Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T52o88m15á90š 68H53o73l46e32k 5195590891177

Dementní nebyl ani tak starý pán, jako pracovníci mobilního operátora, když dokázala takto vyvádět kvůli částce 10 liber měsíčně !!! A to, že zapomene heslo se může stát každému, ne jen 88letému, takže na tuto situaci má mít operátor slušné řešení. A věta „Jako gesto dobré vůle jsme smazali zbývající dlužnou částku....“je vrchol arogance

+65/−2
doporučit
7.5.2018 17:46

T58o45m51á96š 56T81a27t33í24č55e54k 5790292360928

To mělo ještě i příjemný průběh. U nás by mu nedošel dopis od exekutora na 1100,-, ale na 25 000.-.

+48/−3
doporučit
7.5.2018 17:19

J67a27r78o81s48l60a43v 95D78o51š23e78k 7599308714124

Já myslím že u nás v Čechách by také operátor nakonec dlužnou částku odpustil. Akorát že důchodce už by měl v tu dobu na krku tak 10tis. Kč za náklady na exekuci.

+12/0
doporučit
7.5.2018 23:15

F37r89a77n12t68i26š62e47k 43V80r55á38n43a 5609202493271

Na těch indických callcentrech, které britští operátoři využívají kvůli nižší ceně, se ti Indové drží postupů, že nejdříve musí volající identifikovat, že to je skutečně on. Na místní poměry je ta práce lukrativní, tak o ni nechtějí přijít, pokud by to ignorovali. Že to nějakému důchodci způsobí problémy už nevnímají jako svoji věc !

+12/−1
doporučit
7.5.2018 22:54

J80a77n 14K39o77h50l 4563257481714

Operátoři jsou všude stejní. Alespoň měl slusnej tarif. V ČR by to měl o poznání dražší..

+11/−1
doporučit
7.5.2018 22:47

K55a43r13e66l 13S51t53r26ž89a50n34o33v51s64k41ý 1488675155

Vymáhací systémy těchto firem jsou automatizované. To není tak, že by si někdo řekl Dědek nám dluží litr, pošleme tam vymahačku.

+9/0
doporučit
8.5.2018 0:36

M14a62r28t40i72n 61K78u51č66e71r59a 8499319859292

Demenci spise trpeli zamestnanci toho operatora;-D

+4/0
doporučit
8.5.2018 19:54
Foto

P53a16v13e39l 23P51o85k88o43r30n97ý 2926564360482

V české spořitelně "klekají" před staršími klienty, aby dali přístup k účtu někomu z rodiny, aby v případě zdravotních problémů mohl s účtem manipulovat i někdo jiný. Opakovaně jim tam prý chodí příbuzní klientů a "brečí", že se nemohou dostat k účtu někoho z rodiny. Marně, klienti říkají NE!

+4/0
doporučit
7.5.2018 23:41

J96a39r82d51a 20M84a53t24ě70j51k87a 6606844800665

Tak ti jsou blbý jak u T- mobile v Jihlavě :-D

+3/0
doporučit
8.5.2018 18:19

J29á47n 14B96o58k38o18r 9530620286724

To mi pripomenulo ďalšiu praktiku operátorov, ktorý vám k paušálu pridajú na 3 mesiace zdarma balíček, o ktorý nemáte záujem a ktorý si po vypršaní oných troch mesiacoch musíte (najlepšie osobne) zrušiť.

Prečo to nemôže fungovať tak, že ak niekto prestane platiť, tak sa mu po upozornení tá služba proste zruší?

+2/0
doporučit
9.5.2018 12:32

L83u20k74á67š 32Š25m27a74h29e65l 2797744432104

Tato demence operátorů je mezinárodní záležitostí, přítelkyni došlo více než rok a půl po zrušení tarifu upozornění na dlužnou částku a k jakékoliv další komunikaci (jako kolik dluží, za co vlastně dluží, a kam to má zaplatit) po ní chtěli zákaznické heslo... navíc linka byla zpoplatněna zvláštní sazbou (protože bezplatné volání bylo jen pro zákazníky operátora), pak asi 10 dní se tam nedovolala a volání přímo na centrálu operátora nefungovalo, jednání přímo na pobočce také ne (všichni se tvářili, že to musí vyřešit na té zákaznické lince), načež jí domů přišel dopis od inkasní agentury... tam sice bylo číslo účtu a variabilní symbol a rozpis dluhu, ale to celé bylo oceněno 2.400 Kč + DPH...Rv

+1/0
doporučit
8.5.2018 23:15

P91e42t87r 35A90l11t18m75a79n 9775548526388

Operátor??? Před pár lety jsem volal na podporu NOKIA ČR - potřeboval jsem nastavit email pro exchange server... Otázky zněly přesně takto: Máte telefon Nokia? Máte el. energii? Máte zapnuto v zásuvce? Máte kabel? Máte telefon zapnutý? Aha... takže asi to nefunguje... A to vše probíhalo v Ukrajinštině nebo Srbochorvatštině... To jsem nepoznal. V každém případě je tel. operátor jen nejlevnější šmuk, který čte otázky z monitoru... vůbec bych mu nedával za vinu nějaký neetický přístup - je rád, že sám žije.;-D

+1/0
doporučit
8.5.2018 0:25

M89a67t30e38j 87F91i21l68i14p 9942824656

Posléze dokonce chtěli zaměstnanci potvrzení lékaře jako důkaz, že má 88letý Kenneth skutečně stařeckou demenci a heslo si nepamatuje

Proč slovo "dokonce"? To je snad v pořádku, ne? Jak jinak by se operátor dozvěděl, že je vše v pořádku a rodina pána se nesnaží mu zrušit tarif podvodem. Můj názor je takový, že rodina odmítla dát operátorovi podklady a za problémy si může sama. Alespoň já bych rozhodně nechtěl aby mi operátor dělal jakékoliv změny na tarifu jen proto, že tam někdo zavolá s tvrzením, že je moje dcera/manželka atd.

+1/−1
doporučit
9.5.2018 12:30

J44a66n 15N46o83v49á71k 9695968664955

Kdyby rovnou na začátku požadovali obnovení hesla za zapomenuté (když operátor prohlásil že to heslo potřebují), mohli to zrušit daleko dřív.

+1/−2
doporučit
8.5.2018 16:19

J29á28n 71B27a64d17i40o95v23s78k85ý 2369164986376

Trapný česky novinář. Britský telefonní operátor neposlal vymahace dluhu ale svěřil reseni pohledávky inkasni agentuře která psala a volala dle předem schválených postupu. Ano. Telefonní operátor mel mit procesy nastavené tak aby dokazal individualizovat reseni specifické situace. A mozno i mel. Kdoví co se přesně stalo. Novináři je to ale úplne ukradené. “Semzace” je na světe.

+1/−4
doporučit
7.5.2018 22:29

P90e82t32r 40S86o46k15o69l 8552431127391

Asi neumí psát a posílat dopisy... poslat písemnou výpověď a k podpisu děda otiskne i zubní protézu.

+2/−21
doporučit
7.5.2018 18:33
Foto

T94o37m81a82s 41C33a71b11a20k 8265735564609

Vůbec se nedivim, manželka ma u kyslika smlouvu když jsem chtěl jako manzel nejakou uplnou drobnost, ani me nenechali domluvit s tim, ze se budou bavit pouze s "majitelem uctu". Banky to mají nastavene stejne, mam dojem.

+1/−12
doporučit
7.5.2018 17:24







Najdete na iDNES.cz