Průměrný uživatel odešle v rámci služby Student SMS Grátis 6 SMS zpráv denně a na zobrazenou reklamu kliká několikanásobně více než průměrný uživatel internetu. Službu využily pro své reklamní kampaně již tři desítky inzerentů, například Baťa, Microsoft, Jobs.cz nebo Student Agency.
"Prvních šest měsíců fungování služby Student SMS Grátis potvrdilo dynamický potenciál, který mobilní reklama má," říká Emil Kováč, senior manažer pro prodej mobilní reklamy Vodafonu ČR, a dodává: "Počet zákazníků neustále narůstá a většina inzerentů, kteří u nás realizovali své první mobilní kampaně, chce dále pokračovat."
Uživatelé služby Student SMS Grátis klikají na zobrazenou reklamu v průměru dvakrát více než uživatelé internetu. Ukazatel CTR (Click Through Rate tzn. poměr bannerů, na které zákazník klikne) je několikanásobně vyšší (1,5 %), než je průměr na internetu (0,18 %).
Student SMS Grátis
- 60 000 registrovaných uživatelů
- průměrný uživatel odešle v rámci Student SMS Grátis 6 SMS zpráv
denně - v průměru 4 miliony reklamních impresí zobrazených za týden,
průměrné CTR je 1,5 % - 30 inzerentů již realizovalo své reklamní kampaně v rámci této služby