Eurotel a Telecom nabízejí navzájem služby ve svých prodejnách

V pěti vybraných značkových prodejnách Telecomu a stejném počtu obchodů jeho dceřiné firmy Eurotel je od čtvrtka možné koupit vybrané produkty a služby obou společností.

V pěti vybraných značkových prodejnách Telecomu a stejném počtu obchodů jeho dceřiné firmy Eurotel je od čtvrtka možné koupit vybrané produkty a služby obou společností. Projekt má trvat tři měsíce a pokud se systém osvědčí, mohl by se rozšířit na další prodejny, uvedl mluvčí Telecomu Vladan Crha.

Telecom začal v prodejnách Telepoint v Hradci Králové, Českých Budějovicích, Frýdku-Místku, Mělníku a v pražské Jindřišské ulici prodávat Go sady a Go kupóny Eurotelu a rovněž službu pro neomezené připojení na internet data Nonstop. Eurotel zase nabídl ve svých obchodech v Pardubicích, Plzni, Brně, Havířově a Praze 6 připojení k internetu přes ADSL, telefonní karty Trick, Karty X a akční nabídky, které většinou obsahují zlevněný telefonní přístroj či jiné koncové zařízení a některou ze služeb Telecomu.

V červenci by měly mateřská i dceřiná firma projekt vyhodnotit a případně zavést ve všech 37 prodejnách Telecomu a 67 značkových obchodech Eurotelu.

Telecom získal loni v prosinci 49 procent Eurotelu od americké Atlantic West a stal se stoprocentním vlastníkem největšího tuzemského mobilního operátora. Společnosti mají rozpracováno 14 projektů, ve kterých by mohly spolupracovat. Jde například o nákup mezinárodní kapacity a tranzit hlasu, nebo sdílení některých podpůrných center.

Telecom zaměstnává 11.000 lidí a Eurotel má zhruba 2500 zaměstnanců. Během dvou let by se měl počet pracovníků skupiny snížit na 9500. Výrazná většina zaměstnanců má přitom odcházet z Telecomu. Telecom provozuje kolem 3,6 milionu pevných linek a Eurotel má přes 4,2 milionu zákazníků.