Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Důchodce zapomněl své heslo, operátor na něj poslal vymahače dluhů

Jako bezcitné označila chování britského operátora Virgin Mobile rodina 88letého důchodce, který kvůli zapomenutému heslu ke svému účtu nemohl zrušit svůj měsíční tarif. Operátor na něj místo domluvy poslal za dlužnou částku přibližně 1 100 korun vymahače dluhů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P23e48t10r 61H82a38r40i58p20r72a50s48a29d 91H66a11j66i12č 5321536533180

Operátor samozřejmě využil situaci a chtěl důchodce podojit. Zapomenuté heslo je okolnost se kterou musí počítat každý poskytovatel čehokoli. Mě to stálo jednou asi 2 cesty na pobočku operátora, ale vyřešit se to dalo.

0/0
10.5.2018 14:10

J66á72n 34B68o18k58o75r 9820630396684

To mi pripomenulo ďalšiu praktiku operátorov, ktorý vám k paušálu pridajú na 3 mesiace zdarma balíček, o ktorý nemáte záujem a ktorý si po vypršaní oných troch mesiacoch musíte (najlepšie osobne) zrušiť.

Prečo to nemôže fungovať tak, že ak niekto prestane platiť, tak sa mu po upozornení tá služba proste zruší?

+2/0
9.5.2018 12:32

M72a37t39e65j 45F55i28l87i30p 9752594226

Posléze dokonce chtěli zaměstnanci potvrzení lékaře jako důkaz, že má 88letý Kenneth skutečně stařeckou demenci a heslo si nepamatuje

Proč slovo "dokonce"? To je snad v pořádku, ne? Jak jinak by se operátor dozvěděl, že je vše v pořádku a rodina pána se nesnaží mu zrušit tarif podvodem. Můj názor je takový, že rodina odmítla dát operátorovi podklady a za problémy si může sama. Alespoň já bych rozhodně nechtěl aby mi operátor dělal jakékoliv změny na tarifu jen proto, že tam někdo zavolá s tvrzením, že je moje dcera/manželka atd.

+1/−1
9.5.2018 12:30

L56u92k35á46š 38Š36m23a56h98e71l 2147814362374

Tato demence operátorů je mezinárodní záležitostí, přítelkyni došlo více než rok a půl po zrušení tarifu upozornění na dlužnou částku a k jakékoliv další komunikaci (jako kolik dluží, za co vlastně dluží, a kam to má zaplatit) po ní chtěli zákaznické heslo... navíc linka byla zpoplatněna zvláštní sazbou (protože bezplatné volání bylo jen pro zákazníky operátora), pak asi 10 dní se tam nedovolala a volání přímo na centrálu operátora nefungovalo, jednání přímo na pobočce také ne (všichni se tvářili, že to musí vyřešit na té zákaznické lince), načež jí domů přišel dopis od inkasní agentury... tam sice bylo číslo účtu a variabilní symbol a rozpis dluhu, ale to celé bylo oceněno 2.400 Kč + DPH...Rv

+1/0
8.5.2018 23:15

L24u29k81á82š 37Š18m20a78h55e63l 2377444302554

bylo to v roce 2009... možná už by se to dnes nestalo, mj. už mají zákaznickou linku s 800... a ne 844...

+1/0
8.5.2018 23:19

Z14d65e33n42ě17k 59Z77a75j82í22č46e55k 1502816690113

Největší zloději u nás, jsou "operátoři". Dokud tu svoloč nenaučíme slušnému chování, nic se nezmění. V Polsku už je to naučili, ale naši občané, než by změnili operátora a něco pro to udělali, raději platí a jsou rádi. Nejde o to změnit operátora pro lepší podmínky, ale představte si, že by polovina lidí zažádala o převod z T-Mobile na O2 jen tak. Určitě si nepohorší a okamžitě by přišla nějaká akce. Do té doby tady budeme všichni brečet nad tím, co je to za hajzly a jak nás dřou.:-/

0/0
8.5.2018 20:11

M33a57r38t18i41n 98K16u47č47e50r12a 8769469719192

Demenci spise trpeli zamestnanci toho operatora;-D

+4/0
8.5.2018 19:54

J93a16r66d52a 43M47a70t74ě75j59k47a 6466684450815

Tak ti jsou blbý jak u T- mobile v Jihlavě :-D

+3/0
8.5.2018 18:19

J67a38n 19N53o40v79á15k 9225248144585

Kdyby rovnou na začátku požadovali obnovení hesla za zapomenuté (když operátor prohlásil že to heslo potřebují), mohli to zrušit daleko dřív.

