Diskuse k článku

Důchodce zapomněl své heslo, operátor na něj poslal vymahače dluhů

Jako bezcitné označila chování britského operátora Virgin Mobile rodina 88letého důchodce, který kvůli zapomenutému heslu ke svému účtu nemohl zrušit svůj měsíční tarif. Operátor na něj místo domluvy poslal za dlužnou částku přibližně 1 100 korun vymahače dluhů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P13e77t31r 66H37a61r17i64p64r26a77s62a41d 49H79a44j96i16č 5611196953890

Operátor samozřejmě využil situaci a chtěl důchodce podojit. Zapomenuté heslo je okolnost se kterou musí počítat každý poskytovatel čehokoli. Mě to stálo jednou asi 2 cesty na pobočku operátora, ale vyřešit se to dalo.

0/0
10.5.2018 14:10

J85á73n 68B65o46k33o65r 9570150176204

To mi pripomenulo ďalšiu praktiku operátorov, ktorý vám k paušálu pridajú na 3 mesiace zdarma balíček, o ktorý nemáte záujem a ktorý si po vypršaní oných troch mesiacoch musíte (najlepšie osobne) zrušiť.

Prečo to nemôže fungovať tak, že ak niekto prestane platiť, tak sa mu po upozornení tá služba proste zruší?

+2/0
9.5.2018 12:32

M41a89t63e39j 56F88i44l41i69p 9832474606

Posléze dokonce chtěli zaměstnanci potvrzení lékaře jako důkaz, že má 88letý Kenneth skutečně stařeckou demenci a heslo si nepamatuje

Proč slovo "dokonce"? To je snad v pořádku, ne? Jak jinak by se operátor dozvěděl, že je vše v pořádku a rodina pána se nesnaží mu zrušit tarif podvodem. Můj názor je takový, že rodina odmítla dát operátorovi podklady a za problémy si může sama. Alespoň já bych rozhodně nechtěl aby mi operátor dělal jakékoliv změny na tarifu jen proto, že tam někdo zavolá s tvrzením, že je moje dcera/manželka atd.

+1/−1
9.5.2018 12:30

L87u20k28á84š 12Š14m51a47h29e33l 2177864452924

Tato demence operátorů je mezinárodní záležitostí, přítelkyni došlo více než rok a půl po zrušení tarifu upozornění na dlužnou částku a k jakékoliv další komunikaci (jako kolik dluží, za co vlastně dluží, a kam to má zaplatit) po ní chtěli zákaznické heslo... navíc linka byla zpoplatněna zvláštní sazbou (protože bezplatné volání bylo jen pro zákazníky operátora), pak asi 10 dní se tam nedovolala a volání přímo na centrálu operátora nefungovalo, jednání přímo na pobočce také ne (všichni se tvářili, že to musí vyřešit na té zákaznické lince), načež jí domů přišel dopis od inkasní agentury... tam sice bylo číslo účtu a variabilní symbol a rozpis dluhu, ale to celé bylo oceněno 2.400 Kč + DPH...Rv

+1/0
8.5.2018 23:15

L67u94k70á40š 97Š68m71a54h30e18l 2887804672594

bylo to v roce 2009... možná už by se to dnes nestalo, mj. už mají zákaznickou linku s 800... a ne 844...

+1/0
8.5.2018 23:19

Z30d12e35n18ě77k 35Z15a79j55í11č65e72k 1212656560513

Největší zloději u nás, jsou "operátoři". Dokud tu svoloč nenaučíme slušnému chování, nic se nezmění. V Polsku už je to naučili, ale naši občané, než by změnili operátora a něco pro to udělali, raději platí a jsou rádi. Nejde o to změnit operátora pro lepší podmínky, ale představte si, že by polovina lidí zažádala o převod z T-Mobile na O2 jen tak. Určitě si nepohorší a okamžitě by přišla nějaká akce. Do té doby tady budeme všichni brečet nad tím, co je to za hajzly a jak nás dřou.:-/

0/0
8.5.2018 20:11

M21a95r75t45i97n 52K49u90č25e65r97a 8769229329832

Demenci spise trpeli zamestnanci toho operatora;-D

+4/0
8.5.2018 19:54

J87a57r58d52a 66M43a66t59ě27j45k35a 6276224700885

Tak ti jsou blbý jak u T- mobile v Jihlavě :-D

+3/0
8.5.2018 18:19

J57a95n 33N34o25v48á75k 9975288314585

Kdyby rovnou na začátku požadovali obnovení hesla za zapomenuté (když operátor prohlásil že to heslo potřebují), mohli to zrušit daleko dřív.

