Zatímco jednotlivci se na celkovém počtu SIM karet podílejí 78 procenty, firmy 18 procenty a drobní podnikatelé čtyřmi procenty, výnosnost na SIM kartu je největší právě u firemních zákazníků: Podle Milward Brown se na celkových výnosech operátorů podílejí firmy 48 procenty, jednotlivci 45 procenty a drobní podnikatelé sedm procent.
Firemní zákazníci nejvíce využívají hlasové služby (100 procent těchto zákazníků) a krátké textové zprávy – SMS (88 procent). Hlasovou poštu využívá 66 procent, roaming 58 procent a volání do zahraničí 49 procent. Ostatní služby (VPN, SIM toolkit, datové služby, e-billing, direct connect) využívá méně než 20 procent firemních klientů.
Celkově měl ke konci loňského roku Eurotel přes 3,2 milionu různých zákazníků a RadioMobil 2,85 milionu. Český Mobil aktuální údaje zatím nezveřejnil, ke konci září uváděl 680,3 tisíce klientů. Na celkovém počtu SIM karet se ke konci září loňského roku podílel Eurotel 48 procenty, RadioMobil 41 procenty a Český Mobil 11 procenty.