+1/−2
8.5.2018 16:19

K84a94r65e57l 10S38t20r12ž52a48n83o39v35s62k61ý 1818625575

Vymáhací systémy těchto firem jsou automatizované. To není tak, že by si někdo řekl Dědek nám dluží litr, pošleme tam vymahačku.

+9/0
8.5.2018 0:36

T92o62m46á11š 65M82a73c67e91j40k39a 6871922517477

A v tom je asi trochu problém, ono pokud dojde k něčemu takovému, tak by tam měl být někdo, kdo je schopen to řešit lidsky.

+7/0
8.5.2018 14:01

P84e62t75r 18A28l59t19m35a65n 9915428826978

Operátor??? Před pár lety jsem volal na podporu NOKIA ČR - potřeboval jsem nastavit email pro exchange server... Otázky zněly přesně takto: Máte telefon Nokia? Máte el. energii? Máte zapnuto v zásuvce? Máte kabel? Máte telefon zapnutý? Aha... takže asi to nefunguje... A to vše probíhalo v Ukrajinštině nebo Srbochorvatštině... To jsem nepoznal. V každém případě je tel. operátor jen nejlevnější šmuk, který čte otázky z monitoru... vůbec bych mu nedával za vinu nějaký neetický přístup - je rád, že sám žije.;-D

+1/0
8.5.2018 0:25
Foto

P83a90v77e96l 52P63o31k51o22r82n38ý 2826834410452

V české spořitelně "klekají" před staršími klienty, aby dali přístup k účtu někomu z rodiny, aby v případě zdravotních problémů mohl s účtem manipulovat i někdo jiný. Opakovaně jim tam prý chodí příbuzní klientů a "brečí", že se nemohou dostat k účtu někoho z rodiny. Marně, klienti říkají NE!

+4/0
7.5.2018 23:41

L79u72b64o55m41í90r 50H10r84a73c44h97o82v36i79n19a 6328982746830

Nemám zkušenost, ale je to pravděpodobné, jako jim říkat "Nepouštějte do bytu nikoho cizího"

0/0
8.5.2018 10:40

J11o61z42e44f 39H30r94i71c78i46š34i43n 4273720550926

Vždy se dá poslat psaní anebo zajít na pobočku.

0/0
7.5.2018 23:21

J37a86r51o17s42l89a91v 32D18o64š47e25k 7429738164834

Já myslím že u nás v Čechách by také operátor nakonec dlužnou částku odpustil. Akorát že důchodce už by měl v tu dobu na krku tak 10tis. Kč za náklady na exekuci.

+12/0
7.5.2018 23:15

J19a57k44u27b 40R30o25u21s 3943770304482

To by bylo víc.

0/0
13.5.2018 14:53

F48r10a79n20t80i86š80e45k 56V67r50á20n68a 5199352733811

Na těch indických callcentrech, které britští operátoři využívají kvůli nižší ceně, se ti Indové drží postupů, že nejdříve musí volající identifikovat, že to je skutečně on. Na místní poměry je ta práce lukrativní, tak o ni nechtějí přijít, pokud by to ignorovali. Že to nějakému důchodci způsobí problémy už nevnímají jako svoji věc !

+12/−1
7.5.2018 22:54

S79t39a15n40i49s33l69a38v 37P61i17š70t39ě21k 1646698539825

Jo to jsou ty "procesni" firmy.:-/ Mozek je zakazane pouzivat. Teda z nejvyssich mist chodi porad emaily, jak ocenuji inovace, ale kdyz nekdo skutecne udela neco inovativne a tak, ze je to dobre pro zakaznika i firmu. Tak je za to obvykle potrestan, ze nedodrzel proces:-/

+4/0
7.5.2018 23:47

K18a83t37e43ř54i92n70a 37F51e16n33c57l31o93v51á 8393257488253

Zažila jsem SAPovou podporu z Indie, to nechceš :-D

0/0
8.5.2018 19:25

J18a97n 75K20o80h52l 4343727731264

Operátoři jsou všude stejní. Alespoň měl slusnej tarif. V ČR by to měl o poznání dražší..

+11/−1
7.5.2018 22:47

J55á85n 50B25a35d27i88o54v45s83k21ý 2689224816626

Trapný česky novinář. Britský telefonní operátor neposlal vymahace dluhu ale svěřil reseni pohledávky inkasni agentuře která psala a volala dle předem schválených postupu. Ano. Telefonní operátor mel mit procesy nastavené tak aby dokazal individualizovat reseni specifické situace. A mozno i mel. Kdoví co se přesně stalo. Novináři je to ale úplne ukradené. “Semzace” je na světe.