+1/−2
8.5.2018 16:19

K84a26r61e69l 16S13t42r77ž81a84n63o17v13s84k76ý 1388265285

Vymáhací systémy těchto firem jsou automatizované. To není tak, že by si někdo řekl Dědek nám dluží litr, pošleme tam vymahačku.

+9/0
8.5.2018 0:36

T61o26m31á77š 54M75a50c79e88j97k67a 6491802597337

A v tom je asi trochu problém, ono pokud dojde k něčemu takovému, tak by tam měl být někdo, kdo je schopen to řešit lidsky.

+7/0
8.5.2018 14:01

P44e83t80r 42A65l75t28m24a79n 9915178726428

Operátor??? Před pár lety jsem volal na podporu NOKIA ČR - potřeboval jsem nastavit email pro exchange server... Otázky zněly přesně takto: Máte telefon Nokia? Máte el. energii? Máte zapnuto v zásuvce? Máte kabel? Máte telefon zapnutý? Aha... takže asi to nefunguje... A to vše probíhalo v Ukrajinštině nebo Srbochorvatštině... To jsem nepoznal. V každém případě je tel. operátor jen nejlevnější šmuk, který čte otázky z monitoru... vůbec bych mu nedával za vinu nějaký neetický přístup - je rád, že sám žije.;-D

+1/0
8.5.2018 0:25
Foto

P25a30v39e70l 46P81o10k68o41r63n47ý 2166924650322

V české spořitelně "klekají" před staršími klienty, aby dali přístup k účtu někomu z rodiny, aby v případě zdravotních problémů mohl s účtem manipulovat i někdo jiný. Opakovaně jim tam prý chodí příbuzní klientů a "brečí", že se nemohou dostat k účtu někoho z rodiny. Marně, klienti říkají NE!

+4/0
7.5.2018 23:41

L52u78b23o44m81í56r 79H50r91a56c82h61o85v97i17n97a 6628672766460

Nemám zkušenost, ale je to pravděpodobné, jako jim říkat "Nepouštějte do bytu nikoho cizího"

0/0
8.5.2018 10:40

J72o77z38e77f 43H77r33i74c52i27š94i58n 4813610900366

Vždy se dá poslat psaní anebo zajít na pobočku.

0/0
7.5.2018 23:21

J22a93r37o60s68l49a88v 77D89o97š47e82k 7439558494534

Já myslím že u nás v Čechách by také operátor nakonec dlužnou částku odpustil. Akorát že důchodce už by měl v tu dobu na krku tak 10tis. Kč za náklady na exekuci.

+12/0
7.5.2018 23:15

J34a87k85u78b 11R83o65u47s 3773550744492

To by bylo víc.

0/0
13.5.2018 14:53

F39r87a13n14t45i26š70e49k 73V49r85á14n37a 5489102533781

Na těch indických callcentrech, které britští operátoři využívají kvůli nižší ceně, se ti Indové drží postupů, že nejdříve musí volající identifikovat, že to je skutečně on. Na místní poměry je ta práce lukrativní, tak o ni nechtějí přijít, pokud by to ignorovali. Že to nějakému důchodci způsobí problémy už nevnímají jako svoji věc !

+12/−1
7.5.2018 22:54

S84t91a18n71i54s15l56a72v 14P56i21š19t70ě22k 1896938239385

Jo to jsou ty "procesni" firmy.:-/ Mozek je zakazane pouzivat. Teda z nejvyssich mist chodi porad emaily, jak ocenuji inovace, ale kdyz nekdo skutecne udela neco inovativne a tak, ze je to dobre pro zakaznika i firmu. Tak je za to obvykle potrestan, ze nedodrzel proces:-/

+4/0
7.5.2018 23:47

K59a20t44e77ř97i38n77a 13F60e48n98c74l72o44v65á 8933987698823

Zažila jsem SAPovou podporu z Indie, to nechceš :-D

0/0
8.5.2018 19:25

J40a66n 42K96o56h71l 4213237381634

Operátoři jsou všude stejní. Alespoň měl slusnej tarif. V ČR by to měl o poznání dražší..

+11/−1
7.5.2018 22:47

J78á73n 24B43a35d70i92o68v50s23k20ý 2429754126956

Trapný česky novinář. Britský telefonní operátor neposlal vymahace dluhu ale svěřil reseni pohledávky inkasni agentuře která psala a volala dle předem schválených postupu. Ano. Telefonní operátor mel mit procesy nastavené tak aby dokazal individualizovat reseni specifické situace. A mozno i mel. Kdoví co se přesně stalo. Novináři je to ale úplne ukradené. “Semzace” je na světe.

