- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takové marketingové materiály dělá pouze značka, která se není svými kvalitami jistá. Například Intel nebo Microsoft toto dělali taky v případech, kdy jim konkurence nečekaně vybrala na čas rybník.
To neni reklama, ale videodokumentace zcela zrejmych skutecnosti.
Samotné základy reklamy nás učí, že srovnávací reklama je výrazem slabosti a obav z konkurence. Potřeba sdělit zákazníkům nedostatky konkurenčního výrobku a poukázat na vlastní přednosti, protože mám pocit, že zákazník si myslí opak.
Tak to z nich Apple má přímo hrůzu.
Samsung by mel naopak apple lezet u nohou a tise se lisat. Kdyby totiz nebylo applu, nemeli by co kopirovat a vyrabeli by dodnes ty svoje hnusy tvaru cihly, ktere delali pred bodem zlomu zapricinenym prave applem.
Jako nevím proč si nekdo mysli, ze tento agresivní marketing zabírá. Stejný případ jako u Hyundai....sebevědomá značka, která si svým produktem je jistá, by tohle nedělala
Tohle je ale spíš cíleno na stávající uživatele Samsungu k posílení jejich loajality, než k přetahování uživatelů Applu.
Mimořádně povedená reklama. Řemeslně skvělá, vtipná. Což ovšem nic nemění na tom, že pořád nechápu tu korejskou potřebu se v reklamách pořád vůči někomu vymezovat.
P.S. nevšimli jste si někdo nějaké reklamy applu, která by odkazovala na vybuchující Note 7? Já nic nepostřehl, ale v tomhle malém rybníčku bych to nebral jako bernou minci.
Z týmito reklamami sú len pre srandu.Note 8 je pekný stroj,ale 99% užívateľov iOS neprejde na Android.
Apple poslal do Samsungu výpis z účtu z velkým smajlíkem.
Už 10 let si z Applu utahuje a stejně je mu to prd platný :-D
Nejvíc zabil ten typek na konci, jak má vykrojeny účes jako nový iphone X..to už je výsměch...