+1/−4
7.5.2018 22:29

J14i79ř40í 23N28o10v94o26t53n45ý 6835417736556

Zajímal by mě rozdíl mezi "vymahači dluhů" a "inkasní agenturou", když inkasní agentura byla pověřena vymáháním dluhu (tedy poradón, "řešením pohledávky"). Jenže ono "inkasní agentura" a "řešení pohledávky" vypadá tak nějak lidštěji, než "vymahači dluhů" a "vymáhání dluhu", že. Ach, ty nešťastné eufemismy...

+12/0
7.5.2018 22:36

T90o29m29á95š 20C94h30r82a42s94t75n62ý 2831794631133

Gib m’ney or I brouk ur legs!

Vase inkasni agentura.

+1/0
7.5.2018 23:03

P48e85t93r 56S76o72k93o59l 8542261607691

Asi neumí psát a posílat dopisy... poslat písemnou výpověď a k podpisu děda otiskne i zubní protézu.

+2/−21
7.5.2018 18:33

R95y78s50z85a24r98d 53B63a91b71c12z85y41n31s46k44i 1460651269

To ty nedokážeš pochopit psaný text.

+4/−1
7.5.2018 21:06

P25e61t50r 95S97o46k26o78l 8282351687511

Ten problém bude zřejmě na vaší straně, a podle těch sedmnácti mínusů nejen na vaší. Leda byste věřil, že k písemnému zrušení smlouvy potřebujete znát nějaké heslo, nebo že kvůli stařecké demenci není schopen se s pomocí rodiny ani podepsat na výpověď.

+2/0
8.5.2018 21:54

T93o44m60á85š 62H54o89l47e84k 5355980201757

Dementní nebyl ani tak starý pán, jako pracovníci mobilního operátora, když dokázala takto vyvádět kvůli částce 10 liber měsíčně !!! A to, že zapomene heslo se může stát každému, ne jen 88letému, takže na tuto situaci má mít operátor slušné řešení. A věta „Jako gesto dobré vůle jsme smazali zbývající dlužnou částku....“je vrchol arogance

+65/−2
7.5.2018 17:46

M82i17l25o54š 35H59o23t88o98v44ý 1177555825513

Já bych jim ty podělaný peníze hodil na hlavu, celému slavnému operátorovi. I když, já vím, jde o princip.

+2/0
7.5.2018 18:06

J48á97n 30B35o38k33o30r 9180510806444

No zaplatením by ste nezrušili ten tarif, takže by ste museli platiť ďalej...

0/0
9.5.2018 12:29

M83i88r55o27s40l89a62v 39K30u25c38e11r33a 4927740547611

Ne, demenntni je stary par a jeho rodina.

+1/−7
7.5.2018 22:14

J93o98s53e40f 79N12o50v49a64k 5988702856548

Starý pán a Kučera, rodinu i nás ostatní to teprve čeká.

+1/−1
8.5.2018 7:23

M73i65r44o20s50l69a67v 71K68u54c54e25r62a 4357200967951

Vy asi také nebude moc důvtipný. To je takový problém poslat papirovou vypoved? Osobně se zastavit na pobocku? Dat plnou moc rodine? Atd.

+2/−1
8.5.2018 10:25

L42u62d78ě68k 24N51ě36m13e13c 5865151772754

Ano, často je to problém. Pamatuji tahanice s rušením kabelovky u UPC.

+2/0
8.5.2018 18:39

P89e91t52r 74S50o72k66o23l 8512151867891

Na písemné výpovědi není vůbec žádný problém ani háček. Prostě podáte doporučeně řádně sepsanou písemnou výpověď, kterou musí operátor přijmout pokud tomu nebrání jiné objektivní příčiny. Tahanice se zrušením kabelovky od UPC se týkají maximálně dlužné částky, nedodrženého závazku nebo nevráceného modemu/settopboxu. :-P

+1/0
8.5.2018 21:58

L35u54d98ě25k 27N75ě40m52e67c 5665171172854

Nepřekousněte si jazyk. Lžete.

0/0
8.5.2018 22:03
Foto

T59o23m17a16s 46C82a61b93a91k 8635625714869

Vůbec se nedivim, manželka ma u kyslika smlouvu když jsem chtěl jako manzel nejakou uplnou drobnost, ani me nenechali domluvit s tim, ze se budou bavit pouze s "majitelem uctu". Banky to mají nastavene stejne, mam dojem.

+1/−12
7.5.2018 17:24

J46a39n 82Z89a57b90a78b87a 8954374878854

Tak pokud nemá vaše manželka omezení k právním úkonům, tak je naprosto korektní

+18/0
7.5.2018 17:29

M20i73l34o17š 32H83o44t87o90v58ý 1587165145323

Přesně tak, operátor nemůže vědět, jaké panují manželské vztahy v rodině. Tím se ale operátora zastávat nechci..