+1/−4
7.5.2018 22:29

J34i15ř81í 48N73o14v28o90t33n40ý 6965927766466

Zajímal by mě rozdíl mezi "vymahači dluhů" a "inkasní agenturou", když inkasní agentura byla pověřena vymáháním dluhu (tedy poradón, "řešením pohledávky"). Jenže ono "inkasní agentura" a "řešení pohledávky" vypadá tak nějak lidštěji, než "vymahači dluhů" a "vymáhání dluhu", že. Ach, ty nešťastné eufemismy...

+12/0
7.5.2018 22:36

T31o35m27á64š 74C95h68r34a60s38t19n94ý 2101394291683

Gib m’ney or I brouk ur legs!

Vase inkasni agentura.

+1/0
7.5.2018 23:03

P30e34t65r 94S60o46k16o40l 8892891737551

Asi neumí psát a posílat dopisy... poslat písemnou výpověď a k podpisu děda otiskne i zubní protézu.

+2/−21
7.5.2018 18:33

R32y20s93z73a10r90d 13B91a83b25c21z37y98n64s79k31i 1190631199

To ty nedokážeš pochopit psaný text.

+4/−1
7.5.2018 21:06

P27e60t13r 70S76o67k21o51l 8692881217331

Ten problém bude zřejmě na vaší straně, a podle těch sedmnácti mínusů nejen na vaší. Leda byste věřil, že k písemnému zrušení smlouvy potřebujete znát nějaké heslo, nebo že kvůli stařecké demenci není schopen se s pomocí rodiny ani podepsat na výpověď.

+2/0
8.5.2018 21:54

T83o16m94á78š 37H28o25l31e98k 5485250761457

Dementní nebyl ani tak starý pán, jako pracovníci mobilního operátora, když dokázala takto vyvádět kvůli částce 10 liber měsíčně !!! A to, že zapomene heslo se může stát každému, ne jen 88letému, takže na tuto situaci má mít operátor slušné řešení. A věta „Jako gesto dobré vůle jsme smazali zbývající dlužnou částku....“je vrchol arogance

+65/−2
7.5.2018 17:46

M19i53l67o60š 80H35o19t79o35v64ý 1377705165333

Já bych jim ty podělaný peníze hodil na hlavu, celému slavnému operátorovi. I když, já vím, jde o princip.

+2/0
7.5.2018 18:06

J95á42n 79B61o31k94o13r 9870520926694

No zaplatením by ste nezrušili ten tarif, takže by ste museli platiť ďalej...

0/0
9.5.2018 12:29

M11i93r90o48s87l28a22v 86K92u40c57e66r83a 4187170847231

Ne, demenntni je stary par a jeho rodina.

+1/−7
7.5.2018 22:14

J13o80s39e50f 65N21o91v34a66k 5688632546508

Starý pán a Kučera, rodinu i nás ostatní to teprve čeká.

+1/−1
8.5.2018 7:23

M15i64r24o67s21l33a25v 88K85u76c19e58r28a 4397640837221

Vy asi také nebude moc důvtipný. To je takový problém poslat papirovou vypoved? Osobně se zastavit na pobocku? Dat plnou moc rodine? Atd.

+2/−1
8.5.2018 10:25

L76u22d86ě27k 73N48ě21m40e59c 5375781562624

Ano, často je to problém. Pamatuji tahanice s rušením kabelovky u UPC.

+2/0
8.5.2018 18:39

P60e52t33r 47S89o52k11o68l 8492951617971

Na písemné výpovědi není vůbec žádný problém ani háček. Prostě podáte doporučeně řádně sepsanou písemnou výpověď, kterou musí operátor přijmout pokud tomu nebrání jiné objektivní příčiny. Tahanice se zrušením kabelovky od UPC se týkají maximálně dlužné částky, nedodrženého závazku nebo nevráceného modemu/settopboxu. :-P

+1/0
8.5.2018 21:58

L23u93d62ě41k 17N91ě61m68e82c 5555851422624

Nepřekousněte si jazyk. Lžete.

0/0
8.5.2018 22:03
Foto

T86o89m75a55s 79C73a86b20a38k 8235575164949

Vůbec se nedivim, manželka ma u kyslika smlouvu když jsem chtěl jako manzel nejakou uplnou drobnost, ani me nenechali domluvit s tim, ze se budou bavit pouze s "majitelem uctu". Banky to mají nastavene stejne, mam dojem.

+1/−12
7.5.2018 17:24

J90a74n 41Z21a18b72a90b65a 8754344268764

Tak pokud nemá vaše manželka omezení k právním úkonům, tak je naprosto korektní

+18/0
7.5.2018 17:29

M92i77l96o46š 15H36o64t20o91v92ý 1257865205133

Přesně tak, operátor nemůže vědět, jaké panují manželské vztahy v rodině. Tím se ale operátora zastávat nechci..

