvní zákazníci, využívající standardní tarifní programy, naopak přibývají mnohem rychleji než v loňském roce,“ hodnotí nárůst počtu zákazníků T. Valeski. K rychlejšímu nárůstu smluvních zákazníků přispěli například výhodnější nabídky sad Komplet nebo řada speciálních marketingových aktivit přesně zaměřených na vybrané skupiny populace České republiky. V současné době tvoří smluvní zákazníci přibližně 20 % všech uživatelů využívajících GSM síť Eurotelu. Analogovou síť T!P využívá více než 45 000 zákazníků.

Eurotel si během prvního pololetí tohoto roku upevnil pozici na trhu firemních zákazníků, kde má podle výzkumu společnosti AISA 71% podíl na trhu (u společností s více než 200 zaměstnanci dokonce více než 87% podíl). Během prvních šesti měsíců letošního roku zvítězila společnost Eurotel v 78 z 98 výběrových řízení na dodávku služeb firemním zákazníkům (vyhlášených podle zákona nebo podle interních předpisů soukromých společností). Eurotel podepsal nebo prodloužil smlouvu o poskytování služeb mimo jiné s Českou spořitelnou, s koncernem Robert Bosch ČR nebo se společnostmi Mountfield, AIR PRODUCTS a Black & Decker Czech.

Během prvního pololetí roku 2002 zákazníci Eurotelu odeslali nebo přijali (od zákazníků jiných operátorů) více než 1 miliardu SMS zpráv, což představuje nárůst o více než 60 % ve srovnání s prvním pololetím roku 2001. „Naši zákazníci posílají více SMS zpráv a zároveň se rozšířil počet zákazníků s aktivovanou službou SMS. Počet SMS zpráv také zvyšují nové služby s přidanou hodnotou, jako je Chat, Seznamka, hlasování pomocí SMS, GSM banking a hry,“ vysvětluje nárůst počtu odeslaných SMS zpráv Terrence Valeski.

* Aktivní zákazníci jsou zákazníci předplacených služeb Go, kteří si dobili kredit během posledních 18 měsíců a zároveň měli během posledních 3 měsíců nějakou aktivitu na SIM kartě (příchozí či odchozí hovor, příjem či odeslání SMS, WAP apod.). Dále jsou to smluvní zákazníci tarifních programů Eurotel, kteří mají platnou smlouvu a nejsou na dlouhodobé dovolené nebo v delší platební neschopnosti vůči Eurotelu.