- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Smutné, že k reklamaci nekvalitních výrobků dnes člověk potřebuje právnická esa.
Nejsem překvapen, LG, HTC nemají zas tak super technologie a displeje sice se snaží, ale pořád ty nejlepší má Samsung
...Prozatím na všechny zakoupené smartphony této řady společnost rozšířila zákonnou jednoletou záruku na 24 měsíců..
Možno by bolo dobré napísať o akú krajinu sa jedná. Pretože v rámci EÚ platí minimálna záručná doba 24 mesiacov od kúpy výrobku - takže na výrobky predané v hocikeotrje krajine EÚ sa nič nepredĺžilo!!!
Pozor, to neplatí obecně v cele EU. Záleží na každé jednotlivé zemi, jak to má upravené. Zákonná záruka 24 měsíců v ČR navíc platí jen pro spotřebitele. Kdo koupil na firmu, toho se to netýká
Koukám, aby výrobce pro Ameriku do ceny mobilu automaticky rovnou připočetl čtvrtinu navíc na soudní spory, které nastanou.
LG G4 po roce bootloop a narůžovělý ovál okolo okrajů ala staré zrcadlo, a horní i dolní lišta vypálené. Reklamační oddělení vyměnilo desku, k displeji se vůbec nevyjádřili.
tak to mate jeste stesti. muj LG G4 samozrejme take bootloop, ovsem reklamace zamitnuta z duvodu udajne kondenzace uvnitr telefonu. Samozrejme telefon do vody nikdy nespadl, ale pry pod mikrokopem je kondenzace jasne videt. No, takze letel do kose, telefon za 12 tisic.
Na řádné testování již zřejmě není čas, hlavně rychle s modelem na trh. To platí pro všechny výrobce. Myslím, že minimálně modely s cenovkou od 500$ výš by měly být perfektně otestovány a vyladěny. V současnosti už se cpou na trh smartphony jen ve stádiu návrhu a renderů...
Právnický pijavice "hledají / vytvářejí" BIG problém aby se napakovali tučnou odměnou.
Můj SG Note4 měl taky po chvilce vypálené lišty zhora i zdola na displeji. Moc hezky to nevypadá.
Můj SG S7 Edge to samé ani ne po půl roce. Před tím S6 také.