+8/0
7.5.2018 18:07

F64i49l82i10p 95T69ř93e51b44a 6773680718316

Buďte v klidu. Jako manželovi bez úředně ověřené plné moci vám operátor (/pojišťovna/banka...) ze zákona (!) nesmí sdělit informace o stavu účtu, za který ručíte veškerým společným jměním manželů.

+7/0
7.5.2018 20:42

O24l50g38a 13S55v66o33b43o29d79o18v58á 1844477757

To je snad dobře, ne? Určitě bys nechtěl, aby manželka vyzvídala informace tvým tarifu.

Nehledě na to, že rozvádějící se páry jsou schopný dělat si navzájem schválnosti a taková drobnost, jako výměna SIM karty může pro toho druhýho znamenat hromadu nepříjemností.

+6/0
7.5.2018 20:48

M10i25r78o74s77l64a31v 61K37u44c29e88r34a 4987360627671

Ale to je NAPROSTO V PORADKU.

+6/0
7.5.2018 22:14

F45i64l43i94p 51R64u22l41f 3535789317293

No.. u jiného operátora to jde... proto tam máte heslo.. chcete aby měl někdo přístup, dáte mu heslo, nechcete, heslo změníte a nedáte. To je podle mě normální. Co by asi bylo, kdybych byl půl roku v nemocnici např. po nehodě a nemohl se dostavit ani volat ani psát...

0/−2
7.5.2018 23:03

L13u91b47o84m55í74r 43H61r89a95c52h59o29v76i74n20a 6478432196300

Jenže Vy chcete, aby druhý mohl, to je ten rozdíl, dáte souhlas, prozradíte heslo...

+2/0
8.5.2018 10:50

F52i55l89i49p 82R42u14l73f 3245629467203

No, my máme tarify u jiného operátora a řeším věci jak já, tak manželka, prostě po ověření heslem. A O2 jsou ti největší šmejdi ze všech, chápu, že to tak mají, co kdyby třeba majitel zemřel a někdo to za něj chtěl řešit, že? Já u nich rušil písemně/telefonicky smlouvu přes rok!!!!!!! Pokaždé se požadavek někam založil, zatoulal, kdepak tady u vás nic napsaného nemám... ale teď jsem to napsala a příště už.... zase přišla faktura... žil jsem v zahraniči, v bytě nebydlel, ale hlavně, že jsem si platil kabelovku a internet...

0/−2
7.5.2018 23:00

S51t39a17n40i37s51l49a52v 61M28i16c54h67a89l45e31c 9864468310154

To máte ještě dobrý, já mám lepší: před nějakými 6 roky jsem měl na IČO u kyslíka zřízené adsl (jako OSVČ) s rychlostí cca 4Mbit/256kbit, rychleji to pořád nešlo, protože prý je ústředna za rohem, ale vedení vede nějakou oklikou... Tak jsem to zkoušel na webu, jestli už není možná větší rychlost, až jednou to napsalo, že to rychleji jde... Tak volám na O2 linku, aby mi to potvrdili... A oni, že mi to nemůžou říct, protože nemám nastavenou žádnou kontaktní osobu a že musím vyplnit formulář a ten jim poslat. Chtěl jsem,aby mi to zjistili hned, že jim řeknu číslo vyúčtování,aby mě ověřili, ale že prý ne... Tak jsem vyplnil ten formulář, kde jediný neveřejný údaj bylo to číslo vyúčtování a poslal jim to... Tak za měsíc volám, jestli už jsem kontaktní osoba, tak prý ano... A když ofiko ověřili, jestli to můžou zrychlit, tak prý to nejde, že tam měli chybu v systému...

Takže musím zplnomocnit sám sebe jako kontaktní osobu, aby mi řekli, že internet zrychlit nejde...

0/−1
7.5.2018 23:08

T45o21m98á60š 45T56a44t72í41č38e87k 5750422160488

To mělo ještě i příjemný průběh. U nás by mu nedošel dopis od exekutora na 1100,-, ale na 25 000.-.

+48/−3
7.5.2018 17:19

J20i90ř69í 76K90v37ě83š 1933246522681

Nepřišel, to buďte v klidu. Naši operátoři jsou sice prasata, ale tohle by myslím vyřešili normálně.

Navíc odměny exekutora jsou jasně dané zákonem a na tuhle sumu se rozhodně nevyšplhají.

+5/−11
7.5.2018 17:26

J52a37n 25Z24a14b16a28b18a 8794904938144

Hlavně po druhé vzpomínce by mu službu dostavili...

+2/−1
7.5.2018 17:30

J78a30n 88Z28a77b35a83b95a 8534484798514

Oprava: upomince

+1/−1
7.5.2018 17:31

Najdete na iDNES.cz