+8/0
7.5.2018 18:07

F34i95l42i90p 46T52ř39e90b93a 6223830768596

Buďte v klidu. Jako manželovi bez úředně ověřené plné moci vám operátor (/pojišťovna/banka...) ze zákona (!) nesmí sdělit informace o stavu účtu, za který ručíte veškerým společným jměním manželů.

+7/0
7.5.2018 20:42

O25l17g70a 27S79v28o60b72o87d68o83v40á 1774367987

To je snad dobře, ne? Určitě bys nechtěl, aby manželka vyzvídala informace tvým tarifu.

Nehledě na to, že rozvádějící se páry jsou schopný dělat si navzájem schválnosti a taková drobnost, jako výměna SIM karty může pro toho druhýho znamenat hromadu nepříjemností.

+6/0
7.5.2018 20:48

M92i86r79o76s84l35a66v 82K55u14c89e44r55a 4287790227331

Ale to je NAPROSTO V PORADKU.

+6/0
7.5.2018 22:14

F55i34l29i80p 29R41u78l87f 3535589467363

No.. u jiného operátora to jde... proto tam máte heslo.. chcete aby měl někdo přístup, dáte mu heslo, nechcete, heslo změníte a nedáte. To je podle mě normální. Co by asi bylo, kdybych byl půl roku v nemocnici např. po nehodě a nemohl se dostavit ani volat ani psát...

0/−2
7.5.2018 23:03

L57u60b67o26m40í96r 16H41r17a90c34h58o34v25i22n88a 6838142546170

Jenže Vy chcete, aby druhý mohl, to je ten rozdíl, dáte souhlas, prozradíte heslo...

+2/0
8.5.2018 10:50

F56i60l83i53p 17R28u73l55f 3115879417753

No, my máme tarify u jiného operátora a řeším věci jak já, tak manželka, prostě po ověření heslem. A O2 jsou ti největší šmejdi ze všech, chápu, že to tak mají, co kdyby třeba majitel zemřel a někdo to za něj chtěl řešit, že? Já u nich rušil písemně/telefonicky smlouvu přes rok!!!!!!! Pokaždé se požadavek někam založil, zatoulal, kdepak tady u vás nic napsaného nemám... ale teď jsem to napsala a příště už.... zase přišla faktura... žil jsem v zahraniči, v bytě nebydlel, ale hlavně, že jsem si platil kabelovku a internet...

0/−2
7.5.2018 23:00

S55t97a53n31i28s25l30a73v 79M25i63c10h69a55l14e28c 9894148480144

To máte ještě dobrý, já mám lepší: před nějakými 6 roky jsem měl na IČO u kyslíka zřízené adsl (jako OSVČ) s rychlostí cca 4Mbit/256kbit, rychleji to pořád nešlo, protože prý je ústředna za rohem, ale vedení vede nějakou oklikou... Tak jsem to zkoušel na webu, jestli už není možná větší rychlost, až jednou to napsalo, že to rychleji jde... Tak volám na O2 linku, aby mi to potvrdili... A oni, že mi to nemůžou říct, protože nemám nastavenou žádnou kontaktní osobu a že musím vyplnit formulář a ten jim poslat. Chtěl jsem,aby mi to zjistili hned, že jim řeknu číslo vyúčtování,aby mě ověřili, ale že prý ne... Tak jsem vyplnil ten formulář, kde jediný neveřejný údaj bylo to číslo vyúčtování a poslal jim to... Tak za měsíc volám, jestli už jsem kontaktní osoba, tak prý ano... A když ofiko ověřili, jestli to můžou zrychlit, tak prý to nejde, že tam měli chybu v systému...

Takže musím zplnomocnit sám sebe jako kontaktní osobu, aby mi řekli, že internet zrychlit nejde...

0/−1
7.5.2018 23:08

T38o79m95á75š 24T18a21t33í59č40e28k 5580572380788

To mělo ještě i příjemný průběh. U nás by mu nedošel dopis od exekutora na 1100,-, ale na 25 000.-.

+48/−3
7.5.2018 17:19

J67i66ř64í 87K33v43ě75š 1453296532471

Nepřišel, to buďte v klidu. Naši operátoři jsou sice prasata, ale tohle by myslím vyřešili normálně.

Navíc odměny exekutora jsou jasně dané zákonem a na tuhle sumu se rozhodně nevyšplhají.

+5/−11
7.5.2018 17:26

J71a69n 37Z21a83b92a70b90a 8744114778174

Hlavně po druhé vzpomínce by mu službu dostavili...

+2/−1
7.5.2018 17:30

J19a13n 96Z24a49b95a15b51a 8404764868604

Oprava: upomince

+1/−1
7.5.2018 17:31







Najdete na iDNES.cz