- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Uvedene celkem jasne dokazuje zajem o iOS, kdy i jediny vyrobce telefonu s Androidem jich proda vic.
Obecne se koukat na market share podle prodeju je hodne zavadejici... protoze samsung vali spoustu levnych zarizeni, ktere pak jine firmy rozdavaji jako bonus k nakupu... tim roste market share, ale pritom se ta zarizeni vali nekde v supliku...
Podle me je zasadní podíl na internetovém traficu... tedy web traffic share... spatne se hledaji tato cisla, ale co co jsem nasel treba ukazuje, ze podil v severni americe byl 40% apple, 20% samsung a 40% ostatní zarizení. Jasny, je to jen pro severni Ameriku, ale i tak... market share je zavadejici, dulezita jsou cisla jak lide dane telefony pouzivaji a ty se moc casto nedozvidame... stale nas PR oslnuji jen prodeji...
no nevím, proč by mne, jako prodejce/výrobce, mělo více zajímat to, jak se telefon používá než jak se prodává? Jinak v Americe je obecně i podíl prodejů Apple a Samsung dost jiný než ve zbytku světa ve prospěch Apple.
Co je Samsungu platný největší počet prodaných telefonů, když mu toto číslo dělají ty levné. Apple má oproti Korejcům trojnásobný obrat. Applu platí za značku ( mimo nepochybných inovací, nápadů a kvalitě ) značku, Samsung železo ( u drahých modelů kvalitu )
Mozna takhle primo ne, ale kdyz do toho clovek zahrne tu skutecnost, ze Samsung dodava komponenty pro Apple, tak uz ty cisla vypadaji trochu jinak. Jenom z iPhone X ma Samsung asi 100 dolaru. To neni uplne zanedbatelna polozka.
jsem zvědav, jestli a jaká se rozproudí diskuse. Ty zapálené debaty fanoušků značek, která se lépe prodává a proč, či kdo má na telefonu větší marži, bývají celkem srandovní :-)